|
chico
|
Ja 't was mooi heh.. pfoeh, helemaal gebroken nu
Tjongejonge. Ergens in de 20. Als de bejaarden zoals ik nou gebroken zijn
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Aahh B'dam was heerlijk met mn 10m ,de lijnen van me 7m waren gebroken, daarvoor ging de 7m sowieso al niet zo super. De 10 daarentegen was heerlijk:D al was 't best hard aan het eind en af en toe.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Brouwersdam was inderdaad lekker. Had alleen beter mijn 7 mee moeten nemen. Vond de 9 net iets teveel van het goede. Kon hem wel depoweren maar ik vaar liever met een kleinere kite die gepowerd staat dan met een grotere die gedepowerd staat.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
In't begin vond ik het maar ruk, vrij choppy op bdam. Later wast wel lekker te doen, paar leuke loopie's gedraait. Maar het kwam allemaal moeilijk op gang! Vond igg. wel goed te doen met de 7!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja 't was mooi heh.. pfoeh, helemaal gebroken nu
Tjongejonge. Ergens in de 20. Als de bejaarden zoals ik nou gebroken zijn Jij bent gewoon een beul
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Idd topdag Op Bdam!! Lang geleden dat ik zo lang heb gevaren!
Dit is gewoon echt helemaal de goede wind voor mij en mn 11m Waroo. Stevig gepowerd en dus lekker hoog springen. Heb dus ook nog ff met een 2008 Nemesis HP 10m gevaren, maar vond die maar niks.
@ Jesse: Zaten zeker lekkere loopjes tussen! Nice!
Die Kahoona boys waren ook goed bezig! Zijn zeker kites waar je hoog mee kan bleek wel!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dikke sessie gehad hooooor op de Brouwersdam en het was een stuk minder druk dan gisteren gelukkig!! Heerlijk die 9m2 C4 de lucht in kunnen sturen en lekker aan het one footeren geweest.
Jochem hoe laat was je er want ik heb je niet gespot??
|
|
|
Nickeltje
|
Toch goed te kiten dus daar... En ik nog twijfelen of de wind er net sideshore zou zijn...
Morgen, wat denken jullie daarvan? Dipje volgens de voorspellingen van windfinder rond lunchuur. Ik zou alleen eerste helft van de dag kunnen en twijfel nu dus om dan maar vroeg in de auto te stappen en hopen op genoeg wind morgen ochtend...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dikke sex met wind en golven op Ouddorp. wow, wask ff aan toe na het Marokdebacle. Ga je gelijk vreemd nu we net terug zijn!! ff tussendoor MESSIEEEEEE GEWELDENAAR!! Met een vleugje oranje...
|
|
|
|
Benjooh
|
rb: maandagavond hebben h2h en ik het licht uit gedaan. was super!
Ik ga zo met benjo naar ouddorp. ron kom ook man! En dat ben ik dus Zal me ff snel voorstellen, woon sinds september in Delft en heb daarvoor zo'n 4 jaar gekite op de noordelijke kitespots (Workum, Mirns, Lauwersoog, Harlingen etc. etc.) Ik hoop dat m'n kiteleven hier even mooi wordt als in het noorden des lands! Welkom Benjooh! Toevallig woon ik ook in Delft, misschien kunnen we een keer car-poolen... Hoorde het al van Michiel! Carpoolen lijkt me prima al heb ik zelf geen auto (arme student ) Ouddorp was dikke top vandaag! Lekker stevig windje!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ff tussendoor MESSIEEEEEE GEWELDENAAR!! Met een vleugje oranje...
sow die tweede dan...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hij was weer fijn gisteren op Ouddorp. Lekker het zevenmetertje uitgelaten
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H, waar bent u aanwezig? Noordzee?
@all, schandalig om deze vraag te stellen, maar hoe staat het met de zeetemp? Al te doen zonder schoentjes?
Same spot as usaul dude.. Schoentjes zijn alweer een tijdje uit de mode , al zijn er genoeg die ze nog dragen zelfs handschoentjes. Was gistere goed te doen met de 7m, al vind ik wel dat de stroming daar erg vaag is af en toe, volgens mij door het aanleggen van de Zandmotor. Kwam gistere nog een dode zeehond tegen op zee, was wel even schrikken , je zal er maar op vallen, of aan het body dragen zijn en hem dan tegen komen. Ben je nog geweest Lauwrens? Heb je niet gezien en Robin ook niet...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik ga zaterdag vroeg te water als er wind is. Wie meer voor even een vroege ochtend sessie, tja moet 's middags oranje dag vieren dus moet op tijd het water af.
Misschien doe ik met je mee, moet ook in de middag weer terug zijn thuis. Waar was je van plan heen te gaan? En hoe laat?
|
|
|
Robin73
|
Ga zondag waarschijnlijk de Park testen. Dus als jullie iemand zien vliegen of klungelen in Oostvoorne met een Park dan is de kans groot dat ik het ben. WIl ook nog een keer een c4 testen en dan ga ik een van beide kopen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ga zaterdag vroeg te water als er wind is. Wie meer voor even een vroege ochtend sessie, tja moet 's middags oranje dag vieren dus moet op tijd het water af.
Misschien doe ik met je mee, moet ook in de middag weer terug zijn thuis. Waar was je van plan heen te gaan? En hoe laat? Wil tussen 05u en 06u te water gaan tot 12u, maar moet nog even kijken want misschien moet ik vrijdag tot laat dingen doen en dan gaat het helaas. niet.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ga zondag waarschijnlijk de Park testen. Dus als jullie iemand zien vliegen of klungelen in Oostvoorne met een Park dan is de kans groot dat ik het ben. WIl ook nog een keer een c4 testen en dan ga ik een van beide kopen
Testen in Oostvoorne met oosten wind? heb je de wind(richting)voorspelling gezien? ik zou ff wachten....
|
|
|
Robin73
|
Tja ik zit ook nog een beetje met de windrichting hoop dat de wind nog draait. Met oost zijn er helaas geen spots in de buurt waar je goed kan kiten en ik wil niet naar Engeland afdrijven.
|
|
|
Lex
|
Zondag weer lekker vrouwenpolder denk!
|
|
|
|
|