Emielkruisdijk
|
Lijkt me duidelijk ! Neem je je nieuwe plankjes mee guido? Zeg, in de tijd dat ik op de HvA zat had ik niet zo vaak vrij en een zekere aanwezigheidsplicht hoor! Ik moet donderdag middag en vrijdag wel naar school .
|
|
|
kitaholic
|
Lijkt me duidelijk ! Neem je je nieuwe plankjes mee guido? ja, als intofun ze eindelijk eens binnen kreeg..... Ik rij over een half uurtje weg, sta om 2 uur op het water.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Klinkt allemaal weer goed jongens!!!
Ik kan niet wachten tot zaterdag!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSTVOOOOOOOOO ORRRRRRRNNNNEEEEEEEEEE...
Gaat het worden!!!!!!!!!!!!!
Gezellig met de blauwe boessie!!!!!!!!!!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
wijk was ook goed vandaag! mooi voor het kantje knallen, af en toe super lange vlakke stukken ertussen. door de strak aanlandige wind hoefde je niet door de branding heen te gaan en kon je lekker voor het kantje hangen! met ze 2en gevaren van 11 tot 3 ongeveer lekker daggie! morgen hoop ik nog een paar uurtjes
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zeg, in de tijd dat ik op de HvA zat had ik niet zo vaak vrij en een zekere aanwezigheidsplicht hoor! Begint zijn tol te eisen nu, vanmiddag mijn trapeze vergeten.. Voor de rest wel lekker gekite, lekker gesprongen! Perfecte schansen voor de mensen die graag met rechts voor springen! Later nog even golfgereden, op hol brekende tweede en soms zelfs derde bankers!! Gaan er morgenochtend nog mensen naar Wijk, heb zelf geen auto morgen. Iemand met wie ik mee kan rijden (vanaf wormer of station beverwijk)?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nog meer liefhebber voor een dagje flink-uit-de-richting-kitedag??? ;-) We gooien die hele bus vol, toch hans!!!!! En een karretje en knappe bergschoenen mee voor 'the walk'...
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wie morgen (donderdag) begin middag Schellinkhout?? Wat gezelschap is altijd goed met dit weer!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Houdt uw naaste warm hahaha
|
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ze ontgroeien ons hier gewoon.... Maar des te rustiger is het hier zaterdag Wie gaan er morgen (eind) vd middag nog aan de bak?
|
|
|
Dangerfield
|
Jeuzus!!, helemaal naar voorbij R'dam rijden, en dan gaan ze wandelen langs het autostrand... Ik kan wel betere spots in die richting... Aangezien ik niet zin heb om 100km heen en 100km-file terug, houd ik het lekker bij Wijk. Emiel, ik ben tegen 11e wel in die buurt. Als ik je ff moet oppikken op station Bevercity moet je maar ff bellen of sms-en hoe laat je daar staat, check je PM.
|
|
|
Molliebollie
|
Zeg, in de tijd dat ik op de HvA zat had ik niet zo vaak vrij en een zekere aanwezigheidsplicht hoor! Begint zijn tol te eisen nu, vanmiddag mijn trapeze vergeten.. Voor de rest wel lekker gekite, lekker gesprongen! Perfecte schansen voor de mensen die graag met rechts voor springen! Later nog even golfgereden, op hol brekende tweede en soms zelfs derde bankers!! Gaan er morgenochtend nog mensen naar Wijk, heb zelf geen auto morgen. Iemand met wie ik mee kan rijden (vanaf wormer of station beverwijk)? Nice... nu een nieuwe trapeze als ie niet terug gevonden wordt nu... Je board heel gehouden dit keer trouwens?
|
|
|
Micky
|
Aangezien ik niet zin heb om 100km heen en 100km-file terug, houd ik het lekker bij Wijk.
Staan lekker veel file's op zaterdag... Gast, het klimaat veranderd, nu jij nog..... Ontdooien dus... Gezellig hoor gasten..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Komt helemaal goed!!! wordt gezellie.
Roberto en Jacqettie en de scooters ook aanwezig????
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ze ontgroeien ons hier gewoon.... Maar des te rustiger is het hier zaterdag Wie gaan er morgen (eind) vd middag nog aan de bak? do.mi. 13.30 s'hout....
|
|
|
|
roeb
Gast
|
pas maar op in de middag... volgens mij kan de wind flink gaan aantrekken
Kunnen we ook flink hoog gaan! De laatste dagen kwam ik steeds te laat...
|
|
|
Bossy
|
Hey Dude... Eindelijk wind...en wat doen eltjo en wendy die kopen een huis... Dus zaterdag is Moving DAY Wel jammer had graag meegegaan met Beun...(heb trouwens toch maar ook psycho II pakkie gekauft) Zeker voor de volgende keerrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
Jacq
|
Komt helemaal goed!!! wordt gezellie.
Roberto en Jacqettie en de scooters ook aanwezig????
Hey vriendjes uit het hoge noorden. Ik heb zaterdag een late dienst. Ruilen lijkt niet te gaan lukken. Jammer, had me wel weer gezellig geleken!! Have fun iig.
|
|
|