diesel oo7
|
Laat ons hopen dat het nog wat word dit weekend,maar ik reken er al niet meer op voor de geintereseerden onze homespot fotograaf heeft van de maandag sessie nog enkele kiekjes gemaakt. Jammer dat het net minder begon te waaien. Maar er zitten weer enkele mooie tussen al zeg ik het zelf. http://remonfoto.jalbum.net/Kite-fun%20masurfspot%2027-04-09/
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ik heb net Piets weerbericht gezien en hij is toch enigsinds postief over de wind aan zee.................................
als ik piet moest geloven hadden wij kiters een mooi leven: altijd wind, haha @diesel: nice pics, zeer gave presentatie!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
En Boys, gaan we dit windloos weekend nog een alternatief programma doen ??
|
|
|
diesel oo7
|
Dit is misschien ook eens een alternatief. Ik ga morgen in ieder geval eens kijken altijd wel leuke spullen in het winkeltje http://www.wake2wake.be/
|
|
|
(R)Ikke
|
Kitesurfen sucks
|
|
|
Kitemen
|
Als er geen wind is hendig wel ja klote sport! 0Er staat nu een strak windje hier aan zee! Helaas ben ik te laat nu gvd! Ik hoop op morge avond nog een zee windje.... Zit je aan zee rik?
|
|
|
diesel oo7
|
Zo Toch nog een leuk weekend gehad. Gisteren met Rick en Ben een uurtje de boot gehuurd en lekker in het zonnetje ge wakeboard. Vandaag normaal met Ben en Andy naar zee geweest maar vanmorgen had ik toch besloten om hier te blijven. Geen verkeerde keuze geweest toc lekker wat rakjes op kessie kunnen varen.
Hoe was het aan zee gasten?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
EINDELIJK Er leek geen einde aan te komen: het windloze tijdperk. Maar vandaag was het raak.Tegen allevoorspellingen in stond er op V-polder een lekkere bries van zo'n 20 knopen met een heerlijk zonnetje en veel bekende gezichten. Ik kon heerlijk met mijn 9m Boefje varen. Stond zo'n 4uur achter elkaar op het water en heb flink kunnen oefenen aan mijn sprongtechniek. Ik heb mijn 2 boardjes kunnen vergelijken: Spleen Rip+ en de Ocean Rodeo Mako. Mijn voorkeur gaat toch sterk uit naar de Mako; veel speelser, rustiger in choppy water en snijdt door de golven. Mauricke was er ook, Wimt niet want hij vertrouwde de voorspellingen niet. Hoop de komende dagen nog vaker te kunnen beulen.
|
|
|
Kitemen
|
Was idd lekker vanmiddag op Vrouwenpolder! Helaas moest ik weer om 15 u weg want ik moest werken. Net thuis en helemaal naar de klote! Tijd om te slapen...
Ik heb woensdag vrij!
Wie kan en wil er nog naar zee??
|
|
|
floater
|
Dudes,
We hebben toch Maasvlakte getrotseerd ! Ondank hoog water toch een lekker dagje met 9meter kite en mn nieuwe NAISH SOL LE :-)
Heeeerlijkkkkkkk
Dan nog een mooie sessie aan de zandplaat .. wuhuuu een lange rak gemaakt ( blind ) langs de zandplaat af op super vlak water ..
Plots rond 4 was het minder met de wind.. alle spieren staan weer op spanning.
aloha
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Was idd lekker gister! Was n paar daagjes aan zee, prima weer met gister als toetje wind!
|
|
|
Kitemen
|
Mooi! Zo te horen heeft iedereen toch nog een lekker weekend gehad ondanks de voorspellingen!
Alleen Joy blijkbaar niet... Klote man voor je! Is het op Kessenich gebeurt?
Wie woensdag? Ron? Wimt? of wie nog meer door de weeks wel eens vrij heeft?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hiiiihaaaaaa, voorspellingen zijn super: vanmiddag 21 knopies op N-Jans en dinsdag t/m donderdag de hele dag vette ZW-woei. Ik voel nu nog alle spieren in armen en benen van de supersessie van gisteren maar gewoon enkele boterhammen met pindakaas en we kunnen er straks weer gaan beulen & raggen. @Mauriceke: woensdag N-J? Toch wel prettig 2 weken voorjaarsvakantie in Zeeland .... en dan moet de zomervakantie in Z-Frankrijk (Giens/Huyeres) nog aankomen .....
|
|
|
Joy.H
|
Mooi! Zo te horen heeft iedereen toch nog een lekker weekend gehad ondanks de voorspellingen!
Alleen Joy blijkbaar niet... Klote man voor je! Is het op Kessenich gebeurt?
Wie woensdag? Ron? Wimt? of wie nog meer door de weeks wel eens vrij heeft?
hey Maurice, Ja, is een tijdje terug gebeurd dus ben nu aan het kijken hoe ik het ga oplossen . Heb helaas weinig tijd gehad van het weekend anders had ik ook graag ff geknald, maarja geen tijd + geen kite voor die wind= helaas niet varen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Ja,en ik ben dit weekend in Zandvort geweest: geen wind De komende dagen ben ik in V-polder: voorspellingen BAGGER wat doe ik verkeerd Volgens mij is de stemming in positieve zin bijgesteld, of niet Louk ?? Have fun daar kerel.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo jongens, Ik zit achter m'n laptopje in mijn caravan; uitgeput maar voldaan. Om 4 uur ben ik vanaf de Zandput naar Neeltje-J. gereden. Om half 5 stond ik op het water, amper genoeg woei om met m'n 11 Boefje hoogte te lopen. Maar hier kwam vlug verandering in. Toen ik om half 7 van het water afging had ik mijn Boefje volledig gedepowerd. Als ik niet beloofd had om 7 uur op de camping te zijn voor het eten, had ik de 9 nog vlug opgepompt. Maar met het vooruitzicht dat dinsdag en woensdag ook bakken met woei zullen brengen, moet ik mijn krachten toch goed verdelen. Vlug naar de camping, lekker douchen, eten, afwassen en dan achter het laptopje met een cappuccinootje......heerlijk. BTW: Joy wat is met jou nu weer gebeurd? Hoe dan ook, sterkte en als ik kan helpen: "just call me ...." Komen morgen of dinsdag nog Limbo's naar Neeltje-J.
|
|
|
Joy.H
|
Ja....ik snap het zelf ook niet helemaal maar het lijkt op een productiefout van naish (zie topic algemeen). Is gebeurd de eerste sessie van het jaar net iets nadat jij vertrokken was
|
|
|
|
Kitemen
|
@ Loukie
Wimt, Ron en ik zullen rond half11 woensdag bij Neeltje zijn!
Nog meer mensjes?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nog even terug naar afgelopen wiek: net een plaatje binnen gehad van mijn ervaringen met een OR mako 140*40 2009 en op het plaatje hing ik aan een Ozone Instinct Sport 11m 2009: vliegt prima!!! de Mako vind ik erg mellow en vergevingsgezind, mij net iets te rustig. Ook nog even de 150*40 OR Mako gevaren, maar ik vloede weinig verschil tussen de 150 en 140 vreemd genoeg....op zich dus heerlijke board, maar ik miste bij beiden de pop in het board. En heel eerlijk, toen ik weer op mn 666 sprong, merkte ik direkt dat dat toch echt n heerlijk board is! Later via de vader van Youri Zoon nog de mogelijkheid gehad om aan een 10m RPM van SS te hangen in combi met de Youri Zoon Pro (board), maar dat was einde middag toen de wind in rap tempo afzwakte. Jammer, want ik had er graag even aangehangen!! Mooie aan dat verhaal was dat vader op het strand rondloopt met een boardje met de naam van zijn zoon erop...schitterend! O ja, tjek de go-joe op het board, grappig ding
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Potverdorie: 3e dag op rij; SUPER! De hele middag van half 1 tot half 5 met mijn 9 Boefje op Neeltej-J kunnen stoeien. HEEEEEERLIJK! Wimt was er ook. Aan het einde van de dag begonnen de lijmlagen van zijn supeboardje los telaten Dat vaart niet prettig. Toen hij even met mijn Mako op het water was, zag het er zeer flitsend uit. 3 dagen achter elkaar raggen, beulen en beuken begint nu toch zijn tol te eisen. Morgen nog een middagsessie en dan terug naar huis: kapot maar zeer voldaan.
|
|
|
Roni-Size
|
nog ff Rick .......;-)....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo, het kwartet is vol: 4 dagen op rij met superwoei en zonnenschijn. Normaal moet je hiervoor naar Tarifa,Cumbuco, Cabarete of andere exotische oorden maar ik vond het in V-Polder
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Zo, het kwartet is vol: 4 dagen op rij met superwoei en zonnenschijn. Normaal moet je hiervoor naar Tarifa,Cumbuco, Cabarete of andere exotische oorden maar ik vond het in V-Polder en maar mopperen vorige week. boefje!
|
|
|