|
bredo
|
voor mij hetzelfde tot morgen ochtend
|
|
|
j666st
|
(kitehigh_kitesmiley)Zodirect, als eerste snipperdag opnemen, en daarna knallen op het Enkhuizer zand.
|
|
|
Chris c
|
Ga ook naar Enkhuizen voorspellingen zijn goed!!
|
|
|
Bossy
|
Nou mensen, ik ga zo rijden...Edam dus? gaan we nou Edam zelf of het strandje ervoor? Zwafra bel anders even? 06-21849434 ik ga denk dezelfde tijden... Was wel leuk gister effies zo
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Volgens mij is de wind (nog) niks, eind van de dag beter (windguru). Kan alleen in de ochtend helaas. Het moet echt goed waaien anders ga ik er niet een uur voor rijden.
|
|
|
@LaurenS
|
Wind zat momenteel 20 knuts op edam
|
|
|
Bossy
|
Ik rij nu richting edam
|
|
|
Bossy
|
Peter ben jij er al dan?
|
|
|
isomis
|
welk strandje pakken we? ik pak voor de haven, lijkt me lekkerder met oost.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
alles met zuid erin is voor Muiderberg aflandig.
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Thx, Ik hoopte dat OZO misschien net sideshore was.. Iemand ervaring met IJburg dan? Is dat beter met OZO?
|
|
|
Idefixe
|
Bij voor mij "onbekende" locaties kijk ik altijd even op google earth. Je ziet dan precies met welke windrichting je daar wel/niet kunt varen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
IJburg is ook een no-go met de wind van vandaag. Enkhuizen of Edam zijn dan nog een beetje in de buurt.
|
|
|
|
@LaurenS
|
IJburg kan met N en NO, nogo dus at the moment
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar gaan we Peet. Gedeelte links vd haven als je naar het water kijkt bij de ganzenstront?
|
|
|
Flinty
|
Straks naar castricum, is ook wel vaarbaar atm....
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Uh, als ik op de kaart kijk is IJburg wel goed hoor (rechts van dat strekdammetje). Richting is OZO, dan is het toch gewoon side-shore?
(Of willen mensen deze spot voor zichzelf houden?)
|
|
|
Michael van der Hoek
|
castricum? waar wilde je varen dan? zee is aflandig en er ligt niet echt wat in de buurt toch?
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ijburg ziet er inderdaad wel vaarbaar uit toch? je komt uit op die grote zanddijk zeg maar.
|
|
|
Flinty
|
Castricum staat op vliegerweer als NW.. vandaar dat het me vaarbaar lijkt..
Edam lijkt niet echt een flink windje te staan? IJburg is ook prima maar nog nooit geweest eigenlijk..
|
|
|