kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik had je er al voor gewaarschuwd gister west is niks op zee . Gelukkig was schell toppie
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was hij maar West, Henk dan vaar je zo naar Wijk aan Zee en terug en dat ging niet omdat hij Zuid West was. Vanmiddag Andijk gedaan met Teigertje, was lekker toen er een hele grote bui kwam en ik echt weer ouderwets in de blokken moest met de 11 i.v.m. de hevige windstoten Morgen gelukkig geen wind, na 4 dagen op rij te hebben gevaren, rust dag dus . Maandag maar weer knallen
|
|
|
|
Pieterr
|
Gaat er zo nog iemand naar Petten? Waar kan je daar het beste parkeren?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bij de camping korfwater, trapje op en dan ben je er, veel plezier
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heerlijk gevaren Richard ...maar dan wel op Schellinkhout Het was weer een lekker middagje met een goed toenemende wind, en niet al te druk ...alleen jammer dat mijn WOO niet wilde opstarten Want er zaten een paar aardige sprongen bij ..volgende keer dan maar weer.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoop zo na het werk nog even Schellie aan te doen, als het mee zit ben ik er rond 14.30 uur
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je had niet weg moeten Theo , wind kwam nog ff lekker door En zo was dat ! Je ging weg en toen gingen we los met een goed gepowerde 11 meter met niet mijn faforiete windrichting west op Schel
|
|
|
sok
|
Helaas, ik ben een tijdje terug mijn board de crazy Fly vergeten op Andijk
Telefoon nummer staat op het boardje, ik ben in sok en as
Heeft iemand mijn boardje gevonden ?
|
|
|
Tony-G
|
Hoi toppers, ik ben aan het overwegen om volgend jaar te gaan snowkiten. Zijn er nog liefhebbers die ook mee willen?
|
|
|
|
zwafra
|
Snow kiten Tony...moet er nog even niet aan denken.. Vanmiddag weer een topsessie op Schellie ,de wind nam weer lekker toe was wel wat vlagerig maar was goed gepowerd met mijn 9 mtr . De voorspellingen voor morgen ziet er ook weer goed uit ..wel in de ochtend de meeste wind.
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker op schellinkhout er stond een goed windje ik heb de eerste uurtjes goed met mijn 11 mtr gevaren ,maar de wind trok wat aan en ik heb mijn 11 gewisseld voor mijn 9 mtr ...maar dat was de verkeerde keus de wind zakte later weer wat in.. maar heb zeker nog lekker gevaren..
|
|
|
Langbeest
|
Wijk was ook heerlijk met de 11.......niet te druk voor een zaterdag, maar ach voldoende ruimte overal.
|
|
|
zwafra
|
Sta nu op schellie..en het waait aardig en het is nog erg rustig met kiters...ik ga zo met mijn 11 mtr het wster op..see you
|
|
|
Langbeest
|
Topsessie.....en niet onbelangrijk, het was weer gezellig
|
|
|
Haring High Richardt
|
Topsessie.....en niet onbelangrijk, het was weer gezellig
Zeker Erwin was heerlijk, krijg het er nog warm van als ik er aan terug denk.
|
|
|
bredo
|
Ik had een mindere sessie...eenmaal op het water (14:00) wil de wind weg met behoorlijke stroming... Volgende keer beter..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen weer goede wind tot ongeveer 5 uur . Hoop dus rond 3 en op het water te staan
|
|
|