|
Twoink
|
Hint vraag 1:
Neem de tekst letterlijk: dus als je wat invult om verder te gaan, is dat op eigen risico.
Met dit stukje kan je em oplossen.
Mocht je het dan niet weten selecteer het gedeelte hieronder dan om het te kunnen lezen. Antwoord:dus als je wat invult om verder te gaan. Vul dus 'wat' in
Hint vraag 2:
Elk cijfer is een letter in het alfabet. Antwoord: A I S E T Z M X ?
Hiermee kan je het naam van het spel maken MZSTE?IAX, je mist alleen de r dus. Het antwoord driemaal dus: rrr
|
|
|
sjembek
|
wat een duffe game zeg.. Ok, vraag 3
|
|
|
Twoink
|
haha irritant he Ik ben ook aan het kloten bij vraag 3: Ik zie nu alleen nog maar 21 streepjes en dat al die nummers bij elkaar opgeteld 21 is *edit* Hint vraag 3: Let niet op die nummers maar schrijf die vakjes op papier en draai een paar keer met die vakjes Antwoord: (selecteren om te bekijken) Ik lag al in bed met het nachtlampje aan te kijken met dat blaadje met nummers en vakjes. Een beetje draaien toen zag ik 'LOON' en als je die overgebleven vakjes nog een beetje draait heb je uurloon. En dan krijg je wat je verdiend: je uurloon Het antwoord is dus: uurloon
En nu ga ik dus echt slapen
|
|
|
Alferink
|
puzzel 4 valt ook wel mee (tong_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Ik dacht bij puzzel 4 : 1+6 maar dat was iets te makkelijk gedacht dus ga nog effe verder kloten met puzzel 4
|
|
|
eelke
|
en puzzel 4 is ook heel goed te doen..
antwoord:
-6
|
|
|
¦Tim¦
|
laat maar
|
|
|
jurrr
|
kijk eelke dan daar staat antwoord ik vind de vraag bij 4 een beetje raar wat moet er op het vraagtegen komen staan tis toch wat meot er op het vraagteken komen TE staan mischien bedoelt die dat er iets op meot gaan staat maar wat
|
|
|
jurrr
|
zelf kom ik niet verder dan opdracht 5, iemand nog antwoorden??
|
|
|
¦Tim¦
|
tjah ik kan daar echt geen zak van blijf nu ok al bij de volgende vraag hangen laat maar lekker zitten
|
|
|
Twoink
|
Puzzel 4 had ik ook al gevonden maar bij 5 kom ik echt niet verder
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
tip bij 5: denk niet alleen in cijfers... maar ook in letters.
|
|
|
Kevin
|
En ook aan gewicht bij 5
|
|
|
Kevin
|
IK haal er dit uit: 2 pond = 1 kilo alleen pakt hij hem niet wat zou het dan zijn iemand idee??
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
lees de vraag goed..... 2 pond=1kilo zit je goed mee... maar dat is niet het precieze antwoord
|
|
|
|
eelke
|
opgave 5...
2 kilo
opgave 6...
een zeef
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ja kan je net zo goed gelijk de antwoorde neerzetten, is erook niks meer aan
|
|
|
Remco_1
|
wat moet er nou op 4 staan?
|
|
|
VincentC
|
opgave 7: Hint: x staat voor een woordgroepOp naar 8
|
|
|
VincentC
|
vraag 8: hint kijk goed wat de letters voor 'waarde' gemeen hebbenNu komt deel 2, al mensen die daar zijn?
|
|
|
|
Jolien.
|
Vraag 4: -6 Pffff vraag 7 Jongens wat is 7!? ik zit al een hele middag te denken
|
|
|