100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
wat 'n niks filmpje...zonde van die wind!!! ik moest GVD werken en jullie staan zo die wind te verbibsen!!!
|
|
|
Kevin
|
wat 'n niks filmpje...zonde van die wind!!! ik moest GVD werken en jullie staan zo die wind te verbibsen!!!
haha ik was op de dam maar het waaide te lekker om te gaan filmen
|
|
|
Vinni
|
Wat zeur je nou, zelfs met die wind was je nog het water niet uit gekomen...
|
|
|
sjorsmaster
|
sorry hoor dat ik ni zo een "PROF" ben als jou melvin. als je t zo nix vind hoef je ni eens een reactie te plaatsen. en hou je mening gewoon voor je dan.
ik vond t wel lekker gaan voor mijn doen. ik ga niet vaak met mijn 50kg met een 7m² met 32knp t water op. dan ga je niet overpowert lekker lopen loopen als hij pal aan landig is. en vooral niet als t water maar 20cm diep is.
veel plezier nog op je werk MELVIN!
|
|
|
|
Langbeest
|
Heeft Melvin dan ballen???????
|
|
|
michiel v geel
|
dat verbaasde mij ook
ik vind het wel raar dat we nooit fotos van melvin te zien krijgen
|
|
|
michiel v geel
|
lache flimpje toch ieder lekker kiten op zijn eigen niveau zolang je er maar lol mee maakt daar gaat het om
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Whuahahahaha mijn rooie helmpje is zoooo 2007 ! Ik heb nu zwart met een valeriaan print, dus je loopt achter (A) Hahahahaha Rode helmpjes zijn gewoon de shit mennn!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Sinds wanneer is 32 knopen STORM??!! Neemt niet weg dat ik er graag bij had willen zijn!
|
|
|
sjorsmaster
|
neej maar het stormde voor ik ging kiten behoorlijk.. t was net weer wat afgenomen. dus idd titel klopt ni echt maarja. gaat om t idee:D
|
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Laat ze maar lullen....ik ben jaloers. Ik wilde ook maar vondt het toch net iets te hard waaien om mijn kite de lucht in te smijten.
|
|
|
|
martijn
|
leuk filmpje hoor! twas een top dag ( op oostvoorne ) maar daar ook!
|
|
|
Micky
|
Lekker filmpje hoor gasten.... Laat die zuurpruimen maar lullen.... Rood helmpje is echt not done....tegenwoordig is roze de grote hit...vraag maar aan Leon en Mark...
|
|
|
|
R.B.
|
Respect hoor lekker je eigen ding blijven doen.
Ik was zelf zondag ff gegaan maar normaal ga ik op "vlak water" zondag niet en zo'n branding is echt niks vooral voor je timing met sprongen dus respect.
|
|
|
bandito
|
het helmpje is trouwens fluoricerend ( of hoe je het ook schrijft ) oranje
|
|
|
|