Ocean-Limbo
|
ikheb eeb Spleene Rip+ op de kop getikt........
|
|
|
|
(R)Ikke
|
ikheb eeb Spleene Rip+ op de kop getikt........ Ik word knetterbek van jou loekkie poekkie
|
|
|
Roni-Size
|
was weer ff gezellig op wijk Rick... woensdag middag ziet er ook goed uit Aloha !!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ikheb eeb Spleene Rip+ op de kop getikt........ Ik word knetterbek van jou loekkie poekkie Ja, lekker he?
|
|
|
diesel oo7
|
hela hola
woensdag ziet er goed uit is er nog iemand in de late middag van de partij?
|
|
|
Kitemen
|
Ik ben woensdag er als t genoeg waait...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hela hola
woensdag ziet er goed uit is er nog iemand in de late middag van de partij?
Ja ik
|
|
|
|
NinoBrownz
|
Probeer ook van de partij te zijn woensdagmiddag, als ze me laten gaan op het werk...heb weer zin in een Jihaaaaaa-momentje!
|
|
|
Ron
|
Ik kom woensdagmiddag ook, moet om 13u eerst ff naar de tandarts maar neem mijn spullen wel alvast mee en rij dan meteen door
|
|
|
Kitemen
|
Ik ben er morgen rond 14 uur!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ben er morgen rond 14 uur!!!
iK OOK EN wIMT OOK
|
|
|
Kitemen
|
Nou maar hopen dat het wat langer blijft waaien als wat wg aangeeft....
|
|
|
floater
|
Im back from egypt Ik kom vandaag woensdag ook voor een avondsessie op kessie. Grtz Ben
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Was vandaag weer eens een lekker dagje op Kessie: ik heb van 13.30 tot 16.00 met de 9m Bandit kunnen raggen. Heerlijk! Veel bekende gezichten, dus gezellie. Het enige dat ontbrak: een lekker zonnetje
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Wederom arriveerde ik pas toen het kinderfeestje bijna op z'n einde was, maareh.... Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa
btw, gave pic, floater!
|
|
|
NinoBrownz
|
En Jihaaaaaaaaaa it was! Echt gaaf om iedereen zo bij elkaar te zien en al dat enthousiasme van de gezichten af te zien druipen... Sorry voor degenen die misschien af en toe een beetje last van me hadden (weet niet of dat het geval was)...ik weet dat Kessie geen beginnersspot bij uitstek is, maar ik hoop dat m'n enthousiasme en het feit dat ik iedere keer meer leer op en over de spot veel goed maakt... Rest mij nog één ding: Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Sorry voor degenen die misschien af en toe een beetje last van me hadden (weet niet of dat het geval was)...ik weet dat Kessie geen beginnersspot bij uitstek is, maar ik hoop dat m'n enthousiasme en het feit dat ik iedere keer meer leer op en over de spot veel goed maakt... wat mij betreft geen probleem want ik weet dat jij je bewust bent van de gevaarlijke situaties die kunnen ontstaan. Daarnaast is het niet zo gek lang geleden dat ik in vergelijkbare situatie was waarin jij je nu bevindt. Dus: veel oefenen en vooral heeeel veeeeeel plezier
|
|
|
Pé
|
Hallo, ik stel me ff voor: Ik ben dus Peter uit Beringen en was te woensdag voor de eerste keer in kessenich en heb me goed geamuseerd. Groetjes.
|
|
|
diesel oo7
|
Hallo Pè
welkom blij om te horen dat je je geamuseerd hebt je bent altijd welkom
|
|
|
|
|