|
VincentC
|
Geen harde actie, gewoon stijlvol en sfeervol =)) Met dank aan Nick de Bruijn natuurlijk, die anderhalf uur lang in het donker en de kou foto's heeft staan schieten
|
|
|
TtHoM@s
|
voor deze gekozen
|
|
|
Morres
|
Geen harde actie, gewoon stijlvol en sfeervol =))
ja, die was pimp man!
|
|
|
Joosdo
|
Van de zomer in Bretagne, voor een binnenwater kiter aardige hardcore omstandigheden. Na een weekje was ik gewend. De mazzel, Joost
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vind dit wel een lekkere foto omdat het plaatje kompleet is en de grafics van het board mooi zichtbaar zijn Met dank aan 100% Melvin
|
|
|
FunkyoneNL
|
oke ik heb geen mooie foto's van mezelf maar wel 2 foto's die ik erg leuk vind. nu ff bedenken hoe ik ze erop krijg.....
|
|
|
180cc
|
Niet echt bezonde Fijne 2008 iedereen
|
|
|
|
Morres
|
met dank aan 100% Melvin Kite is een 4m² btw (dus geen lange lijnen )
|
|
|
VincentC
|
Kijk die maffe Morres is gaan met z'n kinderkiteje dan! =) Gaat nog best hoog
|
|
|
Morres
|
duh, kracht 9:D
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zo ver 3 van mij 2 van nick en 1 van prokiter voor zover ik weet...kijken of er verandering in de stand komt!!!
|
|
|
TtHoM@s
|
zo ver 3 van mij 2 van nick en 1 van prokiter voor zover ik weet...kijken of er verandering in de stand komt!!!
2 van pro-kiter, die van mij en die van jeroen..Happy(alstgoedis) vette foto's allemaal hoor
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
2 van pro-kiter, die van mij en die van jeroen..Happy(alstgoedis) vette foto's allemaal hoor ik zat al te twijfelen....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik ga ff tussen de 20.000 foto's die op m'n pc staan zoeken naar de beste van 2007!!! 2009 heb ik m wel gevonden!!
|
|
|
180cc
|
Jup mijne is ook van pro kiter d8 ik.
|
|
|
|
|
|