leuke camping aan het water

deeman

Geen avatar

Mei 11, 2007, 02:11:42
edit2Rapporteer  
aloa,

Wie weet er een leuke camping? We zoeken een camping aan een kitesstrand wat ook geschikt is voor beginners, in Nederland. Heeft iemand een goede tip?

Dennis

p.s. It Soal in Workum kennen we al en beviel ook erg goed. ThumpsUp
_Chris

Antwoord #1 Mei 11, 2007, 02:34:39
edit2Rapporteer  
Euroase in Egmond aan Zee, 5 minuutjes lopen naar het strand (Bad Noord)
De camping dan, ze hebben nog een locatie in Egmond.

Er zijn trouwens meer Euroase campings aan zee volgens mij.
Aurel

Antwoord #2 Mei 11, 2007, 02:43:44
edit2Rapporteer  
Je kan naar Kijkduinpark. Vanaf de uitgang van de camping hoef je maar 100m te lopen tot aan het kitestrand.
Freija
Gast
Antwoord #3 Mei 11, 2007, 02:48:25
edit2Rapporteer  
He Chris, je vergeet Roompot Beach Resort in Kamperland, ondiep water, 1 minuut lopen naar het strand Smiley!!
www.roompot.nl of www.xschool.nl
Geen

Antwoord #4 Mei 11, 2007, 02:57:32
edit2Rapporteer  
Roompot is wat minder om te kiten,verder top, ben er afgelopen zomer paar dagen geweest, zelfs al waait het hard en regent het zijn er nog talloze mensen in het water, ik vond t ff wat minder
dk23

Antwoord #5 Mei 11, 2007, 03:07:45
edit2Rapporteer  
duidelijk workum....camping it soal
Bazmark

Antwoord #6 Mei 11, 2007, 03:36:38
edit2Rapporteer  
http://www.landenzee.nl/

Even de duinen door en je staat od de brouwersdam!!

Even taxi ritje 3km(?) en je zit in renesse

_Chris

Antwoord #7 Mei 11, 2007, 03:44:44
edit2Rapporteer  
Shit hoe kan ik die nou vergeten Freija
Hahaha misschien omdat ik slechts enkele uren op de camping heb doorgebracht Wink

Ja daar was het wel relaxed!
koen-tjeee

Antwoord #8 Mei 11, 2007, 03:51:54
edit2Rapporteer  
Je kan naar Kijkduinpark. Vanaf de uitgang van de camping hoef je maar 100m te lopen tot aan het kitestrand.
Helaas is het Kijkduinpark niet echt goedkoop. Zit je op het camping gedeelte ipv bungalow is het zowiezo langer lopen naar het strand.
Sherida

Antwoord #9 Mei 11, 2007, 04:49:47
edit2Rapporteer  
Ja! Kijkduinpark is best gezellig.  ThumpsUp
De camperplaatsen zijn best goed te doen (liggen vooraan in het park). Alleen even de duinen door en je staat op het strand.
Beetje jammer dat de 'gewone' campingplaatsen achterin het park liggen, zijn behoorlijk klein en dichtbevolkt..
Het is niet zo dat je helemaal naar de hoofdingang moet lopen om het strand op te komen, zijn ook weggetjes tussendoor.. Weet alleen niet of je daar mag kiten? Huh
koen-tjeee

Antwoord #10 Mei 11, 2007, 15:25:52
edit2Rapporteer  
Ja! Kijkduinpark is best gezellig. ThumpsUp
De camperplaatsen zijn best goed te doen (liggen vooraan in het park). Alleen even de duinen door en je staat op het strand.
Beetje jammer dat de 'gewone' campingplaatsen achterin het park liggen, zijn behoorlijk klein en dichtbevolkt..
Het is niet zo dat je helemaal naar de hoofdingang moet lopen om het strand op te komen, zijn ook weggetjes tussendoor.. Weet alleen niet of je daar mag kiten? Huh
Het is opzich wel gezellig. De plaatsen die je bedoeld liggen achter de bungalows en zijn duurder (als het goed is) dan de andere campingsplaatsen. Als ik het goed heb mag je daar niet kiten. Je moet 2 of 3 pieren richting monster.. Maarja weet het niet zeker meer. Zal deze zomer wel eens opletten.
globe

Antwoord #11 Mei 11, 2007, 16:36:26
edit2Rapporteer  
www.badhoophuizen.nl
niels

Antwoord #12 Mei 11, 2007, 17:28:02
edit2Rapporteer  
globe
we weten allemaal dat het daar verboden is
maar buiten dat. zeker een goede stek voor beginners
deeman

Geen avatar

Antwoord #13 Mei 13, 2007, 18:05:00
edit2Rapporteer  
Aloha,

Laat die wind en zon dan maar komen. Genoeg tips van jullie gekregen om en keuze te kunnen maken. Ondertussen was ik zelf ook al aan het verder zoeken en er zit ook nog een camping bij centerparks Brouwersdam. Verder kwam ik op nog meer tips toen ik in de history van het forum ging zoeken. Ik was blijkbaar niet de enigste die hier interesse in had.

Terschelling het Groene strand (West Terschelling) is mijn favoriete spot in Nederland. Helaas wel een beetje gedoe voor een weekendje. Verder hebben we toch een toplandje wat locaties betreft.

Joepie Thanks forumgenoten, Dennis
appie

Antwoord #14 Mei 14, 2007, 18:20:06
edit2Rapporteer  
ameland altijd goed camping duinoord
EW-OUD

Antwoord #15 Mei 15, 2007, 04:02:04
edit2Rapporteer  
 schater it soal the best Joepie
leroy

Antwoord #16 Mei 23, 2007, 03:41:42
edit2Rapporteer  
camiping t'hof in giethoorn super camping  5 min lopen naar de auto en 5 min rijden in de auto en je bent er super mooi en genoeg ruimte voor beginners 

gr leroy
leroy

Antwoord #17 Mei 25, 2007, 18:09:41
edit2Rapporteer  
camping d'hof met een D
Tjok
Gast
Antwoord #18 Mei 25, 2007, 19:08:34
edit2Rapporteer  
Ik wil vd zomer met vrienden naar Texel om te kiten. Wie weet er een leuke camping aan het strand waar je zeg maar ongeveer je tent uitrolt en vervolgens meteen je lijnen uit kan lopen kite oppompen en op het water staat? Gaan er trouwens nog meer gasten die kant op vd zomer? En als de camping in de buurt ligt van de uitgaansgelegenheden zou helemaal top zijn!
Haring High Richardt

Antwoord #19 Mei 25, 2007, 22:45:21
edit2Rapporteer  
Citaat
Wie weet er een leuke camping aan het strand waar je zeg maar ongeveer je tent uitrolt en vervolgens meteen je lijnen uit kan lopen kite oppompen en op het water staat?

Klinkt goed misschien een ide voor volgend jaar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.