Hallo,
sinds vorige week heb ik een Bularoo13. Ik heb hem vorige week woensdag meteen kunnen testen op vrij vlak water. Het viel mij op dat e een zeer goede high-end heeft, aangezien ik met die 13 was en 2 medekiters met 6 en 8 (c-kites). Ik was dan wel een 20 kilo zwaarder (93 kg, 1,99m), maar ik denk dat er uitschieters bij zaten van een goede windkracht 6! Ik vind het een heerlijke kite om mee te varen. Had hiervoor een Fuel 13 ('07) maar ik wilde wat meer low end uit een 13 halen. Ik heb dit nog niet kunnen testen, maar door de grote afstelmogelijkheden denk ik dat ik er goed aan het gedaan deze switch te maken.
Kite stuurt lekker direct, is stabiel ook tijdens vlagen en het springen gaat echt heerlijk. Ik had het idee dat je precies aanvoelt wanneer je je 'take-off' kunt maken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, het boardje dat je wil, heb ik nooit op gevaren....
Vanwege de grote high-end, denk ik dat je aan een 13 en een 9 bow/sle een heel groot windbereik kunt pakken. Groter zou ik in ieder geval niet gaan.
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
|
|