slingshot-slet
|
gast dat heeft hij zelf geplaatst hoe triest ben je dan ga dan naar bommerfreaks.nl ofso
|
|
|
|
Vinni
|
gast dat heeft hij zelf geplaatst hoe triest ben je dan ga dan naar bommerfreaks.nl ofso
WTF lul jij nou weer. Verklaar je nader
|
|
|
slingshot-slet
|
ik vindt die foto niet sexy of cool. daarom vind ik het triest. en brommers...... tja heb nu verstand, had ik het maar nooit gedaan (het brommer rijden). post die pictures
|
|
|
Lex
|
Kees, ik heb die geplaatst als grapje. Haha..
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik vindt die foto niet sexy of cool. daarom vind ik het triest. en brommers...... tja heb nu verstand, had ik het maar nooit gedaan (het brommer rijden). post die pictures wow f=vettuh foto!!
|
|
|
Micky
|
Ze heeft idd hele lekkere vinnetjes... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zo dan.... Niet mis neej. Mick, toevallig... Ik heb Bridget toevallig vorige week 'les' gegeven...
|
|
|
Micky
|
Mick, toevallig... Ik heb Bridget toevallig vorige week 'les' gegeven... Hee doffertje, je weet toch dat ik niet op blond val (tong_kitesmiley) met uitzondering natuurlijk van jouw lieve, sprieterige peen-haartjes.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
fremabo
|
Terug naar de topic, toch
Geen naakt hier....Thnx Team Kitehigh...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
sooooo die eerste vind ik dus echt 10x niets he!!! die andere 2 zijn wel lekker(tenminste...wat ik er van kan zien!)
|
|
|
Lex
|
die 1e is niks, tweede is suzi dus dat is goed en de derde ziet er ook wel goed uit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Jolien.
|
Hmm.. dit Pretty though girl
|
|
|
|
Nicolas
|
nou die Jalou heeft die een vriend? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Nicolas
|
hahaha zal ik zo doen (grinnik_kitesmiley) Wel een beetje afgaan dat ze veell beter kite dan mij
|
|
|
Jolien.
|
a joh, dat is ze wel gewend =P Kan ze je nog wat leren
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Nicolas
|
die kan jou ook veel bijleren!
|
|
|
slingshot-slet
|
die kan jou ook veel bijleren!
bedoel je met autorijden of ademhalen???? groeten kees
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
kite chicks week naxos??? 3 van de 5 lijken zowieso op gasten
voor de rest wil ik er wel een paar bestellen als het zou kunnen :-)
|
|
|