El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Waarschijnlijk gaan ze je knie met zo'n ultrasoon kanon beschieten. Lekker is dat ultrasoon?? hebben ze dat prehistorische apparaat nog steeds? Toen ik 5 en een half jaar geleden begon als eerste jaars fhysio kreeg ik gelijk naar mijn hoofd "dat grote apparaat in de hoek is een ultrasoon apparaat, maar die gaat eruit, dat werk nie".. en het is idd bewezen dat de verschillen t.o.v. een regulier herstelend persoon te verwaarlozen is. maar goed.. neemt niet weg dat t tuk is. morgen? wie wat wanneer waar? tot nu toe alleen röntgen, volgende week nog eens terugkomen. Ik hoop vurig dat het meevalt. fyi Spoon, de knie was endo geroteerd, de eerst vraag van de peed was "en je enkel dan"? enkel heeft een schaafwond op de achter kant bij de hiel dus die zat gefixeerd op het board. @ Ron, ik leef met je mee.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Spoon: de heren medici veranderen om de zoveel jaar van inzicht. Ik ken een aantal artsen, en helaas is het geen exacte wetenschap. Ik vond het wel lekker, en misschien placebo: het werkte bij mij wel. Was om beschadigd kraakbeen te herstellen/pijn verzachten. Dat werkte iig erg goed. En idd. was het meer als 5 jaar geleden toen ik mijn kiteongeluk heb gehad @ Ron: idd. is het voor big-airs en racen heerlijk met N-NNO op playa. Maar wel een stuk vlageriger. Vandaag staat er ook dikke woei. Eerst met een klant bellen om te kijken of ik er tussenuit kan vandaag
|
|
|
rocket man
|
are we having föhn? ik moet toch een beetje "Michiel Bandit Dos, als ik één kite noem dan moet ik er gelijk drie andere noemen om de schijn van neutraliteit op te houden" counteren
Waarom ga je je naam niet van "El Rudo" naar " ORudo" veranderen?
|
|
|
El Rudo
|
ja waarom niet... nadat het merk is verandert in Ocean Rudo zou ik het wel overwegen.
@ MB, in dat kader wel grappig, ik citeer de peed nog eens: "Tegenwoordig wordt dit soort trauma conservatief behandeld", een knap staaltje inconsequent blijven! Dus naast continue voortschrijdende inzichten toch nog een stukje retro! Hij bedoeld overigens "niet snijdend" denk/hoop ik. vroeger wel eens de enkelbanden aan gort gehad, ik lag binnen een paar uur KO op de snijtafel, weken gips etc. een paar jaar later kreeg je niet eens een rekverbandje, hup lopen moest je. Waar de inzichten echt supersnel veranderen is bij baby's, de ene keer moet je ze op de buik leggen, dan juist weer niet ivm wiegendood, dan moet je hun reet met een föhn droogmaken, dan weer niet want bacteriën, etc. etc. ach je zal het wel weten!
|
|
|
R.B.
|
Wie gaat er voor een namiddag/ avond sessie naar de Noordzee? Mijn spullen liggen in me auto en ben wel ff van plan te gaan.
|
|
|
rocket man
|
In sommige gevallen blijft de medische wetenschap een verhaal van "try en error". Maar ben toch onder de indruk wat ze vandaag de dag kunnen mbt diagnose bv MRI en operatie met een klein buisje in plaats dat ze alles opensnijden. Ikzelf heb eens een aangescheurde pees net onder m'n knie gehad, en in eerste instantie wilde de dokter het "conservatief" behandelen (dus gewoon thuis blijven been omhoog en afwachten). Toen ik vertelde dat het niet kon door werk, kreeg ik direkt een paardemiddel: buisje poeder met 800mg Ibuprofen, twee weken slikken...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Waar de inzichten echt supersnel veranderen is bij baby's, de ene keer moet je ze op de buik leggen, dan juist weer niet ivm wiegendood, dan moet je hun reet met een föhn droogmaken, dan weer niet want bacteriën, etc. etc. ach je zal het wel weten!
Daar wilde ik eigenlijk niet mee beginnen, maar ongelovelijk hoe gek je gemaakt wordt daarmee. Het lijkt wel wekelijks en topografisch te verschillen. In het ziekenhuis zeggen ze dit, bij het consultatiebureau dat, de dokter zegt weer iets compleet anders Wie o wie gaat er vandaag?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wie gaat er voor een namiddag/ avond sessie naar de Noordzee? Mijn spullen liggen in me auto en ben wel ff van plan te gaan.
Robin neem vrij het waait als een gek! Hoelaat was je vanplan te gaan? Wij (MB en ik) gaan zo richten de noordzee , is even kijken of er nog te hakken ende beulen is.
|
|
|
|
El Rudo
|
In sommige gevallen blijft de medische wetenschap een verhaal van "try en error". Maar ben toch onder de indruk wat ze vandaag de dag kunnen mbt diagnose bv MRI en operatie met een klein buisje in plaats dat ze alles opensnijden. Ikzelf heb eens een aangescheurde pees net onder m'n knie gehad, en in eerste instantie wilde de dokter het "conservatief" behandelen (dus gewoon thuis blijven been omhoog en afwachten). Toen ik vertelde dat het niet kon door werk, kreeg ik direkt een paardemiddel: buisje poeder met 800mg Ibuprofen, twee weken slikken...
wha ibuprofen aan een sporter geven, dat doen ze ook niet meer...
|
|
|
|
Spoon
|
ik zit hem thuis weer uit denk ik.
heb vanavond plannen en nu geen vervoer have fun doeds... en pas op..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Michiel kan door wat naare omstandigheden niet kiten. Gaat er helemaal niemand anders??? Moet ik nu alleen gaan???
|
|
|
D.D
|
Neee ik wil ook!!! Autostrand?? Of oostvoornse meer? Ik wil zo graag kite vandaag:P heb zoooon zin
|
|
|
|
D.D
|
Vanmiddag en waar dan? Waar gaat iedereen heen? P.s, heb geen vervoer maar wel een scooter Aardig groot stukkie vanaf Barendrecht naar oostvoorne
|
|
|
|
D.D
|
En weer terug:)
|
|
|
|
jeroen90
|
Vanmiddag ouddorp denkik maar is bekijken.
|
|
|
R.B.
|
@ H2H helaas zit vrijnemen er voor mij niet in. Ik heb nog maar 35 uur om vrij te nemen dit jaar en die spaar ik liever voor de herfst. Tis wat hé 2 weken wintersprot en in aug 2 weken naar egypte.
Maar ik ben vermoedelijk om 5 uur op TH. Jij veel plezier vandaag.
|
|
|
|