rich@rd
|
bedankt voor de reacties neem de volgende keer wel gebak mee naar het strand!!
hee maar wat een super foto,s van dat snowkiten zeg hey, krijg ik ook wel zin in zon snowkite vakantie!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik skip vandaag. kom niet eens Rozenburg uit met afsluiting N15. &^%$#@..vrachtwagens, is de zoveelste keer al.
|
|
|
martijn
|
Tnx gasten! @ Ed, vrijdag mn 4e les dus pik jullie binnenkort op
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Is het weer eens feest op de n15?!! Blij dat ik nachtdienst heb dan!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Stond ook bijna vast voor de tunnel. had de laatste afrit nog net kunnen nemen. Nog wel een goed 1,5 uurtje gekite denk. Wel geen dolfijnen gespot.
|
|
|
|
R.B.
|
Sebas van harte met je verjaardag.
|
|
|
d@ni
|
Sebas gefeliciterd dude!!!!!!!
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik kan alleen 's ochtends vroeg, iemand in voor een dauwtrapsessie? zo te zien lekkere wind!
|
|
|
|
|
|
richard
|
H2H gefeliciteerd !
Weekend ziet er goed uit. Alleen een plens regen zaterdag maar dat mag de pret niet drukken. Dus wie wat waar ??
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Er is inderdaad hoop voor het weekend, al denk het KNMI daar minder rooskleurig over.
Als het morgen inderdaad Z is met een knoopje of 18-19 dan is Rockanje denk ik de beste locatie.
|
|
|
Sennick
|
1400 uur is het laag water. Is dat het beste moment om te gaan?
|
|
|
|
markus
|
zondag ziet er beter uit volgens de kaarten. knoop of 10 meer, haha. (hoop ik )
wtf. kijk morgenochtend wel hoe het is. anders ben ik ook op 2e slag.
|
|
|
barry
|
undercover camel congrats sebas
|
|
|
thomasr
|
wie gaat er morgen varen? ik wil misschien proberen te cruisen voordat ik straks 3 maanden niet mag bewegen met mn schouder
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik zit aan playa in de middag te denken, iets verder uit de kant is de wind prima. Is ook laag water. Röckanje is nou eenmaal niet zo m'n favoriet. @ Thomas, kruistochten kan je beter 's ochtends maken. En sterkte/beterschap met het hak & zaag werk!
|
|
|
markus
|
ik. als het waait. 2e slag . eind van de ochtend, mss eerder. mits het Zuid is. Met ZW autostrand.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ga het wat hoger op zoeken mensen! Vannacht rij ik richting Oosterijk, ik ga heel dicht bij Lech (waar de koningin van het belastings geld op vakantie is.) Ik heb gisteren mijn GoPro HD hero wide 1080p blabl binne gehad! Dus'k hoop wat mooie beelde te maken. Ski stok om gebouwt waar hij nu op pas, gisteren heeftie de 90km per uur al vol gehouden op de stok! Ik hoef niet veel wind te wensen, ziet er behoorlijk lekker uit op windguru!
|
|
|