kitedwerg
|
Even voorstellen: Ik ben Jefry van Kite Shop Twente en ik heb slecht nieuws. ECHT KLOTE. Vandaag (3 juni) is mijn Flysurfer Speed 3 DeLuxe 12 m2 meter gestolen van het strand van Ouddorp. Samen met mijn Bandit4 tas, mobiel, rijbewijs en nog wat persoonlijke spullen. KAN WEL JANKEN!!!!!!! Een mooie dag compleet verpest. Dus, mocht je iets vinden, horen of zien, laat het me weten. Eerlijke vinder wordt beloond. Mocht iemand ergens een Speed3 te koop aanbieden zonder originele tas: let me know! De ID-card en tas heb ik gelukkig nog. Als beginnende winkel is dit, afgezien van alle narigheid ook een financiële strop. Dus k@#t
|
|
|
rich@rd
|
Even voorstellen: Ik ben Jefry van Kite Shop Twente en ik heb slecht nieuws. ECHT KLOTE. Vandaag (3 juni) is mijn Flysurfer Speed 3 DeLuxe 12 m2 meter gestolen van het strand van Ouddorp. Samen met mijn Bandit4 tas, mobiel, rijbewijs en nog wat persoonlijke spullen. KAN WEL JANKEN!!!!!!! Een mooie dag compleet verpest. Dus, mocht je iets vinden, horen of zien, laat het me weten. Eerlijke vinder wordt beloond. Mocht iemand ergens een Speed3 te koop aanbieden zonder originele tas: let me know! De ID-card en tas heb ik gelukkig nog. Als beginnende winkel is dit, afgezien van alle narigheid ook een financiële strop. Dus k@#t
zo idd ja echt kloten ja zal mn oren en ogen voor je open houden!!! wel maf want wat moet een niet kitent persoon met zulke gear? tenminste dan ga ik er zomaar vanuit dat wanneer je wel kite zoiets toch niet in je op kan komen! hopen dat het terecht komt! anders misschien verzekeringswerk?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vandaag stond er duidelijk meer wind dan windfinder en windguru aangaven. Altijd wel jammer dat je niet goed van de voorspellingen uit kan gaan. Als ik geweten had dat het vandaag zo lekker zou waaien had ik mijn dag waarschijnlijk anders ingepland.
Dat is eigenlijk altijd met NO-ONO (en zon kan ook geen kwaad) Dus morgen is Ouddorp the place to be? Nee, stroming en klots, en duitse v2 kahoona's
|
|
|
jack the kiteripper
Geen avatar
|
Balen van je spullen kitedwerg. kan dan iedereen niet van andermans spullen afblijven.
Ik ben vanavond op OUDDORP mijn bar 2011 naish verloren (staat al in topic).
Dus ook graag voor dit item ogen en oren open.
@Richard, hoe gaat het met het pootje?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
heerlijke sessie gehad op Scheef! Wel een beetje stoplicht windje, maar met 28 graden hoor je mij niet klagen! Verder draaide aan het einde van de middag de wind naar schuin aflandig. Dat bleek weinig mensen te deren, want men bleef gewoon doorvaren. Ja daar verbaasde ik mij ook over. Het was voor mij iig het moment dat ik ging stoppen. Was mij te link die schuinaflandige wind. De hele dag was het al op het randje.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Das mooi klote! Melding maken bij de Polizei!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vandaag stond er duidelijk meer wind dan windfinder en windguru aangaven. Altijd wel jammer dat je niet goed van de voorspellingen uit kan gaan. Als ik geweten had dat het vandaag zo lekker zou waaien had ik mijn dag waarschijnlijk anders ingepland.
Dat is eigenlijk altijd met NO-ONO (en zon kan ook geen kwaad) Dus morgen is Ouddorp the place to be? Nee, stroming en klots, en duitse v2 kahoona's Oke dan maar ergens op het IJsselmeer kijken.
|
|
|
JB - On The Edge
|
Nou, ik ben na veel twijfel toch nog ff naar HvH gereden om 7 uur. (want ik kan morgen niet en moet zondag nog maar zien...)...
Als ik nu naar grafiek kijk stond er heel de tijd dik 18 knopen....maar....dat viel toch wel tegen...kan erg aan de stroming en wat aan de golven hebben gelegen...maar toen ik net het water op ging kon ik nog hoogte houden maar dat werd langzaam steeds minder...maar de grafiek daalt niet....vaag...
|
|
|
Ed.
|
Dat is eigenlijk altijd met NO-ONO (en zon kan ook geen kwaad) Dus morgen is Ouddorp the place to be? Nee, stroming en klots, en duitse v2 kahoona's Oke dan maar ergens op het IJsselmeer kijken. Enkhuizen is een aanrader
|
|
|
Yoram
|
Vandaag heerlijk @Scheef gevaren, stond toch af en toe een lekker windje voor de 10m.
Ook nog even twee Duitsers geholpen, waren samen bezig 10m naast de enige paal die in het water stond pogingen te wagen om een kite de lucht in de gooien. Resultaat, vol door het windvenster, kite crashen eigenlijk kregen ze hem geen keer blijvend in de lucht. Heb even gevraagd of ze wel les hadden gehad en vervolgens even met een handbeweging die kite de lucht in gekregen en ze afstand laten nemen van die paal.
@Kitewerg, balen man, Ik houd mijn ogen voor je open!!!
|
|
|
NM
Geen avatar
|
Zag enkele weken geleden wat kiters aan de zee-kant bij stellendam. Is kiten daar toegestaan, het lijkt een prima spot voor NO wind.
Iemand ervaring?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zag enkele weken geleden wat kiters aan de zee-kant bij stellendam. Is kiten daar toegestaan, het lijkt een prima spot voor NO wind.
Iemand ervaring?
zwaar verboden.
|
|
|
|
hengelooooos
|
Gister minstens 10 kites gezien aan de zee kant van Stellendam...
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Hey Kitedwerg heb je toevallig een foto van de spullen die gestollen zijn? Is wat makkelijker te herkennen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Oei das dik balen Jefry........ik heb je ook niet meer gezien gisteren einde dag?
Zouden dit nu echt mensen uit de surfscene zelf zijn dit doen vraag ik me af?
Minstens 10 surfers gecheckt idd bij Stellendam, beetje een dikke jammer dudes..........
|
|
|
ROBST3R
|
gisteravond op devlaardingerplas (kitehigh_kitesmiley)gekite en dat was wel aardig te doen hoor met een 13mtr:) Wel heeeeel vlagerig
|
|
|
|
ROBST3R
|
Ik weet het, er was ook politie en die hebben het gedoogd.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
HvH kan nog net nu..of is iedereen richting het ouddorpsche?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Na gisteren ff geen HvH meer voor mij, tot 18u bleef ie pal op ONO hangen daar en die drukte op het strand....
|
|
|
HDFrank
|
Ik hoop dat scheef straks nog iets aantrekt.... Kan ik tenminste mijn ribje en mijn rug testen... Er staan al wat mensen op het water, maar het houdt niet over!!!
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Eeeuhmm waar is de wind voor zondag gebleven???? Ga straks naar Ouddorp over +-2 uurtjes.....
|
|
|