Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zie dat de voorspellingen voor morgen en zondag ook nog goed zijn. After work sessie sla ik over
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo zeg heeeeerlijk aan het rammen geweest op de ZM met de 9m2 wel flink wegtrappen geblazen en weer een gezellige meet and greet. Van 10 tot 1330 en voor de ergte drukte weer pleite..........op naar zonnige oorden nu.....
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
ZM was zeker heerlijk maar wat waren er weer rukkers. iemand die gezellig met z'n 10m bezig was, die een beginner z'n eerste metertjes wou laten maken vervolgens zie ik een tijd later die zelfde kite volledig gereleased in het water liggen gellukkig maakt Yoram nog een snoek duik er achteraan
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ZM was zeker heerlijk maar wat waren er weer rukkers. iemand die gezellig met z'n 10m bezig was, die een beginner z'n eerste metertjes wou laten maken vervolgens zie ik een tijd later die zelfde kite volledig gereleased in het water liggen gellukkig maakt Yoram nog een snoek duik er achteraan Ooo kan hij dat ook al??
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
slufter was ook weer dik, superwindje en redelijke cleane golfjes tot de zee op begon te komen. Maar er waren er weer een 10-tal in het vogelgebied aan het varen. Ik sprak er 1 man op aan, hij zei ok ik let er op. Uurtje later zat hij er weer in, dat ze maar snel dikke boetes komen schrijven voor degene die de spot verbibsen
|
|
|
stefan-fone
|
Heerlijk sessie,eerste keer met deze wind flinke stoten..flink aanpoten,op naar de volgende keer:) Bedankt voor de mannen die mijn plots lege/lekke? Kite naar de kant heeft gebracht ende ander mijn boardje. Echt super bedankt..
|
|
|
appelsappen
Geen avatar
|
De manier om wat extra ruimte te 'krijgen'. Hang een duitse vlag aan je kite, en bam zeeën van ruimte in het poeltje van de Zandmotor. Is de angst voor Duitsers echt zo groot?
TOP DAGJE in de klotsbak
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ja vogelgebied was lekker vol. En die maffe duitsers met zn Wainmans maar lessen,hahaha zag ze alleen maar horizontaal vliegen. gozer heeft echt alle ruimte nodig . vaar je lekker achterin,komt ie daarheen. Smiddags voor varen staat ie daar weer iedereen weg te gillen! mafketel. maar lekker met de 8 wezen knallen, en mn nieuwe Shinn
|
|
|
R.B.
|
Vandaag volgens mij weer voor het eerst wezen kiten sinds augustus. Op twee snowkite sessies na. Heb nu al spierpijn. Maar was wel weer leuk op sluf. Durfde zelfs nog op het laatst een paar loopjes te trekken.
|
|
|
|
Yoram
|
Hij was weer lekker, mit Joris und Wiebe weer de 7'tjes uit kunnen laten. Gelukkig was er achterin de poel nog wat ruimte te vinden. Was er nog eentje mooie loopjes aan het trekken, trok hem helaas ook een keer vol door iemands lijnen heen. gellukkig maakt Yoram nog een snoek duik er achteraan Haha en nadat ik die kite gered had en gemeld had dat die 10m een beetje aan de grote kant was zie ik hem 10min later weer op het water staan. Volgende keer laat ik hem maar het prikkeldraad in waaien. Thanks nog voor het lenen van de pomp... ZM was zeker heerlijk maar wat waren er weer rukkers. iemand die gezellig met z'n 10m bezig was, die een beginner z'n eerste metertjes wou laten maken vervolgens zie ik een tijd later die zelfde kite volledig gereleased in het water liggen gellukkig maakt Yoram nog een snoek duik er achteraan Ooo kan hij dat ook al?? Haha kan alles ;-) Veel plezier @Egypte De manier om wat extra ruimte te 'krijgen'. Hang een duitse vlag aan je kite, en bam zeeën van ruimte in het poeltje van de Zandmotor.
Ga je me vertellen dat jij dat was? Haha, zag hem al voorbij komen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Toptip Appelsap! Zag in de verte al dat het retedruk was in de poel van de zandbrommer
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ markus die Duitsers zag ik ook. Wie gaat er nou met deze wind les geven. Ben er maar ver uit de buurt van gebleven. Moest ook wel lachen dat sommige (Duitsers) nog in een droogpak lopen.
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Hij was weer lekker, gelukkig achterin de poel nog wat ruimte kunnen vinden. Was er nog eentje mooie loopjes aan het trekken, trok hem helaas ook een keer vol door iemands lijnen heen.
Op Slufter was ook er ook eentje met loopjes bezig in de tweede poel ... zonder zich iets aan te trekken van kiters downwind ... wat een idioot zeg.
|
|
|
|
rich@rd
|
Toch wel aardig moeten werken zo met mn negen... maar t was het waard!!! Was weer lekker op autostrand ps. Beetje jammer dat de duitsers het nu op t auyplaya hebben gemunt...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Was wel een beetje saai vandaag, heb alleen wat heen en weer gecruised, gesinused en wat huppeltjes gemaakt voor 3,5 uur... Ben nu helemaal verrot. ..........op naar zonnige oorden nu.....
Veel plezier John!
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Was lekker op de playa maar vanochtend moest ik hard werken met mijn 7
haha toen ik aan kwam zag ik je varen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zit je Evan af te zeiken? Dat kan niet, ik was heerlijk over Duisters heen aan t vliegen op de Germaanse Dam. Vlagen waren af en toe wel pittig voor een 9m
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Behoorlijk vlagerig op Playa. Was niet echt mijn sessie, maar een paar lekkere sprongen gehad. Moest ook aardig werken met m'n 7, terwijl er ook gewoon gasten met een 10 bezig waren
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Op Slufter was ook er ook eentje met loopjes bezig in de tweede poel ... zonder zich iets aan te trekken van kiters downwind ... wat een idioot zeg.
Ben toch wel nieuwschierig.......?
|
|
|
|