Wie?
Gast
|
Ik ben een lamzak en ik weeg 155kg en ik ben opzoek naar oudere vrouwen rond de 78 jaar. van die lekker geile k*tten waarbij de vellen blijven hangen als 'm er uit haald. Uhmm zelf ik ben niet zo wanhopig maarja je moet er maar van houde (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
iemand nog ruilen van kamer? jorrit jij kan beter richting Benidorm....
|
|
|
JorritPi
|
iemand nog ruilen van kamer? jorrit jij kan beter richting Benidorm....
Ja, zijn ze daar ook oud en dik?
|
|
|
emieck
|
haha! hee maaar weet iemand hoever we vanaf het strand zitten?
|
|
|
|
emieck
|
maar daar word t niet duidelijk gezegd heeft iemand echt de afstand in kilometers?
|
|
|
Wie?
Gast
|
Maakt toch ni zoveel uit voor 1.5 heb je een week abo op die karetjes en dan brengen die gasten je erheen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Passie
|
emieck houd nou is je kop fucking zenuwachtig ben je, ze hebben daar wel 'n tok tok. Ga er eerst heen.. zal wel is ff 'n foto voor je opzoeken HAHA
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja emieck doe niet zo bijdehand ik krijg medelijden wie naast jou moet zitte in vliegtuig (grinnik_kitesmiley)
en wie naast mij moet zitte is ook gaar want ik kots altijd (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
(huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) ik voel me een beetje buitengesloten hoor door jullie (huilen_kitesmiley) als jullie niet willen dat ik meega kun je dat ook gewoon zeggen hoor! (huilen_kitesmiley) je hoeft me heus niet weg te pesten (huilen_kitesmiley) komt het doordat ik uit CASTRICUM kom ofzo?! (huilen_kitesmiley) ' ik vind dit echt geen klasse van jullie! ik dacht eindelijk een paar vrienden gevonden te hebben! (huilen_kitesmiley) maar ik weet al weer genoeg! VAN JE VRIENDEN MOET JE HET HEBBEN! (huilen_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
haha nee hoor sappies..ik ken wel wat hebben.. nee maar me tante die was er ook geweest en die zei dat er alleen maar taxies reden en geen tok tok-en dus ik weet t niet en inderdaad, ik ben beetje zenuwachtig maar ik heb er gewoon dik zin in om lekker met jullie daar dik te knallen! ps: gaat er iemand nog zaterdag beulen?!
|
|
|
|
emieck
|
ik ben benieuwd of ik wegkom!
|
|
|
Passie
|
ik ben benieuwd of ik wegkom!
haha. je gaat toch proberen uit te haken:).. haha met 30 knopen zal dat voor de eerste keer in ieder geval spectaculaire beelden opleveren:p haha
|
|
|
emieck
|
jij niet dan?!
|
|
|
Wie?
Gast
|
Idereen gaat met 30knope uithaken dan wordt het juist net leuk (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
haha ach joh ik debn benieuwd en ik zie t wel of t ervan komt maar al heb ik er een goed gevoel over dan probeer ik t gewoon:P
|
|
|
benjamin
Gast
|
toktok,s rijden daar af en aan 750 pond pp
|
|
|
Sherida
|
Op de zijkant staat toch duidelijk El Gouna.. En 750 pond is wel een beetje veel. Voor 5 pond per persoon wordt je naar je bestemming gebracht! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Wie?
Gast
|
Mag je daar zelf ook in rijden als je certificaat hebt:P?
|
|
|
emieck
|
haha nou met beetje massel huren we er een paar en raggen we ze af(al is dat werk al door iemand adners gedaan zo te zien:P) maar ik vind het raar want me tante was er ok geweest en zag er geen 1:S maar je kan tog ook abbo nemen? hoeveel kost dat en kan je dan echt in elke tok tok of is het daar overal 1 compagnie of zijn het lose bedrijfjes zodat je echt per compagnie zon abbo neemt?!
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
Idereen gaat met 30knope uithaken dan wordt het juist net leuk (hangloose_kitesmiley)
Oh lekker!!! 30 knopen!!! Ik ben een beginnner en neem alleen een 12m mee, wordt lachen!!!! Dan moeten die (on)geweste sprongen wel lukken. Ja emieck doe niet zo bijdehand ik krijg medelijden wie naast jou moet zitte in vliegtuig (grinnik_kitesmiley)
en wie naast mij moet zitte is ook gaar want ik kots altijd (sealedlips_kitesmiley)
Ik zit waarschijnlijk naast hem in het vliegtuig. En waarom medelijden met mij??? Hij is zelfs zo aardig dat hij een kotszakje voor mij gaat vasthouden!!! Dus geen slechte woorden over Emieck.
|
|
|
JorritPi
|
maar daar word t niet duidelijk gezegd heeft iemand echt de afstand in kilometers?
Wel het aantal kilometer van Nederland naar El Gouna. Dat is namelijk: 3669,36Km Volgens Google Earth ongeveer 4km naar het noorder strand en ongeveer 2km naar het zuiderlijke strand..geen idee of dit precies klopt, want de kan de kitespot niet precies localiseren,
|
|
|