|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Matrassen zijn ook niet mijn ding maar de hangtime is natuurlijk veel langer met zon kite dan met je edge 11 meter met 12 knopies.
|
|
|
ErikFanatic
|
De low-end van mijn nieuwe Torch 12m viel mij helemaal niet tegen! Toch weer een lekkere sessie @ Egmond zondagochtend.
|
|
|
|
|
stannoss
Geen avatar
|
Gister was het anders ook wel prima op Andijk, wel helemaal alleen..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Goed bezig stan . Maar ja als kite leraar heb je ook lekker veel tijd in de winter
|
|
|
ErikFanatic
|
Lekker Stan, volgens mij was jij eergisteren de enige sessie upload in Nederland Zo te zien was het in de rest van Europa niet veel beter wat wind betreft. Ik had trouwens vrede met hoog zomer als minder wind periode, maar lijkt nu wel chronisch minder wind te worden. Zit dit tussen mijn oren of is het gebruikelijk dat er beroerde jaren zich opvolgen?
|
|
|
|
pewpew
|
Het is wel dieptriest zo
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Zekers je mag al blij zijn als je met je grote kite kan varen , met minimale temperaturen waarin je eigenlijk alleen met de 9 of de 7 zou moeten knallen
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Gaat er morgen iemand water op? Ik in de middag wijk proberen denk ik!
|
|
|
ErikFanatic
|
Wijk is aflandig morgen helaas. Mocht hij tegen de voorspelling in toch Zuid worden kan je IJmuiden het water op.
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Je heb gelijk ja dacht dat hij pal west was.. we houden hem in de gaten. Thnx
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ik ga zo ook die kant op rijden (Schel) ... tis een gok maar goed. verwacht er rond 15 te zijn. Nog een update Henk?
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop het ook Henk ..ben wel weer eens toe aan een beetje kitesurfen. ...volgende week wordt het ook weer aanzienlijk kouder en draaid de wind weer naar de Oost hoek.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vannacht gaat het waaien Wind lijkt echt de laatste jaren wel minder te worden en als het een keer waait is het weer orkaan kracht of moet je werken Misschien toch maar op dammen gaan
|
|
|
pewpew
|
Vannacht gaat het waaien Wind lijkt echt de laatste jaren wel minder te worden en als het een keer waait is het weer orkaan kracht of moet je werken Misschien toch maar op dammen gaan of ping pong
|
|
|
|