wouterb
|
Zal het familieleven even sjeqqen. idg: Na het werk even een uurtje (va 5uur dan) waar blijft de "Omgeving west-friesland,waar gaan we kiten "- editie? (da's dus in Noord holland)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens Windguru wordt het vanaf Vrijdag beter ,Richard ..kan jij dan ook ? Ik ben er,als het waait vanaf 14.00 uur
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
waar blijft de "Omgeving west-friesland,waar gaan we kiten "- editie mot je er 2 maken voor zee en ijselmeer
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als het waait ga ik ook even eerder van me werk en kan er dan rond een uurtje of twee zijn.
|
|
|
|
|
Veertje
|
De wind lijkt mij teveel westelijk voor Andijk. Ik ga morgenmiddag een kijkje nemen in Workum. Even rijden maar voor een paar extra knoopjes wind wel de moeite denk ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo ben ook om 2 uur klaar kom daarna wel naar schellinkhout geven nu 15 /16 knopen dus varen maar (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Heb je nog een plekje over hans? : Morgen bijna hele dag vrij, hopen dat het waait!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk altijd een plekje vrij bel je morgen wel even hoe laat werk denk ik tot 2 uur ben ik om 3 uur bij jou ze geven nu 16 knopen en je kan tot laat door varen
|
|
|
zwafra
|
De voorspelling is goed.. Bron : KMNI vrijdag 04.50 uur De wind draait tijdelijk naar het west tot noordwesten en neemt in het noordelijk kustgebied in de loop van de middag toe tot krachtig, kracht 6. Vanavond neemt van het noordwesten uit de bewolking weer toe en ook de wind trekt verder aan. Aan het eind van de avond staat er boven land een matig tot vrij krachtige westenwind en aan zee een krachtige, in het noordelijk kustgebied mogelijk harde westenwind, kracht 7.
|
|
|
|
Bossy
|
hey richard,
hoe laat ga je?
greetz, Eltjo
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey richard,
hoe laat ga je?
greetz, Eltjo Had je meissie een waroo gekocht ?? Ze was al gauw weer klaar
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zeker lekker gevaren. Lekkere wind (die dik aantrok) en lekker zonnetje. Hopen dat we dit morgen over kunnen doen!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Sounds good guys!!!!! Morgen ook maar ff
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ja dat was ik. Blijft een lekkere kite! Jij was toch met die paarse raven bezig? Op het eind paar lekkere sprongen van je gezien!!
|
|
|
zwafra
|
Hey De Beun ,Nog bedankt voor het lenen van je surfschoenen ,Heb ze ze weer gevonden ? ik had ze bij je achterbumber neergelegt ....
|
|
|
|