JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Yes, ook weer op Slufter geweest! Mooi! Is er alleen maar beter op geworden! De poel is nu zo enorm groot met hoog dat je alle ruimte hebt. Geen last gehad van klotsbak....alleen links wat het flink choppy, maar vond het niks vergeleken met de echte klotsbak van vroeger...
Wel jammer dat de windmeter van HvH totaal niet de wind aangeeft die daar staat... Die gaf rond 17.00 18-28 knopen...nou.....die 18 misschien net, maar zeker die vlagen niet helaas.. Voor mij net te weinig wind om echt lekker te varen....en voor de meesten.....was te laat dus.. Maar gelukkig niet al te laat...kwamen er nog zat teleurgesteld aanrijden om 18.30....
Zaterdag maar weer....
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Mwah beukwind.. Maar ik ben er wel bij, side onshore van links is altijd vet vd bakkies!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Tja 30 knopen is geen weer om in te werken, ook al is het binnen. Vrijdag maar weer eens Slufteren
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pff net een paar rakjes kunnen varen, maar dat hield al snel op rond half 8 :-(
|
|
|
|
|
Yoram
|
Vandaag ook weer geweest mit Pallo, begin was het helemaal niks, bewolkt en matig windje. Maar het trok open met een lekker windje, toch weer een paar mooie rakjes eruit kunnen halen. Vrijdag ben ik ook present
|
|
|
richard
|
Damn was net te laat. Pak voor niets aangehesen. Mss vrijdagavond een petit sessie en in ieder geval zaterdagochtend.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Balen Lauw!
Vrijdag nieuwe kansen!
Kom jij ook of krijg je het toch weer voor elkaar om op miraculeuze wijze een smoes te verzinnen om niet te hoeven kiten?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Waar hing jij uit dan, of vaar je geen fuels meer?
Ik was @ TH, quick after work sessie, maar nog steeds fuel :-) @michiel, vrijdag ga ik nog in Stockholm zijn. Net nu eindelijk de 7m uit de tas kan, ben ik op citytrip. Heel strak gepland!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Lauw, zeg gewoon dat je spontaan vliegangst hebt gekregen. dan kun je vrijdag en zaterdag gewoon lekker vliegen.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ter info voor degenen die soms bij geotool bij bg2 kijken. Je zult gemerkt hebben dat deze metingen eruit liggen.
´´Het wachten is thans op installatie van nieuwe sensoren. Wij verwachten dat de windgegevens van Brouwershavense Gat 2 binnen een maand weer beschikbaar zullen zijn.
U zou zolang bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van de windgegevens van Oosterschelde 4. De verschillen tussen beide locaties zijn niet groot.´´
|
|
|
Sierrra November
|
Damn was net te laat. Pak voor niets aangehesen. Mss vrijdagavond een petit sessie en in ieder geval zaterdagochtend.
Hier ook. Maar dat pak gelukkig nog niet aangedaan.......'k kwam aan......en ging gelijk weer weg
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Had ik alle hoop op zondag gezet gaat het morgen en zaterag waaien. En dat zijn nou net de dagen dat ik echt niet kan. Om gek van te worden.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Heeft iemand al plannen voor morgen? Het lijkt prima weer te gaan worden om de 6 weer eens uit te laten..
|
|
|
Sierrra November
|
Morgen van 4 tot 2 's-middags werken..........hoop dat ik nog zin heb daarna om naar het strand te gaan. Misschien 2 uurtjes slapen en dan volle bak met de 9!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kom jij ook of krijg je het toch weer voor elkaar om op miraculeuze wijze een smoes te verzinnen om niet te hoeven kiten?
Het wordt of morgenmiddag het water op, of zaterdag. Maar gekite gaat er zeker worden Ben door alle smoezen heen: nieuwe kites, nieuwe auto...alleen conditie wordt nog aan gewerkt. Maar dat mag de pret niet drukken! Slufter ga ik door de weeks weer bezoeken, het ziet er echt super uit op de foto's!!! @michiel, vrijdag ga ik nog in Stockholm zijn. Net nu eindelijk de 7m uit de tas kan, ben ik op citytrip. Heel strak gepland!
Balen man! Tja, werk, vrouw/relatie en kiten...blijft lastig te combineren
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Is er evt iemand die een plekje overheeft morgen rond half 5 vanuit zwijndrecht
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
@ron, ben je er de hele middag te vinden?
@michiel, ga jij ook naar slufter morgen?
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
@jarno Mocht de mogenlijkheid zijn van evt een lift. Dan hoop ik opt autostrand. Slufter komt wel met wat rustigere wind. Liever op een vertouwde plek
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
@mich@el, sorry ik had het daar eigenlijk tegen michiel... ik ben eigenlijk van plan wel wat eerder naar het strand te gaan en zwijndrecht is vanuit rotterdam heel erg noord (bergschenhoek) ook wel een flink eindje om... maaaaaar mocht ik nou toch besluiten laat te gaan én ik ben in een goede bui én jij hebt nog geen lift gevonden (en het is geen klote weer, autostrand is 3 uur lopen vanaf de auto) dan zou ik je misschien weleens op willen komen halen... pm je 06 maar even, dan kan ik je bellen mocht het zo zijn.. heb je wel een klein vliegertje en ervaring? morgenavond is het storm...
|
|
|