|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Account verwijderen kan niet maar berichten wel.. Verplaats t dan naar een andere thread als je t hier niet vind passen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hij had blijkbaar zoveel haast om zijn account verwijdert te hebben dat hij het openlijk op het forum plaatste. Het heeft het gewenste effect want het is nu verwijdert.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jammer dat zijn account verwijderd is, had hem net nog een berichtje gestuurd. Dan maar een keer op de Slufter aanspreken.
|
|
|
|
geloof68
|
Ging inderdaad goed aan om 18:00 uur. Weer lekker rustig met die miezer en pas laat aantrekkende wind.
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was goed vertoeven gister op sluf. Kan overigens nog wat worden dalijk met uitvaren nu die boei is verplaatst welke ik trouwens gister ook niet goed zag liggen, een verbodsbordje op het strand zou misschien wel handig kunnen zijn. Als je niet op de hoogte bent van deze wijziging vaar je er zo langs bij hoogwater. Gisterochtend waren ze wel aan het controleren begreep ik.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een top dag gister! Heerlijk kunnen vliegen over de Slufter met de 9m, soms werd het poeltje wat klein maar dat mocht de pret niet drukken! Dat er meer van deze dagen mogen volgen!
|
|
|
chico
|
Vraagje aan een selectief groepje. Gister was de Redbull Megaloop Challenge maar ik was even benieuwd of de loop experts uit de Slufterpoel ook ambities hadden mbt deelname. Ik miste gewoon de namen of was er een voorselectie?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Er was een voorselectie, je moest een filmpje insturen om gekozen te worden. Maarten van Es, Martijn van Hoepen en Kevin de Smidt deden mee - Die zijn ook best vaak op de Sluf te vinden
|
|
|
Spoon
|
Mooi boardje Marc, krijgen we daar een mooie review van?
|
|
|
HuibN
|
Vandaag zijn de vuilcontainers eindelijk maar eens geleegd op de Slufter
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Gister was een mooi dagje, had achteraf beter met de 8 of 9 kunnen gaan ipv met de 7, maar in de vlagen was het te doen
|
|
|
|
|
Spoon
|
Ow nice.. thanks! Ben al sinds de kitehigh dag erg onder de indruk van lieuwe zijn boards..
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ongeluk Botlek tunnel vertraging minimaal 2 uur
Letop onweer vanavond
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Weer karma punten gespaard op Playa. Frans stel zat te kloten met launchen, kerel met bar helemaal upwind van de kite, vrouw pakt de kite op en zit wat te hannesen met de lijnen die in de weg zitten.... Toch maar even geroepen dat ze moesten stoppen, en even uitgelegd wat de gevaren zijn en wat dan wel de goede manier is. Was een flinke eyeopener voor ze Waren wel erg veel mensen aan het varen in het vogelgebied weer....
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Blijf t zeggen, ketting tussen de palen. Klaar, iedereen blij.
Als er 1 of 2 mensen varen zeg ik er nog wel eens iets van, maar dit was gewoon schandalig. Onderhand meer mensen in het vogelgebied dan in de kitezone...
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
'S avonds nog ff lekker met 10m kunnen varen.. was bijna weer omgekeerd toen ik alleen maar 12m's zag sinussen. Gelukkig ging de wind nog ff wat harder blazen
|
|
|