bandito
|
hij is nu wel dood denk
|
|
|
Micky
|
Hoorde dat ze hem met een snijbrander geprobeerd hebben te verlossen uit zijn benarde positie... Hij ligt nu op kamer 312 in het brandwonden centrum in Beverwijk. Naar omstandigheden gaat het redelijk met hem. Bert (zo heet hij namelijk) heeft 2e en 3e gradatie brandwonden net onder zijn ellebogen en bij zijn heupen en word op dit moment kunstmatig in leven gehouden. Ze zijn op zoek naar een andere kikker die wat ruim in zijn vel zit en mee wil doen aan een zware huidtransplantatie operatie....
|
|
|
Idefixe
|
en een beetje google levert dan het volgende bericht op:
- Het Laatste Nieuws: ? Kikkerhuid tegen brandwonden ?. In Brasilia, hoofdstad van Brazilië hebben vorsers van de universiteit een nieuwe methode ontdekt om brandwonden te behandelen met gebruik van kikkervel. Het belangrijkste bij het behandelen van brandwonden is immers het afdekken ervan met donorhuid om de kans op infecties te beperken. Maar de donorhuid is niet altijd in grote hoeveelheden beschikbaar en moet er bovendien sterk gekoeld bewaard worden. Het voordeel van kikkerhuid is dat het vaak makkelijker te bekomen is, zeker in Brazilië, eenvoudig te stockeren is en geen koeling hoeft. Volgens professor Elisabeth Schwartz van het Wetenschappelijk Biologisch Instituut van de universiteit werd de kikkerhuid (Ranafilm genoemd) reeds verschillende malen met succes gebruikt in het Asa Norte-ziekenhuis in Brazilië. Het kikkervel bevat bestanddelen die de groei van bacteriën tegengaan en de wonden sneller doen helen.
|
|
|
Vinni
|
Aah, hij heeft er dus nog geld aan verdiend ook
|
|
|
Mr.Klip
|
f*cking 800 keer gelezen deze shit over een kikker:D
|
|
|
|
|
|
sjorsmaster
|
spruce heb je nog nieuws volgens mij is iedereen er wel nieuwschierig naar.haha
|
|
|
|
|
Walt0r
|
hot item hierzo...
|
|
|
sjorsmaster
|
misschien is hij in de rouw om zijn kikker en heeft hij het niet gehaald... sterkte spruce!!!
|
|
|
|
|
Arctic_Monkey
|
2 dagen durende operatie om de deksel te verwijderen ?
|
|
|
OR-Wesley
|
Komop Spruce zeg is wat!! Ik trek het niet meer...
|
|
|
Lex
|
Heb hem maar een pb'tje gestuurd...
|
|
|
leeany
|
wel irritant zeg, zo stroomt zometeen dat putje nog over als dat beest niet voor de goede doorstroming zorgt. kan je dat ding niet zo afzagen dat het er nog een mooie piercing aan over houdt?
|
|
|
sjorsmaster
|
heeft nu geen nut meer denk ik of hij heeft het al gered of hij is zo goed als dood bijna 2weken is beetje lang voor zo een beest
|
|
|
Arctic_Monkey
|
wie weet kreeg ie van dat vloeibaar voedsel
|
|
|
|
Lex
|