Flyingtrunkie
|
Volgens KNMI wordt het toch wel minder 's middags: WIND: ZUIDZUIDWESTELIJK 15-20 KN, MET UITSCHIETERS IN DE OCHTEND TOT 30 KN. AAN DE KUST 20-25 KN, BIJ DE WADDEN 25-30 KN, IN DE OCHTEND UITSCHIETERS 35 RESP 40 KN. IN DE MIDDAG AFNEMEND NAAR 8-13 KN, IN KUSTGEBIEDEN 10-15 KN. BIJ DE WADDEN 15-23 KN.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend nog even de wind checken.Probeer om 12 uur op schell te zijn bij goede wind.........
|
|
|
360
|
@ Morris
He man, Ik snap het. jij hebt dan ook die vegas 7m2 voor als het heel hard waait? gave shit die je maandag liet zien!
Hoe is je heup?
Ik zelf zeilde op maandag met een gele rhino 07.
tot snel
|
|
|
|
PeeWee
|
Eerst nog even uitpuffen van mijn rondje hardlopen, dan even eten en dan ben ik rond 12 uur op S'hout.
See joes
|
|
|
|
|
Joris
|
IK OOK!!! zou het deze keer dan echt lukken?!?!!
|
|
|
PeeWee
|
Zo S'hout mannen, het zou vanaf ongeveer 12:00 minder hard gaan waaien. Nou niks van gemerkt. Gewoon zwaar lopen buffelen met mijn 12m Rhino 07. Later nam de wind trouwens toch vrij rap af maar toen was mijn pijp al leeg. Harrie stond je nou de wind te meten? Te weinig voor je , varen met dat kadaver. Mannen bedankt voor de gezelligheid , See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Zo,superblij dat ik nog even naar schell geweest ben vandaag.Goed windje voor de 12m2.Wind kakte rond tweeen even in maar kwam daarna weer wat opzetten.Lekker sprongen kunnen oefenen en nog even in de clinch gelegen met Theo(haha)...Tof daggie
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hij was zeker lekker, ben zo gaar als een flessie spuitboter!
|
|
|
|
PeeWee
|
Lekker sprongen kunnen oefenen en nog even in de clinch gelegen met Theo(haha)...Tof daggie Ja wat waren jullie nou aan het doen? 4 man op het water en dan door elkaars lijnen varen????
|
|
|
roeb
Gast
|
Lekker sprongen kunnen oefenen en nog even in de clinch gelegen met Theo(haha)...Tof daggie Ja wat waren jullie nou aan het doen? 4 man op het water en dan door elkaars lijnen varen???? Dat is toch ook een prestatie?
|
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee nog niet maar er zijn er daar genoeg in de omtrek en de meeste verhuren huisjes alleen de meeste zijn pas na half maart open denk dat je er gewoon heen moet rijden en terplekke moet beslissen ik ga van deweek effe informeren bij de anwb voor zo'n campingboek van europa heb er toch een nodig voor de vakantie
|
|
|
Flyingtrunkie
|
D'r waren 2 dames aan het fotograferen op woensdagmiddag de 16e op Schellinkhout. Weet iemand waar die foto's te vinden zijn?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja wat waren jullie nou aan het doen? 4 man op het water en dan door elkaars lijnen varen???? Yeb, ik sprong te ver onder de kite door waardoor de lijnen slap gingen en de kite naar beneden zeilde recht in het potje van Laxus..was effe schrikken maar profesioneel opgelost en snel weer verder. D'r waren 2 dames aan het fotograferen op woensdagmiddag de 16e op Schellinkhout. Weet iemand waar die foto's te vinden zijn? Ik hoorde dat die van zoom.nl waren. Heb al gekeken maar daar staan duizenden foto's op. Ik heb die van vanmiddag nog niet kunnen vinden.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgenmiddag nog mensen varen? Weet nog niet waar ik heen ga, laat maar horen!
|
|
|
Marsie
|
@ Beun, Er staat op die link bij info over de spot only windsurfing.
|
|
|