Langbeest
|
Was vanmiddag op Medemblik en het waaide prima.
|
|
|
|
onderaqua
|
Update vandaag uit spanje gister nog ff tussendoor alle kites Van zeeko Getest met ongeveer 20 Knots testverslag volgt.......... Gr uit spanje .
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Update vandaag uit spanje gister nog ff tussendoor alle kites Van zeeko Getest met ongeveer 20 Knots testverslag volgt.......... Gr uit spanje .
Ik ben benieuwd !
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch wel lekker nog op muiderberg, begon met zo'n 10-11kn maar trok aan tot zo'n 16-17kn uiteindelijk, m'n 15m is toch wel ideaal voor dit soort dagen. Ook nog m'n eerste echte railey's geland, uitgehaakt dus .
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen eindelijk weer weg uit deze rotplek zonder water (Enschede ivm studie) en weer terug naar Amsterdam. Rond een uurtje of 20.00 weer kiten zoals t er nu naar uit ziet!
|
|
|
windstruck
|
Yup, Muiderberg was echt top! Het begon wat lafjes met mijn 17m, maar trok geleidelijk aan waardoor ik zwaar gepowered was, toen kon de pret pas echt beginnen
|
|
|
BaSS
|
Morgen ook muiderberg, 15m Airush Varial X Race voor het eerst proberen of gewoon 12M RPM...
|
|
|
highkiter
|
Morgen ook muiderberg, 15m Airush Varial X Race voor het eerst proberen of gewoon 12M RPM...
Die Varial X Race 15m heb ik vandaag gehaald...ben heel benieuwd naar dat ding... Ik zie je misschien wel op M-berg, wacht nog ff wind af morgen.
|
|
|
BaSS
|
Moet zeggen dat dat Airush spul er zeer verzorgd en erg degelijk uitziet allemaal van Bar, Kite tot Tas... Ik heb een zgan 2012 model overgenomen van iemand. Voor mn vakantie had ik net te veel dagen aan de kant gestaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
vanmiddag eindelijk weer wat tijd om te surfen en er wordt een in de middag een toenemende NO wind verwacht..nog mensen vanmiddag naar Edam...... ik ben er om een uurtje of 16.00.. see you..
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Geloof er ook niet echt in Boudewijn. Helaas
|
|
|
bredo
|
morgen meer kans denk ik...
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
voor alle twijfelaars ........het was TOP..... zon ,wind ,heerlijke temperatuur en..... slecht 4 kiters op Edam... (Ger,Erwin,henk en ik ) stond een redelijk constante wind die steeds iets toenam tot wel een knoopje of 20......heb ruim 2,5 uur goed gevaren..hopelijk komende dagen nog wat wind ..heb er weer zin in. je heb gelijk Ger..
|
|
|
Giertje
|
Hey Zwafra misschien een keer langs de opticien. Ik telde er vier. Maar het was weer een topdag. Franco nog even geduld, gaat zeker goed komen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Franco geduld Was weer lekker vanmiddag op Andijk in het zonnetje, wel erg druk Begonnen helemaal alleen, dus de ganzestrondplas voor mij alleen, ongelofelijk, waar was iedereen ??? Op een gegeven moment kwam er nog een windsurfer op het stinkplassie varen dus wat een drukte Geloof er ook niet echt in Boudewijn. Helaas Geloven doe je in de kerk of in de moskeeeeeeeeeeeee Voor alle twijfelaars die denke dat er gien windt is lekker thuisblijfe en achter de rame bloife kijke want beter 10 keer lekker thuis !!!!!!!!!!!! dan een keer top varen
|
|
|
|
|