Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Le@n heeft laten zien dat die vergelijking niet helemaal opgaat Ron True, vind het nogsteeds een bezig verhaal. Heeft hij helemaal nooit meer in de touwen gehangen?? Maar ik ben het eens met Jochem, nu de temperaturen weer zakken wordt de motivatie weer wat minder...we hebben ook zo'n topzomer gehad wat temperaturen betreft Het was gister wel wat frisser, maar echt koud was het toch niet? Maar over een paar weekjes mag het droogpakkie weer uit het stof. Ben benieuwd of is er nog in pas
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Le@n heeft laten zien dat die vergelijking niet helemaal opgaat Ron True, vind het nogsteeds een bezig verhaal. Heeft hij helemaal nooit meer in de touwen gehangen?? Maar ik ben het eens met Jochem, nu de temperaturen weer zakken wordt de motivatie weer wat minder...we hebben ook zo'n topzomer gehad wat temperaturen betreft Het was gister wel wat frisser, maar echt koud was het toch niet? Maar over een paar weekjes mag het droogpakkie weer uit het stof. Ben benieuwd of is er nog in pas He baas ga je nu nog naar het water?? Krijg je telefonisch niet te pakken..... WTF erkomt hier in het Haagse een bak hagel naar beneden pffff ik dat iedereen op tijd van het water is.......Lekker als je net staat te twijfelen met de spullen klaar bij de voordeur @Michiel ik sluit me als wattenstaafje aan bij de droogpakken theorie......liever warm dan 1x te koud... en tja schoentjes is altijd weer ff wennen...
|
|
|
Gewoon_Mart
|
He baas ga je nu nog naar het water?? Krijg je telefonisch niet te pakken.....
Ik denk het niet, heb alleen de 9m2 wat Stevie bij mij en de 13m2 ligt bij Siem. Op dit moment 20 knoopjes en regen Kan opzich mijn 13m2 wel ophalen......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
True, vind het nogsteeds een bezig verhaal. Heeft hij helemaal nooit meer in de touwen gehangen?? Zeg Mart, we hoeven toch niet van iedereen te weten wat ze in de slaapkamer uitspoken? Hij heeft al zijn spullen aan Richard (zijn buurjongen) verkocht. En dan is het lastig kiten... @ Richard @Michiel ik sluit me als wattenstaafje aan bij de droogpakken theorie......liever warm dan 1x te koud... en tja schoentjes is altijd weer ff wennen... Tja, het is overduidelijk wie hier allemaal de 30 gepasseert zijn... @ Mart: balen man van je gear, is een van de eerste keren dat ik hoor over materiaalproblemen met Ozone gear. Tja maandagmorgen moeten eigenlijk alle fabrikanten maar eens gaan schrappen als werktijd
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Pfff, was net zo lekker aan het werk Ga langs Siem mijn 13m2 halen. Tot straks op de ZM. Ga nu rijden.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
weet je het zeker Mart? Check de webcam van Scheef, sinussen en dan weer power en dan weer sinussen, lekkere aan/uit wind door de regen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
weet je het zeker Mart? Check de webcam van Scheef, sinussen en dan weer power en dan weer sinussen, lekkere aan/uit wind door de regen..
Scheveningen is qua windsterkte NIET representatief voor de ZM. Daar waait het vaak harder, zie de actuele windsnelheid kaart van het KNMI. Veel plezier Mart
|
|
|
Lauw
Administrator
|
pff zag het ook, mooi windje nu, balend.. :-(
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou was weer lekker op rock. zonder schoentjes,handschoenen en cap. lekker zonnetje erbij. werd nog effies gezellig druk ook. shorty volgende keer wind had heel even een dip maar kwam heel snel weer terug.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Kijk..nu is de wind pas lekker!!! Helaas al compleet andere plannen...toch beetje balen hierzo... Had WF toch nog aardig gelijk...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Was goed te doen op b'dam. 18-22 knoopjes. Wel stukje frisser dan maandag vond ik.
|
|
|
Berend
|
Wind was perfect vanmiddag. Even de rebel 2012 9m aan de tand gevoeld van eurofun op playa. Verdomd lekkere kite
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik heb lekker gevaren op de ZM. WInd was wel een echte aan / uit wind. Een keer kwam mijn 12 gewoon uit de lucht vallen. UIteraard gebeurd dit altijd op het moment dat je in de branding zit. Werd dus goed gespoeld en kon zoeken naar mijn boardje. Even later kon ik de 12 amper houden.
Maar al met al toch een lekker dagje en altijd beter dan schilderen. En nu nog een paar nachtjes slapen en dan op naar Florida.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Kijk..nu is de wind pas lekker!!! Helaas al compleet andere plannen...toch beetje balen hierzo... Had WF toch nog aardig gelijk...
Ik baal ook wel een beetje, ondanks dat ik nog wel wat gaar van gister was had ik er wel zin in. Ach hopelijk volgende week weer ergens, wind lijkt nu weer uit te zijn voor de komende dagen :-(
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ Yoram, was een testkite van eurofun de best gp.
vandaag de torch en taboo getest. was er eigenlijk al uit wat me nieuwe kites worden, maar dan maakt zo'n gekke torch je toch aan het twijfelen. wat een loopkite! veel pull om daarna aardig zacht te kunnen landen.
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
@ Yoram, was een testkite van eurofun de best gp.
vandaag de torch en taboo getest. was er eigenlijk al uit wat me nieuwe kites worden, maar dan maakt zo'n gekke torch je toch aan het twijfelen. wat een loopkite! veel pull om daarna aardig zacht te kunnen landen.
Wat ga je nu varen dan? Heel deze week pas na mn stage tijd om naar het strand te rijden, en doordat het al om 19h donker is. Is dit helaas niet meer de moeite. Toch maar hopen dat de wind van het weekend nog de moeite wordt...
|
|
|
bezemsteel12
|
@ dennis,
dat is minder man! moest maandag nacht en dinsdag nacht eigenlijk stage, maar heb lekker vrij genomen. dus kon wel!
ga misch taboo kopen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was niet de beste sessie maar ik heb toch nog wel lekker kunnen varen. Wel gingen de tweede deel van de sessie de railay's de goede kant op. @ dennis,
dat is minder man! moest maandag nacht en dinsdag nacht eigenlijk stage, maar heb lekker vrij genomen. dus kon wel!
ga misch taboo kopen.
Welke Taboo wil je misschien gaan varen? De 2011 of 2012?
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Dinsdag heerlijk gevaren @autoplata. Met de 9 mtr soms behoorlijk overpowerd maar dat betekende wel dikke sprongen. Mega hard gecrashed doordat ik in een loop hoger hing dan mijn kite en alle power onderin de loop ineens weg was (dom, ik had de kite teveel gedepowerd).
Ik heb nog een paar mooie foto's geschoten, zal ze morgen posten.
|
|
|
bezemsteel12
|
@ marc denk 2011
2011 is sneller als de 2012. alleen 2012 kon je wel lekkerder uithaken!
een torch vaart trouwens ook focking lekker, maar denk dat je er toch teveel wordt afgestraft al doe je iets verkeerd.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere eind van de middag nog een super sessie gehad met de 7 op da zm, was weer een tijdje geleden dus was het extra lekker... Laurens heb je niet gezien dude, Bart ben ik nog wel tegen gekomen. Heb er gistere twee zien lopen met een droogpak, lijkt me erg warm voor deze temp en watertemp.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Sebas, ik heb Bart ook gezien maar jou niet:P was er van 16:15 tot 18:30
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Heb van 16:30 tot 19:00 heerlijk gevaren met de 13m2, was zelfs wat overpowerd.
Op de zandmotor zat zelfs een zeehondje lekker te chillen. Af en toe kwam hij even in het water in om even te gluren waarna hij weer ging hangen op de zandbank.
Jammer dat jullie niet meer zijn geweest. Was meer dan genoeg!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was nog even lekker op de ZM met de 9 vanaf half 5 en maar voor mij gaat dat droogpakkie niet lang meer duren hoor Sebas..... geen gevoel meer in mijn knuisten toen ik van het water kwam...
Prachtig gezicht vanavond toen het zonnetje door de wolken brak heel de bank verlicht met wat licht stuivend zand daar net boven.......Het leek wel of er een spaceschip kwam landen. En natuurlijk zo'n grappig klein zeehondje op de bank dat zijn ogen aan het uitkijken was......
@ robert Vet klote man alle 5 de lijnen dwars af agv een binnenvlieger....
|
|
|