joostelias
|
onderweg naar edam...10min
|
|
|
|
pewpew
|
Hier een update vanuit schel. Wind is nog niet veel. Sta nu met 1 iemand op de parkeerplaats
|
|
|
ErikFanatic
|
Thx, voor de update! Nice!!!
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ja hehe wind is ook zuid oost waait 16 knopen nu je moet doorrijden naar hondenhemel
|
|
|
pewpew
|
Waar is de hondenhemel? Hiernog een update vanuit het pittoreske schellinkhout. Wind is nog steeds ruk
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
als je richting enkhuizen rijdt vanuit schellinkhout is het bij bovenkarspel , bij de rotonde rechts de dijk op daar is een klein strandje net groot genoeg om je kite op te laten maar wel aanlandig met zuid osst tot zuid
|
|
|
joostelias
|
ochtendsessie Edam was top.................einde middag Schellinkhout in de regen maar eerst lekker filmpje op de bank :-)
|
|
|
PeeWee
|
Juissssst. Eerst vanmorgen lekker een beetje pielen op Enkhuizen. Nu op visite bij mams en vanmiddag/vanavond een sessie op Schellie See joes
|
|
|
the littleman
|
Ik ga ook voor een avond sessie op schellie met Joost en Roald
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Aloha jongens , Heeft iemand een up-date van schellinkhout ? Frank moet ik die trapeze voor jou mee nemen ?
|
|
|
the littleman
|
Volgens buinradar is het half 5 opgeklaard en blijft het droog;)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Aloha jongens , Heeft iemand een up-date van schellinkhout ? Frank moet ik die trapeze voor jou mee nemen ? @Tony ..ik kwam een mooie zittrapeze tegen op Marktplaats voor weinig. . dus ik heb er zelf maar een gekocht en het gaat weer redelijk met me ribbetjes ik hoop weer mijn heuptrapeze aan te kunnen.. maar de wind is voor vandaag niets meer ...nog twee dagen vrij en dinsdag ziet er TOP uit ..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vanaf half 2 goed kunnen varen met de 14 , wel een zooitje takkeweer .Dinsdag werken dus wordt eind v/d middag
|
|
|
|
the littleman
|
Zoooo net terug van schellie. Vanaf half 7 heerlijk overpowerd gevaren met de 9, en na een uurtje trok het helemaal open met een zonnetje erbij. Top
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad, Was weer eens heel lekkel. Zonnetje, pittig windje en rustigggggg.
Tot dinsdag. See joes
|
|
|
joosie
|
Lekker hoor om 18:00 ging de wind langzaam om van zuid naar zuidwest en poeierde de 30 knopen mij het water af met de 11m hierna met de 9m weer heerlijk kunnen knalle in het zonnetje tot 21:00 Frankie Tbk zag je nog wel ff zitten in je auto, had je geen zin? Ton en Tobias goed gelukt die korte film op Edam
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nou op Wijk was het maar vaag. Zeemist en de wind wisselde constant tussen de 15 en 30 knopen. Vage shit. Beter toch naar Schellie dus
|
|
|
pewpew
|
nog mensen zin in een sessie morgen ochtend? Update, ik duik weer terug mijn bed in. Beetje rillerig
|
|
|
|