spoetnik
|
Zouden ze dronken zijn???
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Eindelijk een helder moment!!
|
|
|
rikdekker
|
We maken gewoon een apart stukje forum voor melvin Nieuws & Discussie Foto's & Video's KiteLocaties & Travel Trefpunt Kites & Boards Reviews Zelfbouw & Reparatie Gevonden / Vermist / Gestolen KiteLounge Melvin's dumpforum! voor als je je verveeld, of als er geen wind staat!
|
|
|
Alferink
|
Vanmorgen stond ik op, toen dacht ik meteen, laat ik is kijken hoe hard het waait. Op dat moment viel dat nog een beetje tegen. Om een lang verhaal kort te maken, ik wachtte nog even en dronk nog even een kopje thee met een scheutje melk.
Later dacht ik, laat ik nog eens een keer kijken hoe hard het waait. Na een hevige 'jippiej' en 30 sec trillen op me stoel bedacht ik mezelf, het heeft geen zin om hier te blijven zitten, PAK JE KITESPULLEN. Nou dat heb ik dus gedaan.
Toen eindelijk alles in de auto lag en ik in de auto zat was het de grote vraag, naar welk radiostation ga ik luisteren? 5 min later was ik eruit, het is Classic FM geworden. Genietend van heftige chansons en wat minder hevige ballades over de snelweg cruisend.
Kom ik eindelijk bijna aan bij het strand. Net op dat moment, je gaat het niet geloven. Steekt er een vogel over. Het moet niet gekker worden, het was gewoon een vogel die ineens overstak over de weg.
Nadat deze zich gepositioneerd had onder mijn wagen kreeg deze vogel mijns inziens de drang om op te vliegen. De vogel bedacht zich een kleine tijd later dat die dit beter niet had kunnen doen, want het enige wat ik zag in de binnenspiegel van mijn wagen was een hevige stofwolk met veren.
Dat wou ik ff met jullie delen.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dumptopic voor Melv. Ik stem voor!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kitebart
|
Die Britney is echt hilarisch, ik kom niet bij van het lachen, zooo erg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|