Spike_L
|
Kloppen die voorspellingen wel?? Op mijn verjaardag zuid-westen wind? Dat zou nog eens een cadeau zijn! Morgen dus spullen mee en alle afspraken na 15:00 op mijn werk cancellen/verzetten...
|
|
|
Lex
|
Heb je pb gekregen ! Waar ben je van plan heen te gaan Hansol?Playa?
|
|
|
|
hans
|
als het zw word dan playa en zuid denk ik rockanje, als de berichten kloppen ga ik in ieder geval
|
|
|
Lex
|
ok man ...ik bel je morgen!
|
|
|
thomasr
|
.Martijn., moesten wij anders morgenmiddag ook niet maar eens gaan? moet ik wel even wat schoolwerk skippen en mn werk verzetten, maargoed tis voor de goeie zaak zullen we maar denken edit: ik hoor nu dat mn ouders school belangrijker vinden dan kiten, dus misschien kan ik niet, maar waarschijnlijk wel
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm morgen is hij eerst noordoost, en dan dipt hij in en draait naar zuid tot zuidwest en trekt weer aan. Dus dan maar toch een avondsessie:D
|
|
|
JO'Neill
|
Let wel op voor de onweersbuien!!...wordt morgen broeierig...tot bijna 30 graden plaatselijk..in de middag en avond hevige onweersbuien!!! Denk zeg t even
|
|
|
zwelg
|
weet nie hoe het vedder met de rest was vadaag maar ik was helemaal kapot van gister .. over al uit elkaar getrokken en gesleurd heerlijke sessie op auto playa gister midddag ... eerste sprongen kunnen maken echt dik als het niet druk is alleen wel erg jammer van dat lage water een grote stink poel .. laters..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Onweer vandaag alleen in Noorden en Oosten. Hopen dat de wind vanavond aan blijft, dan kom ik ook ff spelen op Sluf.
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Waar kan ik eind van de middag nu het beste heen gaan? Begreep dat zee (HvH tot Scheef) nog redelijk aflandig is. Wil eigenlijk niet tever rijden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wilcoos, windrichting is bepalend. Alle spots hier zijn al afgeroepen. Weet je het nog niet, check dan Hanglos.nl > kitelocaties. Daar kun je op windrichting klikken in het overzicht van de spots zodat alleen met de windrichting van die dag de geschikte spots zichtbaar worden. Makkelijker kan niet: http://www.hanglos.nl/asp/spo/default.asp?order=14(ik heb Z al geselecteerd)
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jongens het gaat NU los en vanaaf kakt hij in. Ik ga zo maar eens even snel naar sluftah.. op moment van spreken 10.2ms..7m weer dus...
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Weet niet of het hem vanavond nog gaat worden. Weet niet waar je het vandaan haalt, maar die AWD berichten zijn als enige nog positief voor vanav. Windguru < 10knp Windfinder < 10knp Watersportweer < Chilli Con Carne scheet Weer online = ZW3
Ben trouwens nog nooit naar rockanje geweest. Moet ik de tweede slag hebben of de Swinsedreef?
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Wanneer hij naar zuid-west draait kan ik gewoon naar Ter Heijde/Monster... Rockanje klinkt ook wel interressant maar ook nog nooit geweest. Moet je daar ver lopen vanaf je auto?
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Zeker weten! Het schiet nog niet echt op he met de wind.
|
|
|
samurai
|
Wanneer hij naar zuid-west draait kan ik gewoon naar Ter Heijde/Monster... Rockanje klinkt ook wel interressant maar ook nog nooit geweest. Moet je daar ver lopen vanaf je auto?
rockanje is vanaf de parkeerplaats zeker een dikke 2 minuten lopen!!! strand is perfect met deze wind
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
irrrrrrrrrrrrrrritatie!
Heee ching chong, hoe istie daarrr. Nog kunnen hakken daar of ist alleen maar lullen. geduld is een schone zaak, dat weet je toch.
|
|
|