Emielkruisdijk
|
Ik ga straks richting Edam. Hoop dat er wat wind staat, maar verwacht er niet te veel van. Ben er rond half 7.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Dus veel heb ik niet gemist?
Greetz Lucas
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Vanmiddag mogelijk een mager windje, maar toch.
Ga in de middag kijken (en hopelijk kiten) op Andijk.
Nog meer met hetzelfde plan?
Trouwens, gisterenavond nog een uurtje aardig kunnnen varen bij Andijk (wel met "the door") met een lekker warm zonnetje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Trouwens, gisterenavond nog een uurtje aardig kunnnen varen bij Andijk (wel met "the door") met een lekker warm zonnetje. Hoe laat was dat ????
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb gisteravond toch nog even van 18.30 tot 20.00 uur kunnen varen ,we waren met 4 man op Edam ,het was niet echt spectaculear maar het was na twee weken wel weer even lekker... vanmiddag ga ik ( met vrouw en kids) naar Andijk ,de wind zou matig zijn ,ik hoop nog even te kunnen varen ..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gister ook nog even kunnen varen op Edam. Voor het eerst dit jaar met de 14m, was na drie weken leren wel weer even lekker, maar niet echt spannend. Wordt weer is tijd voor een zw 20-plusser. Voor vanmiddag ziet het er ook nog wel te doen uit. Denk dat ik vanmiddag even naar Wijk rij, daar nog meer mensen te vinden?
|
|
|
Haring High Richardt
|
met vrouw en kids) naar Andijk ,de wind zou matig zijn Waait het al op Andijk ??????? Robert Mark of broer van Mark Molliebollie ??????
|
|
|
Idefixe
|
Ga straks nog wel ff richting Andijk. Misschien dat er net genoeg voor de 18 staat. Volgens windfinder moet tie iestie meer worden.....
|
|
|
PeeWee
|
Trouwens, gisterenavond nog een uurtje aardig kunnnen varen bij Andijk (wel met "the door") met een lekker warm zonnetje. Hoe laat was dat ???? Tussen 17:45 en 19:00.
|
|
|
PeeWee
|
Ga straks nog wel ff richting Andijk. Misschien dat er net genoeg voor de 18 staat. Volgens windfinder moet tie iestie meer worden.....
Windfinder? Watersportweer.nl geeft naar mijn idee de beste voorspellingen (meestal kan je er een knoopje erbij optellen) en die voorspelt voor vanmiddag 12-13 knopen. Dussssssss
|
|
|
PeeWee
|
Even drie berichten achter elkaar (grinnik_kitesmiley). Goed voor mijn post-aantal. Waar zijn Mark (de topic starter) en Hans (beun) Het is zo lekker rustig op het forum en aan de waterkant
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Moeten we niet richting de kust mannen.. Daar zijn de voorspellingen beter.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wind is te veel oost voor de kust nu nog. 71 graden, bijna Oost, klein beetje noord erin. Ik vertrek zo naar Edam toe, hoop op een beetje wind!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga straks nog wel ff richting Andijk. Misschien dat er net genoeg voor de 18 staat. Volgens windfinder moet tie iestie meer worden.. Hoe was het ???? In Langedijk waait het nog steeds niet Heeft er iemand vandaag gevaren ???? Mot zo naar een verjaardag en ga dan met een boot varen ook leuk Gr Richardt
|
|
|
|
PeeWee
|
Jullie hadden toch echt naar Andijk moeten komen. Ik had het nog zo gezegd (zie boven).
Vanaf twee uur kunnen varen. Eerst mager maar later toch lekker. Heb tot zeven uur gevaren.
Ik zit nu te knikkenbollen met mijn laptop op mijn schoot (grinnik_kitesmiley). Zal weer slapen als een roos.
|
|
|
Veertje
|
Hee psssttt Peewee....als je nog wakker bent:
Waarmee heb je gevaren varen dan??
Ik was bij Petten en daar stond zowaar een Noorderwindje. Heb van half 5 tot 6 met 15 m2 en een waveboardje heerlijk gevaren. Zeehondje gezien, leuke golfjes en niet te druk (kwas alleen). Om 6 uur werd de wind heel raar vlagerig en ben ik gestopt.
Ben wel verbaasd dat andijk eerder de middag ook al goed was!
|
|
|
PeeWee
|
Hee psssttt Peewee....als je nog wakker bent:
Waarmee heb je gevaren varen dan??
Ik was bij Petten en daar stond zowaar een Noorderwindje. Heb van half 5 tot 6 met 15 m2 en een waveboardje heerlijk gevaren. Zeehondje gezien, leuke golfjes en niet te druk (kwas alleen). Om 6 uur werd de wind heel raar vlagerig en ben ik gestopt.
Ben wel verbaasd dat andijk eerder de middag ook al goed was!
Even perspectief. Eerst twee tot 4 mager (heen en weer en wat spelen op de golfjes). van 4 tot half zeven. Lekker (aardige sprongen kunnen maken)
|
|
|
Marsie
|
Was vandaag paar kilometer vanaf Edam. Om 17.30 uur trok wind aan tot 14-15 knopen. Ik had zelfs geen moeitte met hoogtte lopen,14 mtr C-kite. Moest zelfs depoweren,ben niet zo ervaren, maar hij begon behoorlijk te scheuren,ach ja 70 kg. Er werd zelfs gevaren met 12mtr C, 13 mtr C en een 9 SLE. Dus tussen 17.30 en 20.00 uur was het goed te doen zonder te sinussen. Voor die tijd was het totaal niets. Voor mij was dit een perfect windje,met de 14mtr. Groeten, Marcel.
|
|
|
|