roeb
Gast
|
Ik ben morgen zeker van de partij. Callantsoog staat tot nu de meeste wind??? Bergen aan zee is ook prima hoor.
Callantsoog vind ik best, ook gemakkelijk te bereiken voor mij.. Iemand nog andere opties????
|
|
|
Kevin
|
is callantsoog beetje goed dichtbij parkeren en waar mag je precies kitesurfen? Dus heb je meschien een soort beschrijving Robert v
mzzl Kevin
|
|
|
Idefixe
|
Callantsoog is vanaf parkeerplaats +/- 150 lopen denk ik. haal wel ff plaatje van google op.....
eeeuhh ff meer lopen naar de officiële kitespot. ( zo'n 500 mtr.)
|
|
|
Kevin
|
heb ik ook al gedaan ja maar ik heb ja dna ook op google waar je precies mag kitesurfen ??
|
|
|
Idefixe
|
buiten het seizoen doen ze daar niet zo moeilijk ( als je maar niet op het strand gaat klooien natuurlijk)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vind het maar link daar met die dijkjes/waterkeringen...
|
|
|
Idefixe
|
wind staat morgen zuidwest dan zijn die strekdammetjes geen enkel probleem. Maar ik rijd voor hetzelfde gemak naar bergen/egmond hoor roept u maar......
|
|
|
Kevin
|
Tja ik wacht ook tot iemand zegt waar want egmond en bergen ken ik ook en is ook goed Callantsoog ken ik nog niet dus tja ik beslis morgne ochtend in de auto wel of waar de rest heen gaat ga ik oo kwle heen dus roepen jongens
|
|
|
|
Veertje
|
Morgen uur of 11 Bergen. Was vandaag ook heerlijk.
|
|
|
siemmen
Gast
|
morgen op egmond aan zee rond 11 a 12 uur
|
|
|
Derpertje
|
Idd Egmond aan zee rond een uurtje of 10 half 11
|
|
|
rikdekker
|
wij vertrekken zo met 5 man uit zutphen richting zee (grinnik_kitesmiley).. waar precies is nog steeds niet duidelijk, maar gezellig wordt t iig!
|
|
|
Kevin
|
Zekaa heb er zin in kan worden: Egmond Bergen aan zee Callantsoog Dat wordt nog in de camper beslist alhoewel Callantsoog meeste wind is voorspeld
|
|
|
roeb
Gast
|
Wij gaan met 2 man sterk naar callantsoog..
Dat is het meest noordelijk (behalve Den Helder) met dus de meeste wind in het vooruitzicht. We zijn er denk omstreeks 11.30.
|
|
|
Idefixe
|
Wij gaan met 2 man sterk naar callantsoog..
Dat is het meest noordelijk (behalve Den Helder) met dus de meeste wind in het vooruitzicht. We zijn er denk omstreeks 11.30.
welke strandovergang zitten jullie?
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey ,Richard ik dacht dat jij echt een zoetwatermatroos was ,Ik lees dat je nu toch een aantal keren op zee bent geweest ,En je diepwatervrees dan...,overwonnen ?
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ga je de volgende keer ook mee Frank naar Zee ???
Voormij is schellinkhout de beste lokatie ,Maar ik verwacht dat als het nog wat warmer wordt er in het weekend gewoon te druk wordt op schellinkhout ,En dan ga ik zeker mee naar de zee,....Hoewel ik geen echte liefhebber ben van zoutwater en zand ...
|
|
|
|
PeeWee
|
Schellinkhout was niks hoorde ik vanmiddag van pee wee die met de moter was
Kon mijn spulletjes niet op de motor meenemen :-). Wat een ruimte aan zee. Volgende keer zeker die kant op want S'hout begint al aardig druk te worden en de beginnerskapriolen zijn met het mooie weer ook weer gestart.
|
|
|