JorritPi
|
We moeten daar ook even een traktorbinnenband regelen.. met die 30/35 knopen(vandaag) wind kunnen we dikke Duitsers naar de andere kant van de zee gaan vervoeren, achter een 12 meter kite.
|
|
|
JorritPi
|
Nee, maar even zonder dollen..ik wil echt band of zoiets aan de achterkant van mijn board vast maken....met een soort elastisch touw en dan met iemand in de band...kijken of het lukt... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Je kan oo proberen iemand op een boardje achter je te zettren......en die je grabe handle vast houden..... Dit heb ik eerder wel eens vaker gezien op kitesurf dvd's. Ik heb er zin in....hehehehehe..... Kan ik weer lekker gaan oefenen op mijn sprongen....(hoop ik).... (grinnik_kitesmiley) Greetings...Pro Kiter... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
hewey nacnud over dat kostzakje heb je verkeerd opgevangen hoor:P
|
|
|
emieck
|
ik denk dat t best moet lukken met een 12 daaro met zon band erachter ofzo
|
|
|
prokiter
|
Hey Mensen, Ik zat net nog even te kijken bij Matrinair op de site omdat we daarmee terug vliegen. En daar kost een kite bag van 165cm en max 20 kg zoizo 80 euro.... En een golftas kost niks mits de 15 kg grens niet word overschreden (die word bij mij zoizo overschreden). Maar hoe zit het dan eigenlijk met enkelereis ...want we vliegen alleen terug met Martinair...word het dan 40 euro....???? Greetings...Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Wie?
Gast
|
Vandaag me prik gehad(H) Kging 2uur knock out:P
|
|
|
emieck
|
ik ging ook knock out!
|
|
|
emieck
|
hee maar we gaan tog heen en terug met trransavia?
|
|
|
JorritPi
|
ik dacht dat iemand aan het begin zei dat we met Transavia vlogen. en daar mag je gewoon een kitetas meenemen...maar in iedergeval ga ik een kitebag kopen vermomd als golftas
|
|
|
emieck
|
ja oke maar we gaan tog heen en terug met transavia?
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Met mijn reis in iedergeval niet....ik ga heen met transavia en terug (als het toch echt klopt) met Martinair.
En als het goed is de zelfde reis als jullie allemaal.
Jorrit P @ kijk uit bij transavia...want daar moet je juist voor een golf tas zoizo 15 euro betalen en voor een kite tas tot 165 cm en binnen je 20kg begage niks betalen...ik heb zelf ook de naish golf tas.....gewoon zeggen bij transavia dat er kitesurf spullen in zitten.....en stand houden...want er word al gouw gezegt dat er wel betaald moet worden.....maar das pas na 165 cm.....!!!!
Greetings...Pro Kiter,..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
hewey nacnud over dat kostzakje heb je verkeerd opgevangen hoor:P
Geeft niet, als jij mijn kots maar goed opvangt. Vliegtuigmaatschappij zal ik nog even opzoeken. Ik kan zo 1 2 3 mijn notities niet meer vinden. Mij is ook het reisburo verteld dat de vliegtuigmaatschappij nog enkele minuten voor vertrek kan veranderen. Bij b.v. een uitval van een vlucht. Morgen trouwens mijn vaccinaties halen.
|
|
|
emieck
|
Reisdata 26.06.2007 - 03.07.2007 Vluchtgegevens Datum 26.06.2007 03.07.2007 Vluchtnr HV 705 HV 706
HV staat voor trasavia
|
|
|
JorritPi
|
Pff wat een gedoe allemaal..ik pak gewoon mijn kitetas in die niet langer gaat zijn 1.50m en dan sta ik daar gewoon en dan check ik in...kan er toch niks aan veranderen. behalve als ze zonder reden je laten betalen. ...jaa dan ga ik moeilijk doen..
|
|
|
R@bert
|
Jorrit, dude...een kitetas van <165 mag je meenemen, gratis MITS het binnen de bagagevrijdom van 20kg is. Daarboven betaal je gewoon 6 euro per kilo overbagage. Dus reken uit je winst (of niet) als je een golftas meeneemt.Voor een golftas moet je ALTIJD betalen, ook al heb je helemaal niks bij je!!! Jullie vliegen met een charter, dus voor een golfbag moet je voor heen EN terug betalen op Schiphol...dus dat is 30 euro. Dus als je in je kitebag je kleding ed stopt tot 20kg kan je beter dat doen, maar je zit al gauw aan de 20 kg. good luck, gozer
|
|
|
Sherida
|
Reisdata 26.06.2007 - 03.07.2007 Vluchtgegevens Datum 26.06.2007 03.07.2007 Vluchtnr HV 705 HV 706
HV staat voor trasavia
Heey Emieck, hoelaat vertrekken jullie dan.. Volgens mij vliegen (de meeste??) toch echt de heenweg met Transavia en de terugweg met Martinair. De terugreis doen ze toch altijd een stuk makkelijker met inchecken? Bij Transavia hebben wij sowieso niet hoeven te betalen afgelopen keer. En de terugweg keken/vroegen ze al helemaal niet wat er in die tas zat!
|
|
|
Marten
|
we maken ze gewoon wijs dat we de heenweg al betaald hebbe.
|
|
|
emieck
|
sherida, ik vertrek op de 26e, om 14 uur en de treugweg is ook op de dindsdag en dan vertrek ik laat in de avond gellof ik, dat zou ik even op moeten zoeken want zit nu op school. wanneer en hoelaat vertrekkken jullie dan enzo?
|
|
|
Sherida
|
De heenweg vertrekken we om 14.05 met Transavia, en de terugweg om 21.25 met Martinair.. Maar misschien is het veranderd? Of zitten jullie op een andere vlucht?
|
|
|
ouddorp-rules
|
Heren en dames, check this --> http://www.kitepower-elgouna.com/files/rte/2007_june.pdfHet is best belangrijk om dit te weten want als je het slecht treft heb durende de zomermaanden een hele week laag water voor mangroovy beach! Wij gaan de 21e weg en ik heb het geluk dat het steeds overdag van `s ochtends tot `s avonds het "gunstige tij" rustig opschuift.
|
|
|
Wie?
Gast
|
Weten jullie als bijvoorbeeld keer windstil is of je dan qauds kan huren als je een certificaat hebt?
|
|
|
emieck
|
snapt iemand die soort van grafiek ofzo?
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja daar boven staat de tijd.
|
|
|