Tja, toevallig vorige maand voor mijn pa de nieuwste 555 gehaald, en uiteraard ff getest. Echt een superlekker boardje, alleen niet zo heel erg snel als de 666 (die enorm stijf is vergeleken met de 555, en dat zul je vast niet willen, tevens ook een lastiger board om op te varen
)
Tja, boardjes zijn lastig en erg persoonlijk. Als het tweedehands moet zijn zou ik voor een underground flx gaan van 2007, echt superplankjes zijn dat. Of de 2007 TraxII van F-one, ook een bijzonder goede plank. Beide boardjes planeren ook zeer snel, net als je 555.
Voor 2008 is de TraxIII echt zo'n beetje de winnaar van alle testen. Als budgetaire verrassing zijn er dit jaar de boardjes van Skywalker, vraag anders MINI-ME hier op het forum via een pb, die heeft er een aangeschaft (en wordt niet gesponsord, hij is er echt enthousiast over). Ook dat boardje kreeg zowat de hoogste score in de kiteboarding.de, toch wel het beste blad kwa vergelijkingstesten. En ze hebben zowat alle op de markt verkrijgbare merken en type boardjes getest tegen elkaar. Een monsterklus lijkt me.
Een 'probleem' bij het kopen van een nieuw (2ehands) boardje is dat je referentielat al hoog ligt
Die Nobile's behoorden in 2007 wel tot de beste productieboardjes. Dit jaar zie je ook dat andere merken naar de bouw hebben gekeken van Nobile, wat alleen maar beter is. Goed voorbeeld doet volgen
Tja, fuerte. Lijkt me ook wel tof maar idd. dat dievengilde laat je niet meer met een gerust hart daarheen gaan. Ik heb er overigens sinds de zomer vorig jaar niets meer over gelezen. Wie weet is het al aangepakt
Ik hoop dat ze snel gaan uitkeren, vervelend allemaal