Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou jongens, ik ga thuis nog even wat aan het werk. Kom vandaag dus niet kiten. Als ik zo de weersverwachtingen en het verkeer op de weg zie, zou ik, als ik jullie was, ook niet gaan. Ziet er toch wel weer slecht uit voor vandaag. Veel sneeuw, files en gladheid. Dat is het gewoon niet waard voor een kitesessie.
Pas op voor jezelf en je medeweggebruikers mocht je toch de weg op gaan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben om 12:00 @ ijmuiden , woensdag is het al wat warmer en ook een redelijk windje.
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch maar niet naar ijmuiden gegaan want ik zag de wind al inkakken, nog even een poging gedaan om te snowkiten maar ook daarvoor net te weinig wind.
|
|
|
Ride
|
Toch maar niet naar ijmuiden gegaan want ik zag de wind al inkakken, nog even een poging gedaan om te snowkiten maar ook daarvoor net te weinig wind.
Jammer man, weet je nog niet hoe lekker het is met je droogpakkie.
|
|
|
onderaqua
|
O ja ,jongens en meisjes nog Fijne Feestedagen en een Gezond 2010 gewenst van Onderaqua. [img]
P.s Richard veel Beterschap. Droogpakkie te huur ??
|
|
|
360
|
@ richard, die man met baard is de " dude" a.k.a. Jeff Bridges! wat een man!
|
|
|
Idefixe
|
Vrijdag iets van 6 Gr C met een lekker westenwindje . Zoals het er nu uitziet maar eens een droogpak tryout sessie aan de kust boeke dan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ziet er inderdaad goed uit ! Kan er alleen pas vanaf 13:00 zijn denk ik. Wordt een mooi zonnig dagje zo te zien en hopen dat de wind ook echt aan blijft
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vrijdag ziet er nu goed uit, hopen maar dat dat zooo blijft Dan kan het nog een mooie kerstsessie worden on tha beach.
|
|
|
martijnc
|
nog iemand die zaterdag naar wijk gaat ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt aardig zuid denk eerder dat het ijmuiden wordt, morgen wil ik ook nog gaan vrijdag en zaterdag ben ik er ook bij alleen zaterdag beetje betijds terug voor het kerstdiner
|
|
|
|
martijnc
|
heb #@^@! kert brunch ofzo vrijdag moet ik het van zaterdag hebben word het ook een mooi daggie ben blij dat het stopt met vriezen
|
|
|
|
|
To
|
trek hem aan en jump in de sloot naast je huis !
|
|
|
Ride
|
Yeah heb er zin in Vrijdag @ wijk dus , iemand nog tips om droogpak te testen op waterdichtheid ? Lijkt me niks als ie volloopt midden in zee Als je dat echt eerst wilt testen Tim, laat thuis het bad vollopen en ga er lekker in liggen. Koud water gebruiken he, kan je meteen wennen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hahaha ik had het kunnen weten dit soort reacties , maar heb ook geen bad hier thuis wel een meertje in de achtertuin maar nee ik ga wel ff in de branding liggen dan op zee
|
|
|
|
Veertje
|
Windguru ziet er voor morgenochtend wel goed uit. 6 graden, zonnetje, windje... Is er iemand die naar Wijk gaat?
|
|
|