hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
wie morgenochtend? 20+ ZW mss even vanaf playa "een klein tochtje maken"... Ik ben voor, 8.30 u een ideetje? Oversteken weet ik niet want ik wil weer eens wat uit de trukendoos proberen..........We zien wel maar van 9 tot 11.30 kan en mocht de w ind aanblijven maken we het van 17u tot waarschijnlijk Fred het licht uit doet om een uurtje of 22u af. En dan door naar de vrijdag...........bel maar ff
|
|
|
Benjooh
|
Zou ik morgen met iemand mee kunnen rijden? Ik woon zelf in Delft, rijd met enige regelmaat met Michiel mee maar die is op vakantie zoals jullie weten Het is voor mij geen probleem om naar een station te komen, daar hebben ze de ov-kaart voor uitgevonden Ik kan dus ook ergens anders worden opgepikt! Ben morgen de hele dag beschikbaar dus dat is geen probleem. Ik hoor het wel!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pff inderdaad, de ochtend is helemaal niet meer zo vet.. En nu zit de piek weer donderdagochtend (net de enige dag dat ik NIET kan). Hopelijk blijft er nog wat over, maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik niet morgenochtend extra vroeg opstaan. Ga in de middag wel eens kijken
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
hoop inde avaond weer een beetje op wind. Zijn er nog mensen die ook gaan. moet zelf rond de 14 tot 18 knp. hebben.
mocht er uit dordrecht / zwijndrecht nog iemand gaan, zoek nog een plekje om mee te rijden nl. heb ff zelf geen vervoer ben 5 uur thuis.
autostand of id
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen kan ik niet. Moet ik helaas werken maar ik hoop dat ik donderdag middag even naar Kijkduin kan en anders ga ik vrijdag naar de playa. Wie weet kan ik dan weer een Naish Park testen. De eerste keer was ik nog niet overtuigd
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Wil die ook binnenkort een keer testen. Vorige week nog aan een Bolt gehangen op La Palme (Leucate). Mooi spot trouwens, super vlak water en een dikke woei! Morgen kan ik niet, hopelijk vrijdagavond en de zaterdag.
|
|
|
Yoram
|
Zou ik morgen met iemand mee kunnen rijden? Ik woon zelf in Delft, rijd met enige regelmaat met Michiel mee maar die is op vakantie zoals jullie weten Het is voor mij geen probleem om naar een station te komen, daar hebben ze de ov-kaart voor uitgevonden Ik kan dus ook ergens anders worden opgepikt! Ben morgen de hele dag beschikbaar dus dat is geen probleem. Ik hoor het wel! Benjooh, als je nog niemand hebt gevonden, ik ben wel van plan om in de avond nog even kort te gaan. Alleen wacht ik nog even op een update van mijn WgPro voordat ik hier meer over kan zeggen (ik wil min 16kn hebben). Morgenochtend weet ik sowieso meer maar kan morgen dan vanaf 1635hr rijden vanaf Rotterdam CS naar autoplaya. Ik woon in Zoetermeer, maar omdat ik morgen al in Rotterdam ben kan ik niet eerst langs Delft, thuisbrengen kan wel als jij de weg wijst richting Delft. Heb nu nog 2 plekken vrij omdat me vaste buddies @vakantie zijn... Mocht je niemand vinden en mee willen rijden, contact me even morgenochtend (tot 1230hr bereikbaar), daarna tot 1615hr niet bereikbaar. Bereikbaar via e-mail op mail(apenstaart) yoram (punt) eu deze komt binnen op BlackBerry en anders telefonisch via telnr in je pm box.
|
|
|
martijn
|
Morgen wordt gewoon goed denk ik hoor! Ben er rond 10 uur
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tja het is wel weer aardig veranderd helaas......Het is of straks nog ff knallen of anders na de middag en dat ziet er nu wel wat beter uit.............twijfel twijfel....
Nu 8,4 m/s kijk het nog ff aan...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Spullen liggen al in de auto voor een after work sessie als jullie nog beetje wind over laten voor mij... Opkomend tij aan het einde van de dag dus das alvast minder...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Eind van de middag ff checken. Wij als avond gangers hebben inderdaad opkomend tij, das helaas minder:(
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
En wie heeft een plekje vrij? Maakt niet uit wanneer....
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Waar gaat iedereen heen dan? Ik ben op vakantie in Zeeland, Ouddorp is het dichtstbij. Is de wind niet de Noordelijk voor Ouddorp?
|
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nee, ik ben niet in de war qua spot, maar wel qua wind. Ik was vroeg op vandaag......
Ik ken de spot niet en vroeg me af of de wind niet te aflandig zou zijn voor Ouddorp. Voorspelling is toch (Z)ZW?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Evan, kan je naar Rdam komen?
Pff, gigantische koppijn. Weinig fut om de trein te pakken vandaag. Maar weer ff in bed liggen
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Wie gaat er waar? Ga over 40 min rijden, wil naar ruck of palenplaya. Maar heb ff geen id.
|
|
|
|