KappuhH
|
kitepro.nl heeft sowieso een choptop liggen. Taco zelf was er dik tevreden over en heeft mede daardoor een 9m als grootste kite gehouden voor dit seizoen. Verder zal ik een geheimpje verklappen, als je registreert + inlogt op kitepro.nl krijg je 20% korting op die airrush...
|
|
|
To
|
toevallig ook nog de maten erbij?
|
|
|
KappuhH
|
Moet je even contact opnemen...
|
|
|
To
|
ja had ik al gedaan, 1 maat hebben ze dat is 160 ik wil 175 180
rocketfish denk ik dan maar
|
|
|
Daanos
Geen avatar
|
Van den berg heeft niks en als ze wat hebben is het duur
Bij van den Berg hebben ze nu anders wel een mooie prolimit kitebag voor 99,95 in de aanbieding. Kunnen 3/4 kites en 2 boards in (1 voetbanden af schroeven). 140cm. volgens mij hebben ze ook een 130cm.
|
|
|
gecko265
|
Aldi waterdichte Camera aanbieding vanaf (oftewel op ) 20 juni te koop bij de aldi. waterdichte digitale foto camera voor 139 euries http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_25/OFF17.SHTMLgeen idee of het wat is, maar hij zou wel waterdicht moeten zijn.. dus misschien leuk om mee te nemen het water op.. • 8 megapixel • 2.5'' LCD display • 3 x optische zoom • waterproof tot 10 m diepte • schokbestendig • incl. 1 GB SD-kaart Groeten Remko
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hey psst, niet ordinair reclame zitten maken he!
|
|
|
Neelis
|
www.kitepirates.deheb mijn boardje daar gekocht (naish thorn 2007) voor 250 euro. Ik was laatst bij Kater (alkmaar), daar was een tweedehand(koopjes)markt. De Naish Thorn 2007 2e hands voor 500 euro! ook een vriend heeft voor 250 euro een youngblood 2008 gekocht. voor overjarige board is dit dus zeker een goeie site. Ik kreeg er zelfs een boardbag bij en binnen 4/5 dagen was hij binnen!
|
|
|
Morres
|
die site kent iedereen inmiddels wel
|
|
|
Molliebollie
|
Weet iemand of de Dos al onder de 1000 te krijgen is compleet, 12m2?
|
|
|
Morres
|
lijkt me van wel, en anders ken ik nog iemand die m 2e hands te koop heeft, 800eu compleet, zeer nette staat
|
|
|
Molliebollie
|
lijkt me van wel, en anders ken ik nog iemand die m 2e hands te koop heeft, 800eu compleet, zeer nette staat
Heb er inmiddels een < 1000 euro gevonden.
|
|
|
Power Zone
|
Op het moment bij windsurf.de alle Naish kites in de aanbieding, die van mij zijn net binnen Laat je in de onderhandeling niets wijsmaken door de piraten, die zeggen namelijk dat ze bij windsurf.de helemaal geen Naish meer kunnen leveren, het bewijs ligt hier bij mij op de tafel dat ze het wel kunnen
|
|
|
kite1
Geen avatar
|
kan iemand mij een pm sturen waar die dos 12m voor onder de 1000 euro te koop is bvd
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Is 700 euro voor een nieuwe Cabrinha Convert 2009 7m duur? Volgens mij niet toch? Ik kan er een kopen bij een winkel namelijk.
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
Nice, thanks, ik was hier net naar op zoek, wilde eigenlijk voor 7,50 bij de Decathlon halen, maar dit is natuurljik een stukje goedkoper, scheelt me weer een biertje op het strand op vakantie
|
|
|
El Banditos
|
wie weet nog een leuke site of aanbieding voor waroo's 2008 of zelfs 2007. Ben op zoek naar een 13m en een 9m.
|
|
|
matta
|
k zoek nog een golfsurf boardje, zit in de richting van een north kontact te kijken of een naish of een aurush choptop. kent iemand nog een nl winkel die die heeft liggen=
Staat er nu eentje op marktplaats, http://link.marktplaats.nl/272488983 Geen idee of dit jou maat is, maar wel een super vet p*rno board! Als ik genoeg geld had..
|
|
|
e_surf
|
www.aquatrends.nlkomt binnen, vrijdag 28-08 MYSTIC Crossfire LEN 10, 5/3 mm. steamer 2009 met versterkte benen en zitvlak en waterlock maten: M(50), MT(98), L(52), LT(102), XL(54), XLT(106) 259,00 nu 149,00 Ik heb er vanavond al eentje besteld.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
www.aquatrends.nlkomt binnen, vrijdag 28-08 MYSTIC Crossfire LEN 10, 5/3 mm. steamer 2009 met versterkte benen en zitvlak en waterlock maten: M(50), MT(98), L(52), LT(102), XL(54), XLT(106) 259,00 nu 149,00 Ik heb er vanavond al eentje besteld. Heb er net 1tje gehaald en zit als gegoten
|
|
|
gijsv2
|
Van den berg heeft niks en als ze wat hebben is het duur
Bij van den berg valt wel te onderhandlen, vriendin heeft laatst een brunotti pro princess + dakine waist trapeze gekocht voor een prima deal. ( >30% eraf) zo goed zelfs dat ze ons 2 dagen later belde om te zeggen dat ze er zelf spijt van hadden ..... Kan de prijs helaas niet noemen, daarom belde ze ons.. Maar ben opzoek naar rebeltje 2009 9m compleet, nieuw. wel al gevonden in duitsland voor 900,- maar wil eigenlijk nog een betere deal iemand tips? moet wel nw zijn! windsport.de doet die aanbieding net als de piraten, iemand ervaring met windsport.de ?? Wat rondjes gemaild/gebelt met de oosterburen en topdealtje gemaakt al zeg ik het zelf! geslaagd bij lonasport ;-)niet dus, stelletje prutsers, eerst zeggen dat je 'm hebt later ineens niet meer behalve dde roze, die is dus vet lelijk. maar gelukkig had ik nog een andere duitse aanbieding!
|
|
|