TtHoM@s
|
nou.... (sealedlips_kitesmiley) als je hier wat leuks van kan maken lijkt me erg cool hij is nu beetje kaal (grinnik_kitesmiley) Fotograaf: arwin (prokiter) Rider: ikuh (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vette foto Thomas!!!!
Ik ga ff knutselen...
|
|
|
TtHoM@s
|
ik ben benieuwd (grinnik_kitesmiley) ik probeer zelf ook wel eens te shoppen maar k kom niet verder dan een gif. plaatje maken of een plaatje overzetten, maar dan ziet het er niet echt goed uit
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
haha vincent....ik vind de foto's waar je gezicht niet op staat altijd veel mooier!!! hoe kan dat toch! xD maar aan deze foto tezien....(en wetende dat je ze ook hebt waar je gezict wel op staat) vind jij dat zelf ook!
|
|
|
|
VincentC
|
Super vette shit! Vind die graphics echt vet gemaakt, ben nu ook bezig met Illustrator om dat te kunnen. Zou je me misschien weer de high-res kunnen sturen?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ja echt heel vet!!! en zoals ik al zei staat z'n beste kant op de foto!!!
|
|
|
Dickemans
|
suc6 met illustrator!!! ik zal je de hi res mailen
|
|
|
Arnie26736
|
Hoe verzin je nou zomaar plots klaps om dat te maken k kom daar echt niet op
|
|
|
Ricardo
|
Kunnen jullie iets van mijn kiekje maken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Heb een poging gedaan weet niet of je het wel mooi gaat vinden, de foto is ook niet echt hi res en hier met alleen wit klik voor witedit nou weet ik niet waarom de img tags niet werken dus hier de link: klikrechter muis opslaan als
|
|
|
globe
|
gaaf gedaan!
trek wel de horizon even recht.
|
|
|
xxedguyxx
|
vraagje : ik ben ook net met photoshop begonnen, maar hoe kommen jullie aan die kronkel (witte) design items? die overal staan zoals die bij bart13..?
|
|
|
snip
|
zijn brushes kun je downloaden moet je ff op google zoeken
|
|
|
VincentC
|
De images die gebruikt zijn worden gemaakt in Adobe Illustrator, of inderdaad Brushes
|
|
|
xxedguyxx
|
okey dat heet dus brushes,, nou ik ga ff google thanx
|
|
|
TtHoM@s
|
nou.... (sealedlips_kitesmiley) als je hier wat leuks van kan maken lijkt me erg cool hij is nu beetje kaal (grinnik_kitesmiley) Fotograaf: arwin (prokiter) Rider: ikuh (tong_kitesmiley)
:
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
je kunt veel mooie brushes downloaden op deviantart (.com) gewoon ff testen welke mooi zijn
zal morgen vroeg eens kijken of ik er nog tijd voor heb, ga morgen middag op vakantie
|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
klopt ik heb die ook gekocht via de torrent-winkels zeer goeie uitleg ook
|
|
|
|