@ nickeltje : Bedankt voor de feedback! Top dat je advies geeft. Mijn linkerbeen is niet dunner, en na lopen, traplopen of fietsen heb ik geen kramp of spierpijn.
Het enige wat ik voel is als ik mijn voet ff niet heb gebruikt dan voel ik vooral bij mijn achillespees een soort stijfheid of spierpijn. Dit voel ik bij lopen of traplopen en wordt wel minder als ik lang beweeg, maar blijft wel trekken.
Toch laat ik morgen voor wat het is en vraag toch of ik naar de fysio mag. Dan laat ik hem beoordelen of het zal gaan.
De situatie die jij omschrijft met je vriend heb ik met mijn vriendin, die kite ook niet. Heeft idd wel een voordeel als je allebei je eigen ding kan doen. Waar ben je trouwens arts?
Ik werk in het Erasmus. Ik woon in Leiden, vandaar dat ik wisselend vanuit die plaatsen naar kiten kan... Heb mijn spullen vandaag in Leiden gelaten en hoop vanavond een uurtje te kunnen als het niet aflandig is bij Langeverlderslag.
Aan wie moet je vragen of je naar de fysio mag? Je hebt er namelijk geen verwijzing voor nodig, het hangt alleen van je verzekering af hoe veel behandelingen vergoed worden.
Als je gaat, heel veel plezier!! Het waait echt prachtig!
En ook voor iedereen die nu aan het inpakken is natuurlijk! Ben best wel jaloers en baal er van dat ik geen dag vrij kon krijgen toen ik het gister vroeg.
Hey dokter Pieter84, ook hier? Dat is grappig. Het stomme is dat ik steeds 10 minuten moet wachten met allelrei stappen van een experiment... Te weinig tijd om echt iets nuttigs te doen, dus check mijn mail enzo.
Ga jij morgen kiten? Ik twijfel over morgen of maandag echt vrij nemen en gewoon een dag op pad te gaan...
Ik heb opgegeven naar die dingen te kijken... Ik ga om 17u naar huis, kijk dan hoe op dat moment de wind is en stap misschien snel in de auto en heb misschien pech... Op die manier heb ik een minder frustrerende dag hier met saai lab-werk en computer dingen...
Met 207° nog steeds heel erg ZZW, en dan is paalja niet de beste plek met schuin aflandige wind (hetzij dat hij je wel het vogelgebied inblaast bij problemen). De duinen van Rock gooien roet in het eten.
Ik zou eerder kiezen voor Rock (Slufter was UBER geweest helaas...). Het is tot 17u ook nog laag water, kortom dan is Rock goed te doen.
Overigens zou de wind nu weer iets af gaan nemen, de grafiek laat anders zien (12 tot 19 m/s)
@Michiel heb je je spullen in de auto liggen of moet je eerst naar huis? Noordzee word hem niet vandaag, te aflandig en volgens mij draaid het niet meer bij...
Denk dat playa toch een betere optie is dan Rock.
Ga zo rijden...
« Laatste verandering: Juli 15, 2010, 12:53:38 door Hard2Handle »