Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hoe doe je dat als je gewoon heel de dag moet werken??
De dagen dat ik moet werken EN het waait de laatste weken komen ook bij mij heel veel voor .....en dat doe je niet....super sjagerijnig zijn op je werk, dat is het enige wat werkt
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Sinds vanochtend 6:30u kwakkelt AWD al onder de 8,0 m/s De voorspelling voor vandaag is afnemende wind. Zowel guru.PRO als WFSF pretenderen nog 15kn om 12u. Echter nu is het al onder de 15kn (gemiddeld) M.a.w. ik denk niet dat het nog wat gaat worden vandaag. Wel positief: de voorspelling van oostenwind en kou voor het einde van de week lijkt nu weer van de baan. Wel noorderwind, wat betekent dat we de noordzee weer eens opkunnnen. Hopelijk kan ik vrijdag het ruime sop weer op!
|
|
|
Nickeltje
|
Als de voorspellingen zo goed blijven, hoop ik zondag de zee op te kunnen. Al is het wel met een gewone wetsuite en geen drysuite... Nog even afwachten welke lokatie meest geschikt gaat zijn met de windrichting, maar heb er zin in!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mits je een cap, thermoshirt, handschoenen en natuurlijk schoentjes gebruikt kun je boven de 5°C prima met een 5/3 het water op. Maar vergeet niet dat de zee nog maar 4°C is, dus beginners zoals zaterdag op het Autostrand raad ik sterk af om het water op te gaan!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hoe doe je dat als je gewoon heel de dag moet werken??
Ander werk zoeken man, dan werk je teveel Of op de gok op de pluimverwachtingen een tandartsbezoek inplannen hier, bruiloftje daar.. Ik gok op vrijdag Vriend van me krijgt zelfs 2x per maand WINDVRIJ tegen de stress..
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Al is het wel met een gewone wetsuite en geen drysuite...
met wetsuite wast wel te doen hoor! alleen shorty eronder is lekkerder! Mits je een cap, thermoshirt, handschoenen en natuurlijk schoentjes gebruikt kun je boven de 5°C prima met een 5/3 het water op. Maar vergeet niet dat de zee nog maar 4°C is, dus beginners zoals zaterdag op het Autostrand raad ik sterk af om het water op te gaan!
hihi naja het was ook niet echt optimale omstandigheden:$ nadat wij aankwamen, en beetje wilde beginnen was alleen die bijna kamikaza piloot die bijna kite op me liet vallen nog ff aant varen! wil r ff mee zeggen da we telaat aankwamen denk, want k ken opzich wel aardig varen al zeg k zelf, int najaar vorige jaar was k zeker niet de slechtste meer of mag je dat niet van je eigen zeggen?
|
|
|
martijn
|
haha gooi er nog even een spellingscontrole overheen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Bezemsteel: wist niet dat je je aangesproken voelde De omstandigheden waren zaterdag ook zeer matig. Vooral als je niet veel ervaring hebt is het dan erg lastig kiten. Dan kun je nog niet inschatten/aanvoelen of het door jezelf komt, of dat de omstandigheden lastig zijn. Zaterdag op zeker het laatste, dus wees gerust
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ Bezemsteel: wist niet dat je je aangesproken voelde De omstandigheden waren zaterdag ook zeer matig. Vooral als je niet veel ervaring hebt is het dan erg lastig kiten. Dan kun je nog niet inschatten/aanvoelen of het door jezelf komt, of dat de omstandigheden lastig zijn. Zaterdag op zeker het laatste, dus wees gerust owkee! gelukkig haha een andere keer zou k t wel ff overdoen
|
|
|
Mriek
|
Vriend van me krijgt zelfs 2x per maand WINDVRIJ tegen de stress..
Kun je daar misschien wat meer over vertellen?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Kun je daar misschien wat meer over vertellen? of hij heeft de "ik-laat-teveel-scheten-op-mijn-werk-ziekte" dus krijgt hij daarom "windvrij"
|
|
|
rocket man
|
Kun je daar misschien wat meer over vertellen? of hij heeft de "ik-laat-teveel-scheten-op-mijn-werk-ziekte" dus krijgt hij daarom "windvrij" jongens, donderdag allen aan de erwtensoep
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hij heeft nou niet bepaald enerverend werk, en het kostte wat tijd om een burn-out te faken, maar dan heb je ook wat! Vrijdag word leuk als die voorspellingen zo blijven
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
jongens, donderdag allen aan de erwtensoep
Bruine bonen en/of chilisoep doet ook wonderen @ Ron: niet weer he! Balen man!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nee Ed, het wordt niet leuk want ik kan niet. mooi want dan hebben we de ruimte!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nee Ed, het wordt niet leuk want ik kan niet. mooi want dan hebben we de ruimte! Kijk, het begint nu al! OR is niet meer exclusief genoeg voor Rudo
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nee Ed, het wordt niet leuk want ik kan niet. mooi want dan hebben we de ruimte! he jij daar! Billekoek!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nee Ed, het wordt niet leuk want ik kan niet. mooi want dan hebben we de ruimte! he jij daar! Billekoek! ok vrijdag op het strand. Wel zelf doen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He OR billenmaten, stop daar eens mee! Een tip voor allen: check de voorspellingen voor vrijdag maar niet meer :'( Wakeboardbaan gaat pas 2 april weer open...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
NNO met zo weinig wind? Moet je op Ouddorp tegen de golven en stroming opboxen. Wens je veel succes....
Of Lake Eastvornic?
|
|
|