/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hier nodig tijd voor een nieuwe 7m. LE stiksel is zo slecht dat hij niet knoepertje hard kan opgepompt. Met normale spanning ging ik het water op, maar tijdens de sessie tot twee keer toe dubbel geknakte kite. Na de laatste moest ik helaas zwemmen. Kort en krachtig Lekker bezig... zoiets check je toch van tevoren en regelt dat het stiksel weer in orde is voordat je het water op gaat? Niet alleen voor jezelf maar ook uit verantwoordelijkheid naar de medekiters is een onhandelbare 7m in sterke wind geen aanrader Of ga je met de auto ook altijd met halfvolle banden rijden omdat ze nodig aan vervanging toe zijn
|
|
|
onderaqua
|
Lekker Tom, geen Sal dit keer? , was de badmeester nog mee ? Was weer even beulen vanmorgen met de 7 meter, gelukkig geen knetterharde vlagen maar gigantische harde wind, was afzien en surviallen ja Sal weer was wel druk.Badmeester niet mee had blessure en drukke bezigheden thuis.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Ik had ook later moeten gaan! Was niet te doen vandaag;(
|
|
|
Jelle
|
Is toch nog lekker geworden op IJmuiden, maar Windfinder zat er dus 6 uur naast. Waren maar 5 kites op het water. Zonnetje op de witte piste, superglad!
|
|
|
audi
|
Vandaag toch wel lekker gevaren met de 5 meter. Af en toe ook nog een sprongetje gewaagt Wind was lekker hard met uitschieters ver boven de 50 knopjes
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen middag nog mensen wind-vrij? Er is zon Ik aas op WAZ of laatste dagen IJmuiden gratis parkeren ...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen middag nog mensen wind-vrij? Er is zon Yep,WaZ
|
|
|
Peter G
|
Vanmiddag rond 16.00 bij de Noordpier
|
|
|
ErikFanatic
|
Hier nodig tijd voor een nieuwe 7m. LE stiksel is zo slecht dat hij niet knoepertje hard kan opgepompt. Met normale spanning ging ik het water op, maar tijdens de sessie tot twee keer toe dubbel geknakte kite. Na de laatste moest ik helaas zwemmen. Kort en krachtig Lekker bezig... zoiets check je toch van tevoren en regelt dat het stiksel weer in orde is voordat je het water op gaat? Niet alleen voor jezelf maar ook uit verantwoordelijkheid naar de medekiters is een onhandelbare 7m in sterke wind geen aanrader Of ga je met de auto ook altijd met halfvolle banden rijden omdat ze nodig aan vervanging toe zijn Ja achteraf makkelijk lullen, maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Hij was normaal opgepompt, niet zacht. Maar duidelijk niet hard genoeg voor de pittige condities. Heb mijn staf wel gehad hoor, lijnen in de soep en vroegtijdig afgebroken sessie. Gelukkig rond 16:00 weer het water op gegaan met de 8m en dat bleken de perfect condities! Wat een heerlijke namiddag
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hier nodig tijd voor een nieuwe 7m. LE stiksel is zo slecht dat hij niet knoepertje hard kan opgepompt. V 8 of een ouder model ? Ik heb er zelf geen last van gehad vandaag met mijn 7 meter Edge,
|
|
|
ErikFanatic
|
Nee is geen Ozone kite, betreft een Flexifoil Hadlow Pro 7m (2012)
|
|
|
|
@LaurenS
|
Staat er mooi op die Chaos,lekkerrrrrr!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volgens mij ben ik dat
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wederom een supersessie @ schell . Mooi loopie maar de tweede lijkt meer een ozone c4
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Eindelijk na allerlei familie verplichtingen (wel gezellig) weer eens paar uurtjes kunnen varen @schellie, heerlijk rustig en super windje!
|
|
|
Huik
Geen avatar
|
Vandaag heerlijk gevaren in Egmond. Was goed te doen qua temperatuur! Gaan er morgenochtend nog mensen naar Schellinkhout?
|
|
|
roelandp
|
2 uurtjes wijkiki bunker pier was heerlijk. Wel heftig trekken aan de 9 af en toe! Bij de pier zag ik ook nog een 9m edge de hele tijd vliegen, wie was dat, jii LaurenS?
|
|
|
@LaurenS
|
wie was dat, jii LaurenS?
Yep ,thats me ...zometeen ook nog effies ,10:30 Pier!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi daggie op Schel met de 9 meter, vanmorgen lekker rustig en vanmiddag werd het wat drukker, zelfs de bakker was weer aan het loepen alsof hij nooit anders had gedaan en dat na een loep blessure van een half jaar, ongelofelijk. Heb zelf ook de hele dag geloept (in mijn hoofd dan ! )
|
|
|
roelandp
|
toch stiekem nog even IJmuiden meegepakt uurtje laatste keer gratis parkeren
|
|
|