Morres
|
.....verplaatst naar foto&video, wat je vast wel wist.
|
|
|
waterfanaat
|
Jezus die Ruben beukt er wel héél hard in zeg...zwaar respect
|
|
|
VincentC
|
.....verplaatst naar foto&video, wat je vast wel wist.
Gast nou moet je echt optokken, als dit geen nieuws meer is moet je je na laten kijken! Die mafkees van een Aaron Hadlow staat ook op de frontpage... En dit is reviewgebied
|
|
|
|
Jordi_1990
|
als morres em verplaats maken we gewoon een nieuwe ?
maar mooie movie!
|
|
|
Flywoods
|
Heilige poep, dat is bijna niet meer te geloven. Wat een loops, die gast eindigt nog eens in orbit
|
|
|
|
Tim!
|
hell yeah niet te doen gewoon!
|
|
|
Geen
|
Tering Gast, hier zijn geen woorden meer voor, dit is echt Uber Insane ofso<ongulofuluk
|
|
|
DaanD
|
Het houdt ook gewoon niet op he.. hoger hoger hoger! Die kite met zn signature is trouwens ook geyl..!
|
|
|
Elevation
|
pff, hij mag zich wel eens laten nakijken, das niet normaal.. ( en jij ook morres)
|
|
|
Lex
|
niet normaal weer. wat een held
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Aardig What the f*ck
|
|
|
daan
|
op de laatste foto bijna hoek van 90 graden achter zen kite aan te gruwelijk(H)(H)
|
|
|
|
royboy
|
haha ja 90 ja maak der maar horizontaal van
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb er geen woorden voor ik hoop alleen dat ie een goede ziektekosten verzekering heeft voor de rest wat een hoogte en die snelheid als ie neerkomt tis wel en mooie sport
|
|
|
Kevin
|
haha ja 90 ja maak der maar horizontaal van Ja 90 graden want als de kite boven staat is het 0 en als die helemaal onder hem is 180 dus nu 90 graden Weer ontopic echt een paar te gruwelijke kiteloops heerlijk
|
|
|
|
royboy
|
haha ja 90 ja maak der maar horizontaal van Ja 90 graden want als de kite boven staat is het 0 en als die helemaal onder hem is 180 dus nu 90 graden Weer ontopic echt een paar te gruwelijke kiteloops heerlijk en weer ffn off topic hij zegt in een HOEK van 90 graden ACHTER ze kite, je bent een topper als je dat in de lucht kan doen mja tis onzinnig om er over te discussieren haha, vind et echt wel lijp hoe goed hij dat kan.
|
|
|
Maurits
|
wat een KILLERLOOPS zijn dat. wtf gek!
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
kan aan mij liggen maar ik vind morres maar een irritant baasje, heb niks te zeggen op dit forum maar volg de hele shizzle wel en t stoort mij in ieder geval... en idd die ruubs rocks!!
|
|
|