siemme
|
he richard heb je geen zin om de zee op te gaan?bel me anders effe.greetz siemme
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga liever naar Andijk ??? Ben niet zo,n zee happer Voor jou is natuurlijk egmond dichterbij
|
|
|
siemme
|
ben in hoorn aan t werk dus maakt niet uit maar als er op zee meer wind is ga ik daar o ja de raven 2 vaart super heb dit weekend alleen maar met 12 gevaren zit lekker veel power in.
|
|
|
siemme
|
net effe gekeken ik ga naar egmond toe heb morgen ook mn 16 binnen en er staat om 5 uur 16 knopen en een rustig zeetje
|
|
|
|
Veertje
|
Denk er half 4 te zijn.
|
|
|
siemme
|
richard ik zie net dat ie van n naar nno gaat dus denk dat ik lekker op enkhuizen ga kijken of medemblik zee wordt ie een tikkie aflandig helaas
|
|
|
Haring High Richardt
|
Welke site kijk jij ??
Guru en windfinder geven Noord aan dus andijk
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
het plaatselijke meertje Uitgeest ????? Waar zit je precies daar ???
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
het plaatselijke meertje Uitgeest ????? Waar zit je precies daar ??? bij een strandje daar... een surfstrandje en daar is er maar 1 van...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tegen de snelweg aan ?????
Kan je daar een betje staan en vaar je daar alleen met oosten wind ????
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
als het niet oost is zit ik op zee... dat weet je toch nee het is niet tegen de snelweg het is aan de andere kant bij een ander klein meertje... en je kan er bijna niet staan want je vaart door een vaargeul heen
|
|
|
|
|
|
siemme
|
windfinder geeft om 8 uur nno aan en ik ga toch tot in de avond en enkhuizen is volgens mij ook vet goed als ie echt noord is
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
waar moet jij dan vandaan komen? het is geen aanrader hoor om er heen te gaan... het is klein de wind is meestal vlagerig... en het water is zout... haha nee hoor... het is voor mij een goed alternatief omdat ik er 5 min vandaan woon... ik was er vandaag trouwens ook nog ff... me eerste kiteloops gemaakt (hangloose_kitesmiley) wat een onwijze kick geeft dat!!!!
|
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
het was ook pas rond uurtje of 5 dat het echt ff wat lekkerder werd... maar ook niet onwijs goed... gister was het beter!!
|
|
|
Idefixe
|
zo was weer lekker dus: tot halverwege de dijk (dikke witte koppen op het water) / temp van de tuut tuut helemaal vet omhoog. Net een rep. gehad van 1070 eurries. Thermostaat kaduuk.......
|
|
|
|