Emiel
|
kite is weg dus kappen met pm berichtjes hahaha.
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Haha misschien moet ik ook alles maar voor 100 euro er op zetten dan:P
|
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
3 Ocean Rodeo Diablo's 2007 (8m+12m+16m) 2 North Rhino6 (9+12m) 1 North Rhino2 (12m) en nog en zooitje barren
|
|
|
Morres
|
gebruik ff PM als jullie willen handelen
|
|
|
JTP_Joost
|
kan je ook nie wachten op de nieuwe diablo's wesley?? ik moet alleen m'n zen 123 nog verkopen... het is echt bizar dat als je in perfecte staat verkerend 2007 materiaal verkoopt dat nog mensen niet willen kopen... maar komt idd ook misschien doordat t winter begint te worden zoals al gezegd werd.
enige wat link is aan in Duitsland spullen kopen is dat je niet mee naar NL shop kan gaan hoorde ik als t verrot gaat enzo... althans weet er ook nie veel van...
maarja mocht IK nou iemand weten voor jou diablo's zal ik je een bericht sturen... als jij nou hetzelfde doet voor me boardje hehe!!!
aloha
|
|
|
michiel v geel
|
123 is niet echt een antrekkelijke maat he
hoe breed is ie?
ben zelf nog opzoek naar een vervanging van mijn soll 05
is het een stijf boardje?
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Jo joost. Kan idd niet wachten nee.... Als ik iemand voor een boardje weet hoor je het wel Maarja als ik me diablo's niet kwijt kan dan ruil ik ze maar in bij Ocean Rodeo.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
het lijkt net alsof het steeds meer OR wordt op dit forum... niets mis mee uiteraard :-)
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
En zo hoort het
|
|
|
VincentC
|
het lijkt net alsof het steeds meer OR wordt op dit forum... niets mis mee uiteraard :-)
Tja, wat wil je, iedereen kon ineens teamrider worden, kregen amper korting maar konden wel tegen hun vriendjes en vriendinnetjes vertellen dat ze teamrider zijn. Goede actie van OR als je het mij vraagt
|
|
|
michiel v geel
|
naaistreek he maar or verkoop opeens wel kites (aan riders)
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Wacht maar tot dat je er onder heb gehangen dan wil je er ook een ook al krijg je geen korting
|
|
|
Morres
|
Tja, wat wil je, iedereen kon ineens teamrider worden, kregen amper korting maar konden wel tegen hun vriendjes en vriendinnetjes vertellen dat ze teamrider zijn. Goede actie van OR als je het mij vraagt was zelfde met jou en Caution NL toch, en nu toch zelfde met jou en Takoon.. ?
|
|
|
VincentC
|
Tja, wat wil je, iedereen kon ineens teamrider worden, kregen amper korting maar konden wel tegen hun vriendjes en vriendinnetjes vertellen dat ze teamrider zijn. Goede actie van OR als je het mij vraagt was zelfde met jou en Caution NL toch, en nu toch zelfde met jou en Takoon.. ? Hahaha nope en nope =))
|
|
|
JTP_Joost
|
euhm Vincent die discussie is al eerder geweest hier op kitehigh... en daar heeft wouter zelf al zijn woordje voor gedaan... als je echter kijkt op www.teamoceanrodeo.nl zie je dat het aantal teamriders binnen de benelux niet HEEEL groot is... en ook niet zomaar aan meerdere mensen op de zelfde spots is vergeven. maar idd OR spul is zeker fijn en doet in mijn ogen helemaal NIETS ten onder aan de grotere merken binnen NL. p.s michiel: het boardje is 123 x 36... dit lijkt smal maar het board heeft een concave van zo'n 7mm wat het board naar gevoel dus breder maakt. hij is ook flink stijf ja... nee het is dus GEEN lichtweer boardje... maar ERRUG lekker freestyle board!
|
|
|
Morres
|
tjong, 1 reactie op mn aanbod op 2e hands, en het is echt goed geprijsd! na de winter maar weer proberen
|
|
|
michiel v geel
|
sorry joost maar ik zoek iets groters dat ik ook met iets minder snelheid een hoge pop uit mijn board kan trekken
|
|
|
|
VincentC
|
Wat nou 2ehandsmarkt naar de klote? Ik heb het voor elkaar gekregen 3 kites te verkopen binnen 3 maanden voor een redelijke prijs... wel ongeveer 100 advertenties geplaatst maar dat terzijde
|
|
|
chico
|
'k krijg de indruk dat BOW en SLE's 2ehands wel aardig verkocht worden.Tja en een C16 zal wat moeilijker worden
|
|
|
Wen-D
|
gá slápéng..
|
|
|
VincentC
|
Caution Spittie3 14, 10 en heckler 7 nieuw gekocht, allemaal compleet, in totaal nog geen 550 euro afschrijving op gehad, 14 had ook nog eens reparatie.
|
|
|
Morres
|
vermeld je er ook ff bij dat je korting op de inkoop kreeg (niet geheel aan mijn inkoop-actie te danken..)
|
|
|