hOe hA HeNniE
|
@PLA welkom in (vlagerig) limburg! je zou dit topic een paar pagina's terug kunnen bladeren en je komt wel wat bruikbaars tegen. in het kort: weinig groot open water in limburg, vervoer id vorm van een auto is noodzaak denk ik, want de meest windrijke en open spot in limburg en omstreken is kessenich (belgie); ligt naast thorn en werkt eigenlijk alleen met zuid/zuidwest. gelukkig is dat ook de meest voorkomende windrichting. rij er eens heen en check het, met 4+bft zit er zat volk en de sfeer is er prima, al zeg ik het zelf..... let wel, het is en blijft vlagerig hier in het zuiden, dus grote plank en goed depowerbare vlieger zijn een must. 1 kanttekening: met de genoemde windrichtingen heb je pal aanlandige wind, tis niet anders...meteen bij de eerste rak hoogte lopen is de truuk, enne...no playing op het strandje, is maar een smal strandje en voor je het weet lig je tegen de auto's of een baggerboot...je zou niet de eerste zijn
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
je bent trouwens met zandvoort in de buurt erg verwend hoor!
|
|
|
PLA
Geen avatar
|
Haha, ja Zandvoort is idd geen vervelende locatie, alleen groot nadeel is daar de stroming van t water, er liggen 2 grote zandbanken voor. Vooral in het begin was dat van de redenen dat ik vaak weer even een stukje terug mocht gaan lopen:P Maare ik heb een F-One Bandit, redelijk goed te depoweren, alleen met vlagerige wind is het niet een super kite, heel erg onrustig enzo. T schijnt ook een minpunt te zijn aan die kite.
|
|
|
diesel oo7
|
@ Pla
Welkom op het limbo forum. Ben blij om te horen dat je eens op kessie wilt komen kiten je bent er altijd welkom. En zeker met een BAnditje
|
|
|
diesel oo7
|
Wat info voor de rest van de limbocrew Nino en ik hebben gisteren een ticket voor 14dagen naar Braziel geboekt in oktober Dus mijn Brazilianse droom begint stilletjes vorm te krijgen We denken eraan om op de 14 dagen enkele verschillende spots te gaan opzoeken
Greetings en hopelijk tot weer snel op het water
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@diesel; dat wordt een gave trip die jullie gaan maken.
verder vandaag de allerdikste dag van het jaar gehad!!!!!!!! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff eerst met Ben en Andy 3,5 uur strapless gevaren op de Langedijk, toen pauze ingelast, en 's avonds trok de wind flink aan (ben en andy hebben daar laat in de middag nog een uurtje van geprofiteerd)...ik was met het campertje en bleef slapen, dus een avondsessie ingezet. Ik dacht laat ik eens brutaal doen en de 7mtr oppompen.... daarna een ongelooflijk mooie sessie gehad tot het op enig moment donker was en er niemand meer op het water was!!! snel nog iemand me laten landen, wat een gevoel. dat zijn die sessies dat alles lekker loopt: springen, wat golfrijden, hoogte lopen met 2 vingers in je neus. Jippieieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeee
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@hOEhanNIE:BOFKONT
@diesel & Nino: dubbele bofkonten.
Komend weekend zit ik in Zantvoort en daarna 1 1/2 week in V-polder: hopelijk ben ik dan ook een bofkont (?)
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Komend weekend zit ik in Zantvoort en daarna 1 1/2 week in V-polder: hopelijk ben ik dan ook een bofkont (?)
zit er dik in louk!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Wat info voor de rest van de limbocrew Nino en ik hebben gisteren een ticket voor 14dagen naar Braziel geboekt in oktober Dus mijn Brazilianse droom begint stilletjes vorm te krijgen We denken eraan om op de 14 dagen enkele verschillende spots te gaan opzoeken
Greetings en hopelijk tot weer snel op het water
Heeej Kerel, Gaat het dan toch gebeuren ? Have fun. Misschien als ik aan het eind van het jaar nog wat dagen over heb, kom ik misschien nog wel ff kijken.......................... :-) Ben weer terug van een weekje poeier, dus ben klaar om het water weer op te gaan. Zag er gister avond niet verkeerd uit, heb het er niet op gewaagd, iemand anders?
|
|
|
diesel oo7
|
Heeeeeeyyyyyy Wie we daar terug hebben Ja het gaat eindelijk gebeuren de Braziel trip Ik ben gisteren nog even op kessie geweest maar was echt niet veel heb het er ook niet op gewaagd. Dat er maar snel wat woei komt
|
|
|
Kitemen
|
Ik was gisteravond t werken en zag de bomen redelijk bewegen. Werd al zenuwachtig!! Jammer dat t niks was gister...
Pff ben al 2,5 week niet geweest. Lig maar een beetje te geilen op de filmpjes die ik allemaal al 10x gezien heb!
Dit weekend vrij en hoop op een mooi windje................................. .....
|
|
|
diesel oo7
|
Begin jullie vingers maar te kruisen en een gebedje voor de windgoden op te zeggen Zodat het in het weekend gaat waaien. Zou wel top zijn als we nog eens ergens samen konden gaan knallen.
En anders misschien eens allemaal samen naar de Kabelbaan in Valkenswaard om te wakeboarden
|
|
|
NinoBrownz
|
@Heeliks: En hoe was het in de poeder? Nog ff flink kunnen knallen?
@Diesel: heb de kaarsen al aangestoken en zit dagelijks in gebed in de hoop op wind zaterdag ;-) Tijd voor wat meer Jihaaaaaaa..... Anders ben ik er wel een voorstander van om zaterdag aan de kabel te gaan hangen in Valkenswaard als alternatief!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@Heeliks: En hoe was het in de poeder? Nog ff flink kunnen knallen?
Zegt dit genoeg..................
|
|
|
floater
|
Surfdudes, Aangezien ik vandaag een oude lul ben geworden wil ik het vrijdag toch gezellig maken ... Dus zou zeggen ... Allen hiereen... gewoon gezellig. grtz Ben
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Ben,
Beebee(Beste Ben),
Ik weet niet wat jij bedoelt met "oude lul" want dit begrip strookt beslist niet met jouw kitesurfperformance (32 scrabllepunten). Als je met "oude lul" bedoelt: iemand met een zekere mate van rijpheid, wijsheid en levenservaring, dan snap ik jou wel.
Helaas ben ik vrijdagavond al in Zandvoort ......
Gefeliciteerd en veel plezier ..... Louk
|
|
|
|
Roni-Size
|
Gasten ik zie wind bij jullie zaterdag Kww.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Gasten ik zie wind bij jullie zaterdag Kww.
Kom dan deze kant op!
|
|
|
Roni-Size
|
Ik heb mijn kids dus kan niet komen ...maar jullie vast heel veel plezier . Aloha !!!
|
|
|
Kitemen
|
Hey Ben gefeliciteerd!
Heb met de vriendin afgesproken om morgen een weekend naar de camping te gaan. In de hoop op wat wind daar aan zee.
Maar nu zie ik dat het hier waarschijnlijk harder gaat waaien als aan zee!!! (kjkbavfkjbadvbjkvabjljs)
Maar even afwachten want je weet het toch nooit he! Maar ik hoop voor jullie dat jullie zaterdag een mooie dag gaan maken op Kessie!
|
|
|
floater
|
Surfdudes, Aangezien ik vandaag een oude lul ben geworden wil ik het vrijdag toch gezellig maken ... Dus zou zeggen ... Allen hiereen... gewoon gezellig. grtz Ben KLeine aanvulling :-)
|
|
|
diesel oo7
|
@ Floater
Zoals bevestigd zal ik er zijn. We maken er een leuk feestje van.
@ iedereen
Wat zijn de plannen voor het komend weekend? Hier en daar staat wel wat wind
|
|
|
floater
|
@Diesel007
Ik kan straks om half 4 weg... misschien toch even proberen op onze homesport
En voor morgen.. misschien grevelingen dam ?? aangezien de richting
mmm in de ardennen is er ook wind :-)
grtz en cu later