|
Steef S
|
@ Lucas.. Ben jij er morgen ook?
Gr Steef
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ The O en ben jij niet aanwezig om lijnen te ontknopen??
Ik heb nooit knopen, daar heb ik een mesje voor. De wind gaat nu pas aantrekken, helaas weer geen 7bft dus zit nog te twijfelen of ik wel naar het strand ga. Tja over een grasspriet heen sprongen en hopen dat je niet struikelt is ook niet alles.
|
|
|
|
|
V.W.R
Logs: 0 | 124 uur
|
Tja ik zit ook wel te twijfelen, maar denk dat het hem niet gaat worden..
Maarre hoe vond je het zaterdag dan, heb je na het les geven zelf nog gevaren?
|
|
|
thomasr
|
hij is goed nu hoor! top weertje erbij,, helaas kan ik vanwege school vandaag niet, morgenavond ben ik wel aanwezig! waar met ONO is nog even de vraag... iemand suggesties??
|
|
|
sjorsie
|
net terug van hvh ...stond genoeg wind..mar wat een golven joh das nog ff wennen voor mij
|
|
|
|
Steef S
|
Vandaag niet geweest. Gaan er morgen nog mensen naar playa?
|
|
|
Lucasss
|
Playa was lekker vandaag. (up_kitesmiley)Alleen een beetje vlagerig. maar over het algemeen heerlijk gepowerd kunnen varen
|
|
|
milamber
|
HvH was lekker. Was er nog nooit geweest maar zeker voor herhaling vatbaar!
|
|
|
Lucasss
|
Vandaag niet geweest. Gaan er morgen nog mensen naar playa?
Hey steef, moet morgen helaas werken
|
|
|
V.W.R
Logs: 0 | 124 uur
|
Oke, beters om te horen dat het wat was op Playa!! Ik denk dat ik morgen middag naar Playa ga, als de voorspellingen een beetje zo blijven!! Ik zat te twijfelen tussen vandaag en morgen, maar heb er nu al spijt van dat ik vanavond niet gegaan ben...
|
|
|
|
thomasr
|
vanavond was heeeerlijk hier buiten te zien.. helaas. morgen! nogmeer wind
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Woont er iemand in de buurt van Delft/Rotterdam. Niet lachen, maar ik moet de plantjes watergeven bij stadion Rozenrijs. iets als: Erasmuslijn? ofzow.. *moet iets doen voor het geld* En vandaar kan ik met de train denk naar Delft of Rotterdam. Dus Stellll je voor dat ik word opgehaald door 1dikke kite dude! En die dude geef ik dan nog geld! wat ik met die plantjes heb verdient! Dan ben ik idd. van de partij!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het was weer goed te doen, de vlagen kwamen veel later. Zeker geen big air time maar een 7m kon je makkelijk op gooien later op de dag.
@lucasss hebben wij ten minste op het water gestaan van 14u tot 20u, ik moet morgen ook werken.
@V.W.R je had zeker knopen in je lijn, want de wind was zeker goed vandaag.
|
|
|
timmeh
Geen avatar
|
B'dam was top, wel stukje rijden vanuit r'dam maar zeker de moeite waard met knoop of 20
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, heerlijk gevaren met de 7m2. Hoop snel mijn nieuwe board te hebben, want ik wordt gek van die chop met de 666
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Yo..zag er idd goed uit vandaag,,,beter dan voorspeld.
Morgenavond ben ik om half 6 op het strand....als het geen ONO wordt,maar gewoon NO of NNO, dan ga ik voor HVH(Lauw, MB??).
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Zoo brouwersdam was lekker!! Eerst met de 11m kunnen varen en daarna overschakeld op de 7m heel chill!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En zijn er nog mensen naar Autoplaya geweest, en was het nog wat????
Ik was er om 1600 u en tot 21 aan het knallen geweest een vleugje vlagerig maar dat mocht de pret zeker niet drukken!!
|
|
|