|
Mark-Fizzer
|
Natuurlijk is er morgen wind. Hans en ik gaan kiten, vandaar ;-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik hoop het want voor Jan L..L is behoooooorlijkfrustrerend Maar als het goed is was ik niet de enigste vandaag
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat is ook ruk indd. Heb het ook zo vaak gehad joh.
Waar zijn jullie morgen??
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was vanmiddag even op Edam en hoewel het boven land goed leek te waaien, was er op het markermeer nauwelijks wind ,dat was om 15.00 uur ,Maar goed dat ik niet naar Enkhuizen ben gegaan,Ik hoop wel dat het morgen meer waait ....Dan ben ik wel op Enkhuizen
|
|
|
Idefixe
|
van teletekst 707 : WIND: Noordoost 10-15 kn, in de middag 15-20 kn, aan de kust en op het IJsselmeer 15-22 kn. In de middag uitschieters tot 30 kn, in het noordoosten tot 35 kn. Gedurende de periode ruimt de wind naar oost.
|
|
|
|
siemme
|
nou richard en theo veel plezier ik ga leren mischien kom ik nog wel effe kijken.
greetz siemme
|
|
|
|
siemme
|
heb mn kites nog niet binnen en heb woensdag examentje van die cursus die ik volg maar mischien dat ik wel effe met die van bas mag maar die slapen nog denk ik.
|
|
|
|
The Submarine
|
Gaat er morgen (maandag 26 maart nog iemand??) En zo ja waar. Heb alleen een 9 meter of dit moment dus weet ook niet of dat wel voldoende is.....
|
|
|
|
|
Bossy
|
Hey richard,
Morgen enkhuizen?
Oost 14 knoopies?
BEl me anders even?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hey richard,
Morgen enkhuizen?
Oost 14 knoopies?
BEl me anders even? is dat niet te kort 14 knopies ?????? heb je vandaag nog gevaren ??
|
|
|
|
|
Bossy
|
enkhuizen... uurtje of 1 Me nieuwe rhinootjes uitlaten
|
|
|
Veertje
|
Ik ga uur of 2 nog even bij Medemblik kijken. Vanmorgen 12-16 knopen daar. Maar ik vond het nog te fris en had geen zin alleen het water op te gaan. Straks hopelijk beter!!!!
|
|
|
The Submarine
|
Aangezien het nu niet echt top waait www.enkhuizen-meteo.nlga ik lekker naar Wijk om met mijn Woefje te wandelen.... Jeetje zeg mijn eerste keer op het wtaer dit jaar weer uitgesteld... (hele weekend gewerkt)
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Aangezien het nu niet echt top waait www.enkhuizen-meteo.nlga ik lekker naar Wijk om met mijn Woefje te wandelen.... Jeetje zeg mijn eerste keer op het wtaer dit jaar weer uitgesteld... (hele weekend gewerkt) moet je ff langs uitgeest raden ik ga daar straks heen met nog iemand... daar waaide het de afgelopen dagen hardre dan op enkhuizen
|
|
|