Davidoff
Gast
|
Wie kan iets vertellen over de spot op Blijburg? Ik neem aan dat ie vlak bij de gelijknamige strandtent ligt. Welke windrichtingen? Is er genoeg ruimte voor starten en landen of is het al la Muiderberg? Schoentjes nodig (stenen)? Thnx Bijburg is.... tja.. leuke spot. je moet alleen wel goed hoogte kunnen houden.. anders ga je onder de brug door;) lekker vlak water vooral achter ''' 't eilandje ' ''' pas wel op met starten.. want er staan allemaal borden: hulpdienstenstrand, ect ect. ook ligt er veel troep.. dus neem schoentjes mee. @ de rest: vinden jullie het water op blijburg ook niet verdacht warm? joeee
|
|
|
Davidoff
Gast
|
vanmiddag naar edam! heb weer een x vervoer.. ben er rond 12 uur. het word geen jan l*l dit keer;)
peach
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik kom straks ook naar Medemblik.. Als mien vrouw terug is van boodschappen doen... Het waait hier al lekker door zeker zo'n 18 a 20 knoopies ofzoow .
|
|
|
kitaholic
|
Is er vanavond (7.30) nog iemand op ijburg of edam? Wil graag varen maar niet in me eentje....
|
|
|
kitaholic
|
pfffjw, was al even bang!
|
|
|
Dikkiedik
|
Potverdorie zit ik hier met een geblesseerde arm Best frustrerend maar ik ga het niet riskeren.. Veel plezier gasten! super kite weer dit weekend!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Is er vanavond (7.30) nog iemand op ijburg of edam? Wil graag varen maar niet in me eentje....
Nou.. op Edam ben je vandaag zeker niet alleen ,het was daar vandaag drukker dan ooit ,bij bij de strandjes (Zuid/Noord) was het echt topdrukte ,compleet met twee (Duitse) kitescholen ,het was daardoor wel wat moeilijk weg te komen maar eenmaal op het water viel de drukte wel mee..
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Nou.. op Edam ben je vandaag zeker niet alleen ,het was daar vandaag drukker dan ooit ,bij bij de strandjes (Zuid/Noord) was het echt topdrukte ,compleet met twee (Duitse) kitescholen ,het was daardoor wel wat moeilijk weg te komen maar eenmaal op het water viel de drukte wel mee.. jaaaa, was fucking druk op edam... voer nog een x door iemands lijnen heen + een lijn die losschoot.. hehe.. was weer ff 20 min zoet voor de rest wel ff lekker gevaren op edam... maar vaar liever op zeetje =)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben vanmiddag even naar Medemblik en Enkhuizen geweest op beide plekken was het niet veel. Ik heb iig de kites in de auto laten liggen.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Ben vanmiddag even naar Medemblik en Enkhuizen geweest op beide plekken was het niet veel. Ik heb iig de kites in de auto laten liggen. ben je in je auto blijven zitten ofzo? werd echt lekker gevaren met 12'ies en af toe een 9. vroeg in de middag.. dat wel.. uur of 12-13..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb de hele dag met mijn 9 mtr gevaren ,maar ik geef toe dat ik er beter mijn 14 had kunnen pakken ,maar heb toch wel lekker gevaren...
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker gecruised vandaag op edam noord ,achterin het speelveld was het lekker rustig .Edam zuid zag er wel heel druk uit ,ben maar snel naar noord gereden(geen spijt van) Wind viel idd een beetje tegen
|
|
|
PeeWee
|
Morgenochtend vroeg (9:00 uur) al mensen naar Enkie of Medemblik?
Wil graag de drukte een beetje ontlopen maar niet alleen staan.
See joes
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgenochtend vroeg (9:00 uur) al mensen naar Enkie of Medemblik?
Wil graag de drukte een beetje ontlopen maar niet alleen staan.
See joes
denk dat ik morgen op tijd in Medemblik ben! uurtje of 10 ofzo
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop morgen om een uur of 11.00/11.30 uur in Medemblik te zijn. Weet nog niet precies waar ik moet zijn maar ga er zeker komen. See you
|
|
|
Idefixe
|
hele dag een beetje @ enkie staan chillen en wachten op echte woei. Nou het wachten werd beloond: in de avond ging die dus echt VET aan . Ik kwam 10.45u van het water owja: ik mot nu toch zo'n impct dinges toestand gaan regelen, tjonge wat een crashes weer vanaaf!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heb je mijn PB nog gehad TOM?? Ik heb de 2008 vest bij Telstar (beachshop) gehaald en zit perfect. Hoop hem morgen zijn eerste waterdoop te geven
|
|
|
Idefixe
|
Heb je mijn PB nog gehad TOM?? Ik heb de 2008 vest bij Telstar (beachshop) gehaald en zit perfect. Hoop hem morgen zijn eerste waterdoop te geven had het gelezen, gister nog ff met vechtgenote bij telstar gekeken. Vond ze wel een beetje aan de dure kant. Kan er nu missch eentje van Daan over nemen ( die crashed toch niet meer )
|
|
|
|
PeeWee
|
Jeetje wat een shitweer,
maar ja, het waait dus hop naar Enkie dan maar.
See joes
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kreeg net een sms.. 20 knp en een beetje regen in Medemblik See you
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hele dag een beetje @ enkie staan chillen en wachten op echte woei. Nou het wachten werd beloond: in de avond ging die dus echt VET aan . Ik kwam 10.45u van het water owja: ik mot nu toch zo'n impct dinges toestand gaan regelen, tjonge wat een crashes weer vanaaf!!! GVD, komen we helemaal uit Delft rijden, gaan we om 18:30 uur weg omdat de wind helemaal weg was, en ook een aantal locals gingen inpakken. En dan hoor ik dit :'( :'( :'( Wel jammer, want leek me een leuke spot......met wind wel te verstaan
|
|
|
|