Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga zo naar de Slufter, ik zie wel of het wat wordt. Ik ben er rond 12:00 uur.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik zit weer echt in dubio, staat ook weer file en de wind gaat op en neer als een gek...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wij vertrekken naar de dam. Wordt gewoon top, hoop ik. Na de ellende van afgelopen maanden mag je wel wat extra risico nemen om een sessie mee te pakken, vind ik. We lopen achter....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wij vertrekken naar de dam. Wordt gewoon top, hoop ik. Na de ellende van afgelopen maanden mag je wel wat extra risico nemen om een sessie mee te pakken, vind ik. We lopen achter....
Ik doe gewoon het zelfde! Dan maar naar de klote!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op HvH nu 8,8 m/s en ZW (Roos wijst waar wind vandaan komt, niet waar hij heen waait ) Op HvH nu 9,6 m/s en ZW Op HvH nu 9,8 m/s en ZW 10,2 m/s en ZW. Dat gaat al de goede kant op! http://www.johnswind.nl/Wij vertrekken naar de dam. Wordt gewoon top, hoop ik. Na de ellende van afgelopen maanden mag je wel wat extra risico nemen om een sessie mee te pakken, vind ik. We lopen achter....
Ik ken dat gevoel maar al te goed. Vandaar laatst ook weer naar Oostvoornsemeer getogen voor een 1km lange "hoogteloop" wandeling Eerst maar eens droog worden, maar dan zoek ik het dicht bij huis op de ZM. Ik zie op de meeste webcams ook dikke zeevlam... Geen risico nemen om stukkie te rijden waarbij je op de terugweg dik in de file kunt komen te staan
|
|
|
geloof68
|
Ik ga niet, dan is er des te meer ruimte voor diegenen die wel gaan, veel plezier!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga niet, dan is er des te meer ruimte voor diegenen die wel gaan, veel plezier!
Wind is er (althans, voor de grote maten). Ook uit de juiste hoek. Maar hier in Den Haag is het nog steeds druilerig en miezerig buiten. De diverse webcams langs onze kust laten geen beter beeld zien. Ook zie ik zeevlam. Kortom, ik zie er ook vanaf, tenzij het nog droog gaat worden...
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Nou, misschien toch over een half uurtje m'n spullen even in de auto gooien en een kijkje nemen op de ZM.
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ziet er maar druilerig uit op marc zn foto: Met maar 7gr op de teller twijfel ik ook nog als het dit weer blijft.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ga je nog Michiel? Je kan beter gewoon werken... Veel plezier voor de gene die wel gaan, ik mag het weekend pas weer.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als ik hier op 4 hoog uit het raam kijk zie ik gewoon de miezer als grijze mist horizontaal voorbij vliegen (het waait dus zeker wel). Maar het motiveert mij totaal niet, ondanks dat er hier nieuw materiaal ligt te branden om te gebruiken....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hier in Maassluis is het (al?) droog, waait dat jouw kant niet op Michiel?
Jazeker Top man! Dan kijk ik het nog ff aan, of rij zo toch naar de ZM. Al 11 m/s nu
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben nog nooit op de zandmotor geweest, laat even weten als je toch gaat.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Helaas, ik kan niet tot vanavond doorgaan, dus ik zie er vanaf. Balen, was vrij en wind. Maar na 11 jaar ervaring ben ik zo klaar met zeiknat sessies, zeker als de temperaturen niet meewerken
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Windguru pro zat er vandaag compleet naast, om 12:00 sterk afnemende wind.....niet dus. was ik nu maar wel gegaan.. bleeeh.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het is echt top nu hoor!
En nat en koud Ben je al weer thuis? Windguru pro zat er vandaag compleet naast, om 12:00 sterk afnemende wind.....niet dus. was ik nu maar wel gegaan.. bleeeh. Dat wisten de meeste al hier. Het GFS computermodel waar WF en WG op gebaseerd zijn is minder nauwkeurig als de Europese versie. o.a. SurfABC baseert daar zijn voorspellingen op, en die klopte wel voor vandaag...afgezien van die zeikregen dan Edit: begint nu in te kakken. Rond de 8,0 m/s nu. Zie ze op scheef "hoogte lopen"
|
|
|
|