Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
@ ingmar... morgen vroeg rock of zandmotor is goed. gaan we het licht aan doen???.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
was best leuk vandaag,blue sky, lekkr windje, afgaand tij, 8m,koud, leuke golven, only de lonely...
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Was een mooie sessie vandaag op de ZM. Zonnetje erbij. Stond zelfs wat overpowered met de 12m.
Morgen weer alleen ff afwachten wat regen doet.
|
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Twijfel. Wil geen regen meemaken. Wordt misschien Zeeland, of toch maar de kachel......
Btw Rob: Oud en Nieuw zitten we in hetzelfde appartement in Tarifa als jullie 2 jaar geleden. Ben benieuwd!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Mooi man, super leuk appartementje. Ben alleen benieuwd of Fernando (de buurman) er nog woont. Doe hem de groeten van Martijn, die 2 waren dikke maatjes toen. Zelf ga ik 1 Jan maar op de vlucht. Wordt nu zo koud hier dat ik vandaag geneens het water meer ben opgegaan slechte gewoonte die ik morgen toch maar weer moet afleren.
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Sinds de Fernandobeschrijving van Martijn draaien we hier iedere dag ABBA om een beetje in de stemming te komen. Biertje erbij uiteraard.....
|
|
|
hans
|
heb ook wel zin om morgen ergens een sessie er uit te gooien alleen die regen maak me nog even aan het twijfelen
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
neem je kaplaarzen en je leren parka maar mee gebruikersnaam
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
schaam, schaam, ik kon het vandaag ff niet opbrengen om de kou in te gaan en te surfen.. Komende week zie ik weer wat warmer weer..
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
wie gaat er morgen naar Brouwers?
wij gaan mogen naar brouwer, mike en ik, zie paar posten terug, wij zijn rond 0800 daar. vliegen met een gele north rino en een blauw witte kite
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
wij gaan mogen naar brouwer, mike en ik, zie paar posten terug, wij zijn rond 0800 daar. vliegen met een gele north rino en een blauw witte kite Zie ik jullie daar... Bij de kous voor? ik ben er tussen 10-11
|
|
|
BdB
|
Morgen iemand op playa, of is het niet tedoen NW voornemens om er om 1100 tezijn
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
wij gaan mogen naar brouwer, mike en ik, zie paar posten terug, wij zijn rond 0800 daar. vliegen met een gele north rino en een blauw witte kite Zie ik jullie daar... Bij de kous voor? ik ben er tussen 10-11 @ dutchy. zie je daar, wij gaan daar de lichtknop aanzetten. zie je opt water
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen wind die top is, maar ook erg veel nattigheid. Ben s'winters een mooi weer kiter. Eigen een helemaal niet meer kiter
|
|
|