martijn
|
Morgen nog mensen die gaan varen?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heeft er morgen nog iemand zin een afterwork session noordzee? Ikke, maar dan alleen waveboard
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ja hoor ik zag je laatste met een stapel penthousen de lucht in gaan, was dat dan ook handwerk? [/quote] Nee Rudo dat was Jesse................zelfde vliegertje he
|
|
|
|
Sint
|
Heb mijn kite na zondag een nickname gegeven; spaanse vlieg! Wel minimaal 5 meter in de lucht gesprongen.. Kicken!!
|
|
|
|
RobertV
|
Zou ouddorp morgen middag te doen zijn? Anders ga ik gewoon playa
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga ook voor de woensdagmiddag sessie. Dan is mn bar wel weer gemaakt als het goed is...mn 9 nog niet... @ Bezemsteel: www.touwhuis.nl Heb daar al eens Dyneema gehaald voor de bridles van mn ouwe Waroo...prima! Zit aan de Goudsesingel. Ook nog bedankt voor de repair tip...eerst maar eens kijken wat de schade is...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
je vergeet de peper en zout.
wie gaat er woensdagmiddag/avond het licht uit doen op oostvoorne? wordt weer lekkere sessie zo te zien.
IJzere Ron, Foto's zijn vetjes Stelletje camera geile snotneusjes Vraag Steef anders even of hij je kan toevoegen aan de SOA group op SkyDrive, daar staan alle pics.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Heeft er trouwens iemand nog een nieuwe setje enkelbandjes liggen?!?!?! IK WIL KITEN, #@*($&#_@($*(@#+ Plaatjes schieten en kwijlend toekijken is eigenlijk niet voor mij weggelegd....
|
|
|
HDFrank
|
Sory Mart,
Alleen maar enkele bandjes!!!! -step -fiets -kinderwagen...
Sterkte de komende weken..
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik ga ook voor de woensdagmiddag sessie. Dan is mn bar wel weer gemaakt als het goed is...mn 9 nog niet... @ Bezemsteel: www.touwhuis.nl Heb daar al eens Dyneema gehaald voor de bridles van mn ouwe Waroo...prima! Zit aan de Goudsesingel. Ook nog bedankt voor de repair tip...eerst maar eens kijken wat de schade is... Kan je niet (meer) zomaar heen. Eerst bellen, zijn vaak niet open.
|
|
|
|
El Banditos
|
Zijn er nog mensen die nu nog richting autostrand gaan??
|
|
|
KiterHans
|
Ja tussen nu en 11 uur
|
|
|
RobertV
|
bezemsteel en ik zijn rond 12 uur op playa ! Hoop dat ik niet weg waai met me 11.5
|
|
|
|
El Banditos
|
pfff ik zit echt te twijfelen, heb niet zo heel veel zin vandaag maar de rest van de week kan ik weer niet.
geen zin om alleen die kant op te gaan, twijfel twijfel twijfel
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ik ga ook voor de woensdagmiddag sessie. Dan is mn bar wel weer gemaakt als het goed is...mn 9 nog niet... @ Bezemsteel: www.touwhuis.nl Heb daar al eens Dyneema gehaald voor de bridles van mn ouwe Waroo...prima! Zit aan de Goudsesingel. Ook nog bedankt voor de repair tip...eerst maar eens kijken wat de schade is... Kan je niet (meer) zomaar heen. Eerst bellen, zijn vaak niet open. thanks, denk dat ik dat maar is moet gaan proberen!!! ik ga zo naar playa!! even wachten tot dops hier is!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hoe laat vanaaf after work sesh? Ik kan rond half 6 pas weg, dus zal eerder 18:00 worden vanwege files in en rondom rotterdam:P
|
|
|
|