Passie
|
Tip: examen en je verveeld je noooi tmeer
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
whahah, dat duurt voor mij nog mooi 3 jaartjes, tenzij ik nog een keer blijf zitten, dan 4 jaar:P
|
|
|
|
Bazmark
|
.....ga jij maar even op de gang staan....
|
|
|
#RemcO#
|
haha. >> examens pascal? ik ben lekker al klaar. mUHHAHAHA, LEERSE KEREL!! GOOD WINDS DUDE's. SOON , I SWEAR ON MY BRUNOTTI BOARD!!!
|
|
|
chico
|
Hey Lucas, ik weet het niet hoor maar waar was jij gisteren?????????? Op Oostvoorne knalde het als een gek en kon ik de hele middag varen met een 7-tje. Dus......wel gaan varen als het waait.
|
|
|
Passie
|
naja.. Stoer hoor zo'n brunottiboard:P
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kwil niet zeike hoor maar hier omg. Alkmaar staat een behoorlijk windje. Dusz ik denk dat het aan de kust ook wel waait.
|
|
|
Jolien.
|
Hey Lucas, ik weet het niet hoor maar waar was jij gisteren?????????? Op Oostvoorne knalde het als een gek en kon ik de hele middag varen met een 7-tje. Dus......wel gaan varen als het waait.
Schoooool!!!
|
|
|
wazzaah
|
Had geen tijd om daar allemaal voor te bidden. Lkkr gekite
|
|
|
Arnie26736
|
Der staat nu toch genoeg wind of nie 8.4 m/s
|
|
|
Tom Kite
|
OPROEP ---- OPROEP ---- OPROEP --- Laten we vanavond met zn allen gaan bidden voor: 1. Heeeel veeeeel wind 2 Geen kapot/verloren materiaal 3 Meer spots 4 Veiligheid voor iedereen Misschien dat het helpt (tong_kitesmiley) Greetz Lucas PS. ja ik verveel me als er geen wind is (tong_kitesmiley) Uhm???? geen wind?? ik lig nu helemaal kapot op m'n bed omdat ik de hele dag gekite heb
|
|
|
#RemcO#
|
lol.. vandaag heeft het wel GEWAAAIDD!!.. maar voor de rest van deze week niet.. misschien zondag =)
|
|
|
Jolien.
|
lol.. vandaag heeft het wel gekite.. maar voor de rest van deze week niet.. misschien zondag =)
.. het heeft gekite.. ?? das jou goejste neederlandts?
|
|
|
#RemcO#
|
fLIPPIE? waar hebbie 't over dan??
|
|
|
Jolien.
|
00owjaa..! eerst vragen hoe je t moet veranderen.. Check mn citaat dan, maargoed ik ben niet dom =) alleen vandaag beetje chaggo
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ja ik heb school en op alle site's staat niet echt veel goeds hoor.. maar t was vandaag dus wel te doen? Damn k*tschool.... maar de rest vd week ziet er ook niet echt goed uit... of ben ik nou echt gewoon gek,, Greetz Lucas
|
|
|
sjembek
|
Avondwind ies halal!!!!
Behalve als je in Almere woont, want daar is alles vlagerig en kudt. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Lieketjee
|
joeeehoeee...als je naar het autostrand was gegaan.. was er zeker wel goede wind geweest... het begon met windkracht 5 daarna richting 6... voor mij net iets te hard (omdat ik beginner ben) maar ik heb me meer dan prima vermaakt!!!!!!!!!!!!!
het weerbericht klopte voor geen meter:S stond dat het amper waaide
X
|
|
|
DENNS
|
gister avond nog op rockanje geweest, was heerlijk gepowerd met me 8m2, k zag dat het op de slufter ook wel aardig druk was
latzzz
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ja, ik volg gewoon de wind site's als daar niks staat en de bomen niet echt veel bewegen. En ik word ook niet gesmst door degene met wie ik meerijd... Maar ik ga eigenlijk altijd naar S'hout, Andijk of Enkhuizen...
Greetz Lucas
|
|
|